Hey Dames, Ik heb een vraagje. ik heb deze week mijn Mirena spiraal laten verwijderen. Nou was mijn vraag hoelang duurde het bij jullie voor dat jullie zwanger waren na het verwijderen van jullie spiraal? Alvast bedankt.
Hoi, Ik heb mijn spiraal laten verwijderen half december. met de kerst ongi geworden.. En inmiddels nog niet zwanger. Maar wacht rustig af..
Hoi! Onze antwoorden gaan niets zeggen over hoe het bij jou gaat natuurlijk, maar ik snap waarom je het wilt weten! Bij mij is hij er deze maand precies een maand uit, gelijk voor gegaan en zie onderschrift.
Bij mij duurde het wel even voordat ik zwanger was na de Mirena. In december laten verwijderen en in juni zwanger. Zat wel een kleine stop tussen van 2 maanden ivm een nieuwe baan..
bij mijn eerste zwangerschap heb ik hem eind november eruit laten halen, bewust tot eind december gewacht ivm vakantie, op vakantie ongesteld geworden en daarna begonnen. Was toen meteen raak. Nu 23 maart laten verwijderen, vorige week voor het eerst ongesteld geworden en nu weer heerlijk aan het klussen in de hoop dat het weer lukt om een mini mensje te maken...
Goedemorgen, Heb eind januari mijn Mirena spiraal verwijderd en een maand later kwam de cyclus op gang. Inmiddels zit ik in ronde 4. Succes!
Hier ronde 3 na verwijderen mirena.. Vorige maand wel positieve testen gehad, maar waarschijnlijk niet goed ingenesteld.. We wachten (on)geduldig af... 😅
Ik heb mijn mirena pas eergisteren laten verwijderen! Ik ben dus aan het wachten om ongesteld te worden. Dit is nog niet het geval maar heb al van deze morgen de typische krampen. Tijdens mijn mirena geen bloedingen meer gehad. Ik lees hier dus mee
Mijn mirena ging er eind mei 2014 uit, en ondanks de pcos na 46 dagen ongesteld geworden . daarna met hulp van de dokter (clomid50) 22dec een positieve test