Hoi hoi, Hier ook alles goed. Moederliefde is inderdaad zeer overweldigend. Het is grappig dat het naarmate de tijd vorderd nog intenser kan voelen soms. haha. Heerlijk dat je zo aan het genieten bent...
Hoi hoi allemaal! Vandaag maar eens weer aan het kijken op de site, 't is inderdaad wel erg stil! Daarom dacht ik goh laat ik maar eens weer een berichtje achter. Het gaat prima met mij en de kleine in m'n buik. Ook mijn zoontje begint een beetje aandacht te geven aan mijn dikke buik is toch best interessant die buik die vanzelf beweegt. Vanmiddag weer naar de verloskundige en aankomende maandag weer een groeiecho. Bent benieuwd of de kleine genoeg gegroeid is. Hoe gaat het met de rest? Alweer nieuwe zwangeren erbij??
Nou... poging drie! Claudia, super dat je je goed voelt en dat je kleine man steeds meer interesse heeft in die bewegende buik. Zo bijzonder ook he dat leven in je lijf!! En wat gaat de tijd snel! Hier is het goed. Kleine man doet het goed en groeit lekker. Hij heeft zijn stem en knuistjes ontdekt.. dus dikke pret! Ik maak me klaar om over paar weekjes weer te gaan werken. Steeds meer zin in
goed, (had laptop problemen) ik ben aan genomen door de obesitaskliniek, maar ik ga het toch niet doen. zou betekenen dat ik 4 keer per week fysio moet hebben, 2 bij hun en 2 bij mijn eigen omdat ze me daar niet kunnen helpen met mijn dystrofie. en de modifast kon ik zelf goedkoper inkopen dan dat ik het via hun doe. dus ik heb besloten om zelf te gaan starten en via mijn eigen fysio meer cardio erbij te gaan doen. ik heb toch gronisch fysio nodig, dus of ik dan 30 a 45 min train of een uur dat maakt dan ook niks meer uit. dus zo gedaan afgelopen maandag gestart, en tot nutoe gaat het heel goed, mijn sinassapels zijn al van mijn benen verdwenen, nog wel dik maar wel strak hahhahaa we gaan ervoor voor 2 goede doelen, mooier en slanker en meer kans op een brusje!
@ Denemarkw, kom op meid en ga ervoor!! Je kan het! De sinaasappels zijn de deur al uit... op naar de rest!
whoehoeeeee ik kan mijn zomerjas fatsoenlijk aan doen hihihi, hij zat gewoon losser bij mijn buik, en ook mijn broek bij mijn bovenbenen hihihihi dit is zo motiverend,!!
He meiden, ik merk dat ik niet meer toekom aan het bijhouden van deze site en jullie als bloggers... heel jammer! Om van mezelf minder te 'moeten' heb ik besloten om niet meer actief te schrijven hier op zwangerschapspagina. Mijn profiel blijft bestaan, dus mocht je nog eens wat willen weten... Ik wens jullie alle goeds toe! Blue Eyes
dat snap ik volkomen, je hebt nu je kindje en daar heb je het druk genoeg mee, dit topic is eigenlijk ook niet meer gericht voor je doelgroep, , ik heb het een tijdje ook gehad ergens fultime mee schrijven, maar na de geboorte had ik er eigenlijk niks meer mee, geniet van je kleine!!
@BLueEyes, groot gelijk en mocht je je eens vervelen, schroom niet en laat hier wat achter!! Heel veel succes met alles! @DenemarkW, wat goed zeg dat je het zelf gaat doen. En dat het zo goed gaat. En nu al sinaasappels kwijt, knap hoor! En je zit dus aan de modifast, eet je verder dus geen vast voedsel? Ik zit even in een dipje, was wel weer begonnen, maar het sporten komt niet van de grond en af een toe een drankje kan ik slecht weerstaan... schiet dus niet op! @Claudia, wat heerlijk dat je mannetje ook mee aan het genieten is. Schiet alweer op joh, wat gaat het snel. Ach ja ben ook alweer aan het werk en Vince is alweer ruim 4 maanden, gaat echt nergens over. Mijn laptop heeft het ook begeven, dus zal ook wat minder actief zijn... tot snel
@lique nee alleen modifast, en in de erg moeilijke momenten dan ook een beetje rauwkost(komkommer) maar het is 3 week(ik doe 4) intensief, dus alleen modifast ong 500 caloieren, en daarna ga je in 3 of 4 week afbouwen naar normaal eten.
@BlueEyes, dat mag je zeggen. Ik ben nog steeds beetje onthandt zonder laptop ,helaas! @DenemarkW, pff heftig hoor. Gaat het wel goed? Hier gaat alles lekker! Druk met sinterklaas en surprises enz. Vriend wordt woensdag geopereerd, dus zal ook weer genoeg drukte opleveren!
@Lique, hoe gaat het met je vriend? Operatie goed geslaagd?? @Denemarkw, gaat het nog steeds goed met afvallen? Hoop het wel! Morgen heb ik een rondleiding in het ziekenhuis waar ik ga bevallen en gelijk daarna een afspraak met de gyneacoloog. Ben benieuwd'. Hoe gaat het verder met iedereen?????
Ik wens iedereen een gelukkig 2012!! En ja zoals jullie kunnen lezen ben ik nog steeds aan het wachten op mijn bevalling!! Hopelijk binnenkort de melding dat ik ben bevallen
@ Claudia, wat onwijs spannend of niet?! Hoe voel je je? Ik hoop dat je ke goed voelt Succes met je bevalling!