Zwanger worden na miskraam juni '13

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Debbie81, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Debbie, dikke knuffel meid! Dat is niet niks! Soms heb je het gevoel dat je even teveel op je bordje krijgt he..

Dees, heb je een vriendschapverzoek gestuurd. Wil je kleinste mannetje ook zien als je dat goed vindt.
    En begrijpelijk dat je van buiten je sterker voordoet dan dat je je van binnen voelt, ook al maakt het je juist sterk dat je ook kan zeggen dat je je helemaal niet zo sterk voelt en veel verdriet hebt om alles. Het heeft gewoon veel tijd nodig..

Sorry dat ik niet zo uitgebreid reageer, mn dochter is vandaag jarig!!!!

We vieren het morgen, heb net 2 taarten gemaakt en lange vingers met chocola en versiering. Even gauw nog even alles schoon gepoetst :) morgen weer een drukke dag!

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw

Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!
    Ik heb je geaccepteerd.

3. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Mamsie veel plezier morgen en geniet er lekker van

Dees ik heb je ook een verzoek verstuurd ben ook heel benieuwd. Ik laat het aan jou over of je me toevoegd
    En Tuurlijk ben je een zombie maar tegelijkertijd ben je er ook van je 2 andere wondertjes en daarom alleen al ben je heel nuttig. Zij houden van jou en jij van hun en of dat nu elke dag vrolijk is of niet dat vinden zij niet erg jij blijft hun mama.

4. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar sluit ik me helemaal bij aan
    Dees dees, ook ik heb je een verzoekje gestuurd. Wil dat mooie kleine mannetje ook even bewonderen als je dat goed vind.

5. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Helemaal mee eens. Tuurlijk huil je, loop je erbij als een zombie! Maar ik sluit me helemaal aan bij de woorden van birds.
    Je voelt je misschien niet sterk, maar je schrijft t allemaal op. En dat is al heel wat.

6. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Mamsie, hele fijne verjaardag van je kleine meid morgen!

Deesdees, heb ook gekeken naar je andere foto's. Wat een heerlijke kerels heb je! Die lache bekjes! Kan niet helpen om lekker breed te glimlachen als ik naar hun snoetjes kijk.

7. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Gefeliciteeeeeerd met je dochter mamsie!

8. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    Gefeliciteerd Mamsie!!
    Ik ben zelf 5 december jarig, ik weet even niet meer wie het vroeg hihi. Deesdees, ik ben ook erg benieuwd naar je kleine man. Ik weet niet of we al vriendjes zijn eigenlijk. Ik ga zo even kijken.
    Hief vandaag sint feest gehad voor onze kleine, van het werk. Zoooo leuk. Echt genieten!

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik heb jullie geaccepteerd meiden.

@yinxy; lieve snoetjes hè :D

@hier; de jongens hadden vanmorgen sinterklaasfeest op het KDV, konden wij even op ons gemak boodschappen doen.
    Na het KDV bij vrienden thuis geluncht, ze wou graag poffertjes bakken voor de jongens. Lekker en gezellig.
    Daarna nog tot 16u daar blijven hangen, relaxt dagje gehad.

10. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Ik ben n paar dagen niet geweest hier. Zóóó druk gehad met de verbouwing, Sint inkopen, mn verjaardagsfeest regelen en als klap op de vuurpijl afgelopen donderdag ook nog schade aan mn auto gekregen omdat iemand in de file bij me achterop reed. Kon ik dat ook nog allemaal regelen en langs de garage en zo..
    Pfffff... Maar, verbouwing is nu klaar. Sint inkopen zijn klaar. Alles voor de auto is geregeld. En zojuist zijn de laatste mensen hier vertrokken na n super gezellig verjaardagsfeestje! We hebben nu ook voor t eerst aan de vrienden verteld dat ik zwanger ben. Iedereen vond t super leuk!
    En... Debbie 3 dec, Ellepel 5 dec en ik zit er tussenin: 4 december jarig! Das toch ook toevallig??

@Dees: ik heb je ook n vriendschapverzoek gestuurd. Vind t ergens wel n beetje 'eng' om je foto's te bekijken, maar wil ze tegelijkertijd 'graag' zien. Gek is dat. Kan t niet goed omschrijven hoe ik dat voel.

Ik hoop nu ik hier thuis in wat rustiger vaarwater ben gekomen weer wat vaker hier te zijn. Ondanks iedereens verschillende fases vind ik ons met zn allen écht n leuke lieve club meiden. Iedereen is zo aardig en meelevend voor mekaar. Top! Wilde dat gewoon even gezegd hebben. :)

En dan ga ik nu na n lange drukke dag lekker mn bedje opzoeken. Welterusten allemaal!

11. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Idd toevallig, ik zal he nog even gekker maken; ik ben 9 december jarig :p

Dees, zal eerlijk zeggen ik schrok best een beetje van de foto's. Maar wat een mensje al he. Mn schoonzus is 3 maanden geleden bevallen veel te vroeg 25/26 weken ofzo..en de groei liep nog achter ook. Hij woog 600gram ongeveer. Dat scheelt eigenlijk helemaal niet veel met jouw kindje.

Dank jullie wel voor de felicititaties! Ze is alweer 2..:$

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik snap best dat het even schrikken is, toen ik tijdje terug ook voor het eerst foto's zag van vlinderkindjes schrok ik ergens ook.
    Maar nu je het zelf hebt moeten ervaren voelt het heel anders.
    Het zijn echt al complete mensjes, alleen echt zoooo klein!
    Moet je nagaan dat ons engeltje 110gr woog

13. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    @ cathrien, Happy bday cathrien! Je hebt inderdaad een druk weekje gehad. Hopelijk heb je niets opgelopen met t auto ongeluk!

@deesdees, het zijn echt lieve snoetjes inderdaad. Ik persoonlijk kan er zo van genieten als ik zulke snoetjes zie!

@hier, pijn is bijna weg!!! Yeah! Maar als klap op de vuurpijl weer een schimmel infectie gehad. Zucht. Gelukkig had ik nog wat eitjes zeg maar liggen. En sorry voor t detail, zat spontaan een velletje los. T velletje wat op de clitoris zelf zit. Dit was pijnlijk!!! Gelukkig ook bijna genezen. Morgen nod. K vrees alleen weer dat de infectie weer de kop op gaat steken. Indien t geval is, ga ik naar de huisarts.
    Ook ben ik nu 2 dgn van de antibiotica af, maar nog steeds goed misselijk. T werd vandaag zelfs een aantal keer zwart voor m'n ogen.
    Morgen nod, ondanks alles wat er gebeurd is en de kans klein is, merk ik toch dat ik stiekem hoop heb dat t raak is deze ronde :p

14. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    Hoi deesdees, ik heb je foto;s bekeken. Wat een mooi mannetje, en inderdaad ook wel een beetje eng om het zo te zien, erg fijn dat je mooie foto;s hebt kunnen maken!!

15. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    veel verjaardagen deze week...en ook nog eens sinterklaas.. Gezellig!!

16. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    Zekers gezellig! Ik heb wel zin in deze week haha. Sint vieren met onze kleine, verjaardag. Heerlijk!! Gewoon even lekker genieten van vrienden en familie en niks doen verder! Life is (soms niet, maar heel vaak toch ook wel) GOOD.

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik ben zo blij met de foto's!
    Elke dag bekijk ik weer zijn lieve kleine handjes, voetjes etc.
    Fijn dat je ze toch even hebt kunnen bekijken.

18. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Deesdees wat een mooie foto's van je mannetje. Heel fijn dat je er zelf ook naar kan kijken wanneer je wilt.
    En voor iedereen die deze week jarig is geniet ervan en vier het lekker.

Hier
    Gisteren en vandaag verhuisd. En krijg ik gvd, excuses voor mijn taal gebruik, een balk van me bed op me tenen. Kan nu amper lopen en een is paars haha. Heb ik weer. Nu met mijn voet omhoog op de bank hihi. Geslaagde verhuizing haha

19. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    Mijn testen zijn nu nog positief, ik denk dus echt dat ik van de week weer een vroege miskraam heb gehad...

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @lili; auwie, dat zal vast goed pijnlijk zijn en nog wel even blijven.
    Niet gebroken?

@ellepel; kan je niet nog zwanger zijn? Moet je nog bij de vk langskomen ter controle.
    Zijn de testen nog net zo positief of al minder?

Deel Deze Pagina