Chanan goed om te weten. Je vloeit wel al best lang he? Bij mij heeft het 1 week geduurd en inderdaad vreselijk dat maandverband!!!! Beter dat je nog even thuis blijft hoor even lekker uitrusten. Lov zetten ze geen spoed achter de bloedonderzoek? Bij mij was de uitslag er binnen 1,5 uur omdat ze een buitenbaarmoederlijke zwangerschap vermoede toen. Wel beter dat je echo goed was. Laat je even de uitslag weten.
@Lov zeker balen. Gelukkig was de rest wel goed en kun je straks wel verder. Geduld hebben is ook niet mijn sterkste punt. @charisma vandaag is precies een week geleden. Ik had wel bloedverlies verwacht van zeker een week. Had wel verwacht dat het op den duur iets minder zou zijn. Helaas is dat niet zo. Ik heb uitgeslapen. Mijn vriend is met familie winkelen. Home alone nu. En dat is eigenlijk wel even lekker nu. Komend weekend wordt ook druk. Op visite in België. Zit me nu al af te vragen wat ik met dat maandverband moet. We blijven daar ook slapen namelijk. Eigenlijk echt geen zin in nu.
charisma nou wordt vandaag nog gebeld en een bbz hadden ze dan wel moeten zien op de echo.... Chanan is idd waar....
Ja nou...morgen afsrpaak maken voor volgende week..... Van te voren bloedprikken en dan afspraak met gyn. Ik vroeg nog dat er dus geen vermoeden was voor een bbz.....nou uitsluiten konden ze het niet maar ze gingen er niet vanuit. Daarom over een week die afspraak ...
Hey meid...... Ja nog niks bijzonders hier.....soms denk ik ongi te worden maar niks. Woensdag mag ik weer bloedprikken en daarna afspraak gyn. Misschien dan ook weer een echo. Ligt er natuurlijk aan wat het hcg doet. Pffffff ik hoop maar dat het gezakt is hoor......maar soms denk ik wel eens aan wat de gyn zei.....misschien ben je korter zwanger? Het kan natuurlijk bijna niet....maar als ik voor nod getest zou hebben en ik toen nog niet 4 weken zwanger was.....dan zou ik de vorige keer 5 weken zwanger zijn bij de echo. Maar dan had ze toch iets moeten zien natuurlijk. Pffff en dan dat bloed en die stolsels....nee het kan gewoon niet. Hoop wel dat we doorkunnen want wil toch wel graag zwanger worden. En nu kan het dus niet. Had dit en verwacht bah! Hoe is het met jullie?
Die onzekerheid he. Zo vervelend. Hier helaas ook nog steeds bloed. Pfff wil ook zo graag door. Zou fijn zijn om weer snel zwanger te zijn. Hoop dat mijn cyclus niet nog langer wordt. Had meestal pas rond cyclusdag 40 een eisprong. .. aftellen. ..
Gisteren zat ik naast mijn nicht met haar zes maanden oude baby. Ze heeft hiervoor ook een miskraam gehad. Geeft wel hoop. Heb nog een tijd met haar erover gesproken. Gelukkig nieuwjaar !!! Dat onze wens mag uitkomen dit jaar.
Ja zeker het is niet leuk, een mk maar helaas gewoon de natuur.... Ergens wel goed dat ons lichaam het zelf goed heeft aangevoeld... Je wordt gewoon weer zwanger meid.....we kunnen idg al zwanger worden dat is al heel wat voor sommige meiden hier op het forum Komt allemaal goed!
Inderdaad. En als cadeau heeft het nieuwe jaar me letterlijk een schone lei gegeven. Bedoel daarmee een schone onderbroek dan he. Als dat geen goed teken is weet ik het ook niet meer.
http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/409353-miskraam-gehad-maar-hcg-stijgt-22.html Lees het hier even bij
Jeetje balen zeg. Denk je na zo een echo mooi kan door. Blijf het vreemd vinden dat je hcg stijgt. Weer een week wachten. Ik zou flink balen. Ben er trouwens ook nog niet. Gisteren toch weer (bruin) bloedverlies.... maar wordt wel minder. Zometeen toch samen verder joh! !!
Ja schijnbaar kan het......het zal wel goedkomen.....hoop niet dat ze volge de week iets uit de bm moeten weghalen auw!