Ja dat is het zeker. Heb jij dat ook als je dan hoort of leest over iemand anders die zwanger is dat het toch steekt. Lees net dat een collega vandaag het hartje gehoord heeft.... dacht gelijk ja dat had ik vorige week dan ook gedaan. Bah.
Ja gelukkig is er niet zo`n nieuws in mijn omgeving...maar zou dat ook hebben hoor.... Is ook normaal! Hier blijf ik maar helderrood bloed verliezen....heel weinig maar toch. Ben er nu wel klaar mee hoor....
Dat kan ik me helemaal voorstellen! !! As donderdag ga ik een week naar Hongarije. Ff eruit. Wel lekker. Heb er zin in.
Hoi hoi, Vrijdag zijn we weer teruggekomen uit Hongarije. Het was heel gezellig. Vooral familiebezoek daar. Betekend dus eigenlijk ook iets te veel eten en drinken. Moet nodig op dieet haha. Nog nooit zoveel gewogen... Maar ja. Verder helaas nog STEEDS bruin bloedverlies. Wordt er zo langzamerhand echt moedeloos van. Maar goed. Hopelijk is het deze week over dan. Is de zesde week na de curettage. "Gelukkig" ook nog geen ei gespot met temperaturen. Hoe is het hier? Waar ga je naar toe met het midweekje weg Lov. Altijd leuk om er even uit te zijn. Charis? Hoe is het met je zwangerschap. Pff spannend hoor. Ik hoop dat alles goed is.
veluwe....Heerlijk .... bloeding weg en even eruit wat wil ik nog meer. Jammer dat het bij jou dus nog niet weg is meid...
Wat wil je nog meer...?? Zwanger worden haha. Veel plezier op de Veluwe. Ja helaas. Nou ja duimen dat het deze week weg is. 4 februari de nacontrole.
Hoi Hoe is het met jullie? ? Hcg al weg lov? Was de echo goed charisma? Hier helaas geen goed nieuws. Baarmoeder was niet schoon. Dus nu een maand aan de pil. Daarna een echo om te zien of het dan schoon is. Zo niet dan weer een curettage. Ik hoop maar dat het dan schoon is. Baal er zo van. Ook zag hij pcos verschijnselen aan beiden eierstokken. Ik heb hem verteld over mijn cyclus en hij gaf aan dat dit makkelijk verholpen kon worden met medicijnen. Er is dus nog genoeg hoop. Nu nog hoopjes geduld......
Het meid..... Wat *** om te lezen van je....bah nog niet afgelopen dus. Hier vandaag goed nieuws gekregen...hcg waarde 1.... Ben helemaal blij. Vindt je het misschien fijn om in een topic mee te kletsen waar iedereen een mk heeft of heeft gehad en ook weer graag zwanger wil worden? Hier os het zo stil?
Hoi meiden Channan vervelend zeg dit nieuws! En dat je nu weer een maand moet afwachten of het schoon is ik hoop met je mee hoor! Moet nu maar eens afgelopen zijn Lov super dat je hcg nu eindelijk helemaal gezakt is! Kan je eindelijk verder. Ja hier een goede echo gehad met een mooi kloppend hartje! Echt super was dat. Ik ben nu 7 weken en 5 dagen. En nu kan in eindelijk gaan genieten want al die weken waren behoorlijk onzeker voor me.
Geniet ervan Charisma. En lov super. Eindelijk verder. Hier komt het vast ook wel goed. Nog even geduld. ... Klinkt goed van dat forum. Welke is dat?
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/414965-zwanger-willen-worden-na-miskraam-wie-kletst-mee-118.html#post14476072