Zwanger worden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tjl22, 8 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tjl22

    Tjl22 Nieuw lid

    25 jan 2023
    4
    2
    3
    Vrouw
    Hi iedereen!

    vandaag precies 3 weken geleden heb ik een miskraam gehad na 6 weken zwangerschap. Ik heb normaal een cyclus van 39 dagen. De bloeding van de miskraam heeft 5 dagen aangehouden, net zo lang als mijn ongesteldheid normaliter. Daarna testte ik ook meteen weer negatief, op de dag van de miskraam voelde ik al mn zwangerschapsklachten, met name onrustige buik en pijnlijke borsten ook heel snel verdwijnen. Na de miskraam zijn wij eigenlijk vrij snel weer begonnen met ‘klussen’ vooral omdat mn lichaam alles zo snel had opgelost dus waarom niet. Nu voel ik sinds 2 dagen eigenlijke precies hetzelfde als wat ik de vorige zwangerschap in de eerste week voelde. Heeft iemand hier ervaring mee en zou het kunnen zijn dat je na een miskraam eerder je eisprong hebt dan normaal?
     
  2. Perlila

    Perlila Actief lid

    18 jan 2023
    284
    144
    43
    Vrouw
    Hoi, verdrietig van je miskraam. Ik heb 5 weken geleden een miskraam gehad, althans toen begon de bloeding. 13 dagen erna bleek tijdens de controle echo dat er een eitje aan het rijpen was. Terwijl ik normaliter een cyclus heb van 28 dagen. Deze keer duurt het dus langer, ik ben namelijk nog steeds niet ongesteld. Weet ook niet exact wanneer mijn eisprong is geweest.

    Bij de miskraam ervoor had ik op dag 14 mijn eisprong (bevestigd door gyn), die klopte dus wel met mijn eigen cyclus. De maand erop was ik weer zwanger.
    Het kan dus heel snel gaan. Maar kan ook wisselen.
    Ik zou zelf pas op dag 39 van je cyclus gaan testen, of eventueel 2 a 3 dagen van tevoren met een early test.
    Ik hoop voor je dat het gelijk weer raak is, of anders in ieder geval snel!!
     
    Tjl22 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina