Zwanger worden na missed abortion

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door novemberzes, 5 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. novemberzes

    novemberzes Fanatiek lid

    28 jan 2020
    1.945
    1.992
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    Op 14 mei was ik 12w4d zwanger. Echter bleek het hartje van ons kindje te zijn gestopt met 9w2d.
    20 mei heb ik cytotec genomen en ben die zelfde avond het vruchtje verloren. Wat bijzonder hoe gedetailleerd een kindje dan als is!
    Afgelopen woensdag heb ik de controle echo gekregen en mijn baarmoeder is leeg!
    Ze zag ook 13 follikels in mijn rechter eierstok en aan de andere kant ook.
    De gynaecoloog vertelde dat ik pas over minimaal 4 weken mijn eisprong zal hebben.
    Nu is het zo dat ik vandaag een pijnlijke linker eierstok heb, alsof mijn ei er aan komt.
    Mijn zwangerschapstest is nog positief en gisteren gaf de ovulatietest negatief aan.
    Toen ik net zwanger bleek, was mijn ovulatietest knal positief, waarom nu dan niet?
    Ik kan nu ook geen ovulatietest doen omdat ik niet thuis ben.

    Iemand dit ook al eens gehad?
    Kan ik met een positieve zwangerschapstest een eisprong krijgen? Help! :roflmao:
    Ik wil weten waarom ik zo'n eisprong kramp heb namelijk.
     
  2. Apie1

    Apie1 Niet meer actief

    Ik kan je niet vertellen waarom je die eisprong pijn hebt, maar wel dat ik het ook weleens voel buiten m'n eisprong om. Misschien drukken de darmen dan tegen de eierstokken? Ik weet wel dat je nu.nog geen eisprong kunt krijgen, omdat je nog teveel hcg in je bloed hebt.

    Verdrietig dat je dit mee moest maken. Heel veel sterkte. En hopelijk snel een doorgaande zwangerschap voor je!! ♡
     
    novemberzes vindt dit leuk.
  3. novemberzes

    novemberzes Fanatiek lid

    28 jan 2020
    1.945
    1.992
    113
    Vrouw
    Bedankt voor je bericht!

    Mijn testen lopen af nu, mijn ovulatietest is wel knal positief. Ik bleek gewoon telkens naar het verkeerde streepje te kijken haha.
    Hopelijk is alles over twee weken negatief :D
     
    Apie1 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina