Zwanger worden najaar 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MICH18, 26 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zus9

    Zus9 Bekend lid

    25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    @Akka Veel plezier komende dagen! :p
     
    Akka vindt dit leuk.
  2. STine08

    STine08 Bekend lid

    14 okt 2019
    513
    534
    93
    Vrouw
    @PieterKonijn dat is inderdaad nog erg lang. Ik kan je alleen maar de nodige moed toewensen.
    @Rhombi wat jammer. Ergens hoop je er toch altijd op he? Veel succes in de volgende ronde.
     
    PieterKonijn vindt dit leuk.
  3. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    @Rhombi balen meid :( wees maar extra lief voor jezelf vandaag

    @Akka veel plezier komende dagen!!!

    hier vanmorgen bij de huisarts geweest. Terug naar huis met verwijzing naar fertiliteitsarts. Ze wilde helaas geen opwekkuur geven ‘dat was niet volgens de richtlijn’. Een andere patiënte kon pas in feb terecht dus het wordt lang wachten nu voor ons :(
     
    Akka vindt dit leuk.
  4. owl

    owl Bekend lid

    24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    @Doublemom pff februari pas ?! Dat duurt toch veelste lang... een hele dikke knuffel iig.
     
    Doublemom vindt dit leuk.
  5. Rebo

    Rebo Bekend lid

    26 feb 2015
    720
    297
    63
    Jammer is dat he! Je hebt toch elke maand hoop, ergens maar gelukkig maar dan is er toch die teleurstelling hier ronde 5 nu afwachten en bij de andere huppa zo zwanger..
     
  6. STine08

    STine08 Bekend lid

    14 okt 2019
    513
    534
    93
    Vrouw
    @Doublemom knuffel. Ik hoop dat jullie snel geholpen kunnen worden.
     
    Doublemom vindt dit leuk.
  7. Rebo

    Rebo Bekend lid

    26 feb 2015
    720
    297
    63
    @Akka fijn weer he, hopelijk mag het lukken en goed gaan deze ronde !

    @Doublemom februari pas? Dan voel je je echt een nr
     
    Akka vindt dit leuk.
  8. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Ik heb net de verwijzing online bekeken en daar staat ‘toegangstijd 28 kalenderdagen’ maar op de website van het ziekenhuis wordt een wachttijd van 60 dagen tot eerste polibezoek genoemd en de huisarts had dus een andere patiënte die ook pas in feb terecht kon... afwachten maar, over 2 dagen mag ik bellen voor een afspraak.
     
  9. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Neee wat balen Doublemom... :$ Wij kunnen ook pas in februari terecht voor onderzoek, maar dat is omdat ik per se naar Gent wil. Maar het duurt lang hè??? Hopelijk helpen de feestdagen met afleiding.


    Ik zit nu 9 dagen na het begin van mijn miskraam en heb vanochtend een ovulatietestje gedaan. Hij is niet mega donker, maar wel donkerder dan wat voor mij normaal is rond deze tijd (op de foto zijn CD10 en CD11 van vorige maand).

    Ik heb ook enorm jeukende borsten en ben af en toe weer misselijk.

    Dus... ehh?? Nog Hcg van mijn miskraam? Vroege ovulatie na miskraam? Restweefsel (nee niet wéér toch? Kan dat, restweefsel bij een spontane mk op 4+3? :cry:). Of misschien gewoon toeval?

    Morgen de controle-echo, ik knijp 'm nu echt.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. Mooncalf

    Mooncalf Bekend lid

    26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Hoi allemaal!

    Ten tijde van mijn eerste zwangerschap was ik erg actief hier op het forum. Mijn dochtertje is ondertussen anderhalf jaar oud en we willen graag een poging wagen voor een tweede hummeltje. Nu geef ik nog altijd borstvoeding en ben nog niet weer ongesteld geweest. Ik weet dat je ten allen tijde de eisprong kunt krijgen en dus wel zwanger kunt raken, maar het voelt wel echt als een gok in het wilde weg nu ik heb graag de touwtjes in handen en bij de eerste wist ik wanneer mijn eisprong ongeveer was en konden we dit dus ook min of meer 'plannen'. Daarnaast waren we superverwend doordat het gelijk de eerste keer raak was.

    Ik heb nu vooral de angst dat het niet gaat lukken doordat de menstruatie uitblijft. Iemand hier misschien die iets soortgelijks had en zwanger is geraakt?
     
    Gnana en Lindavvv vinden dit leuk.
  11. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
     
  12. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    @Doublemom Ik kan me ook niet voorstellen dat het HCG is eigenlijk...

    Misschien komt mijn ovulatie er alweer aan dan? Na mijn curettage de vorige keer had ik mijn normale ovulatie meteen weer terug. Misschien gaat het nu nóg sneller...
     
  13. Rebo

    Rebo Bekend lid

    26 feb 2015
    720
    297
    63
    @PieterKonijn je zit 9 dagen vanaf het begin van je miskraam?
    Ze zeggen altijd dat je dan daarna dubbel zo snel en makkelijk vruchtbaar bent
     
  14. CupCake88

    CupCake88 Fanatiek lid

    27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Welkom! Bij mij kwam mijn cyclus tijdens borstvoeding beide keren na ongeveer 16/18 maanden weer terug, nadat ik iets ging minderen en stopte met de nachtvoedingen. Ik weet niet of je die nog geeft? Dat kan je cyclus tegenhouden namelijk..
     
  15. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Klopt! En haha nou dat zou wat zijn zeg...

    Ik ga me bijna afvragen of mijn ovulatie al is geweest? Maar nee dat lijkt me stug toch, zo vroeg. Overigens hebben we al seks gehad, dus zelfs dan zouden we een kans maken.

    Ik ga die testen goed in de gaten houden, en morgen duimen dat alles goed is tijdens de controle-echo...
     
  16. MIss X

    MIss X Fanatiek lid

    13 dec 2006
    2.876
    714
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Succes morgen @PieterKonijn

    Weet iemand misschien waar de lijst is?
     
    PieterKonijn vindt dit leuk.
  17. MIss X

    MIss X Fanatiek lid

    13 dec 2006
    2.876
    714
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    @ Allen.

    Dank voor de lieve berichtjes ❤️
     
  18. Mooncalf

    Mooncalf Bekend lid

    26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Dankjewel! Hmmm ja, we slapen samen en ze drinkt 's nachts nog wel in ieder geval 1 krer. Ze is redelijk boobieverslaafd en drinkt overdag nog met enige regelmaat, maar vind het ook heerlijk om te tutten. Ik wil heel graag de 2 jaar halen en ben dus niet direct van plan om af te bouwen. Daarom ben ik benieuwd of er iemand is die ten tijde van de borstvoedingsperiode zwanger geraakt is zonder te menstrueren. Eerst wilden we nog iets langer wachten maar de eierstokken rammelen
     
  19. CupCake88

    CupCake88 Fanatiek lid

    27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ja aangezien er eerst een eisprong komt en dan een menstruatie kun je in theorie zwanger raken zonder dat je gemenstrueerd hebt. De kans is natuurlijk wel heel klein.. Het enige wat je kunt doen is afwachten tot je cyclus weer op gang komt helaas. En hoe minder voedingen, hoe groter de kans dat dat gebeurd. Ik heb de oudste 3 jaar borstvoeding gegeven, waarvan een half jaar samen met de jongste. De jongste 2,5 jaar. Tijdens de zwangerschap was mijn productie wel bijna niks meer, dus hou daar ook rekening mee.. Maar mijn zoontje had geen problemen met "droog" drinken..
     
  20. Mooncalf

    Mooncalf Bekend lid

    26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Ja, ik denk dat mijn dochtertje dat op zich ook geen ramp zou vinden. Zo lang ze er maar mee kan knuffelen haha. Tsja, lastige dingen dit. Nu we beide zoiets hebben van, we proberen het en kijken of het lukt, komt de wens voor een tweede zwangerschap wel heel erg naar voren. We zullen zien..
     
    CupCake88 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina