Zwanger worden vanaf juli 2021

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Droommama, 28 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Droommama

    Droommama Actief lid

    27 sep 2014
    112
    46
    28
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

    Wij willen vanaf juli voor een derde kindje gaan. Het lijkt mij leuk om met meiden in contact te komen die ook vanaf juli zwanger proberen te worden.

    Bij mij is er 6 jaar geleden PCOS geconstateerd. Hierna ben ik mbv hormonen (clomid) in de eerste ronde zwanger geworden en hebben wij een prachtige dochter gekregen die nu 5 jaar is. 11 maanden na haar geboorte werd ik voor het eerst weer ongesteld. Omdat ik niet spontaan zwanger zou kunnen worden en nog borstvoeding gaf namen we geen verdere maatregelen. Een paar dagen na mijn dochters eerste verjaardag stond ik met een positieve test in mijn handen en is onze zoon geboren die nu drie jaar oud is :)

    inmiddels ben ik een paar maanden geleden met de pil gestopt en lijkt het erop dat ik weer een normale cyclus terug heb en de pcos er dus blijkbaar niet meer is. Dus met wat meer vertrouwen dan bij de eerste (de tweede was dus een complete verrassing) hoop ik in de komende maanden weer zwanger te mogen worden.
     
    Bibke7 vindt dit leuk.
  2. Patty86

    Patty86 Fanatiek lid

    8 okt 2012
    3.263
    2.437
    113
    Vrouw
    Heel veel succes!! Ik ben ook bezig voor een derde kindje
     
    Bibke7 vindt dit leuk.
  3. Bibke7

    Bibke7 Lid

    20 jun 2021
    11
    17
    3
    Vrouw
    Hier ook nu in ronde 1! Pas gestopt met de pil dus ben benieuwd hoe lang het ontpillen gaat duren dit keer. Heb inmiddels een zoontje van 3 jaar en we gaan voor een tweede kindje. Spannende tijden weer!
     
  4. loesje6

    loesje6 Bekend lid

    4 mei 2012
    884
    196
    43
    Spannend!! Hoop dat je snel zwanger bent!
    Hier nog twijfel. Wel of geen derde kindje. Wens is groot, maar verstand ziet allemaal beren op de weg:D
    Maar kan zo maar zo zijn dat we toch deze maand ervoor gaan. Want begint toch steeds meer te kriebelen!!!
     
  5. Newbie123

    Newbie123 Fanatiek lid

    7 jul 2021
    2.204
    1.698
    113
    Vrouw
    Veel succes!!

    Wij gaan voor ons eerste kindje.
    Hier sinds 1 maand gestopt met de pil na toch een goede 15 jaar gebruikt te hebben.
    Aangezien ik niet lang natuurlijk gemenstrueerd heb, zijn er geen problemen gekend. Hopelijk valt het wat mee. Wij zijn in ieder geval aan de 2de cyclus begonnen.
     

Deel Deze Pagina