Zwanger worden voorjaar 2019 deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Orchid24, 7 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Ja maar dan krijg je herkenning :(
     
  2. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Momma2b Kan het me goed voorstellen dat je hoopt op een natuurlijke bevalling, maar een ks is ook zwaar dus je komt er nog niet makkelijk vanaf hoor (ik weet wel hoe je het bedoeld hoor, maar een ks is ergens op dezelfde manier en tegelijkertijd op een hele andere manier zwaar). Een geboorte is hoe dan ook mooi! Het is inderdaad dat idee wat je had, los laten en ook bij een ks hoort een plan, misschien wat minder een bevallingsplan maar ik denk wel veel meer een wat na de ks plan.. wat bij een natuurlijke bevalling misschien juist wat minder is. Gewoon alle 2 lekker uitdenken en veel vragen stellen aan de verloskundige en tijdens centering pregnancy. Lijkt me ook goed voor jezelf om met beide rekening te houden. Een ks kan altijd gebeuren en als het een spoed ks is word je er helemaal mee overvallen. Je bent er niet minder moeder van in ieder geval! En er kan inderdaad nog heel veel gaan gebeuren in de komende weken! Niemand van ons weet van te voren hoe de bevalling gaat verlopen, want ook daar kan je totaal geen controle over hebben. En dan kan je nog zo’n mooi bevallingsplan hebben. Komt wel goed!

    Leuk stofje! En leuk vooruitzicht haha black friday!

    @Zonnetje19 wel spannend hoor dat gesprek, ben erg benieuwd wat het plan word!

    @Jolien1991 super! Fijn joh!:D

    @duitshollandsmeisje het is inderdaad iets waar volwassenen een probleem van maken. Want kinderen, ook kinderen met een donkere huidskleur (die ik ken tenminste) zien zwarte piet als zwarte piet en herkennen zichzelf daar helemaal niet in. Ik persoonlijk denk dat het niet zo zeer met sinterklaas te maken heeft eigenlijk. Er ontstaan steeds meer 2 kampen op het moment, allochtonen en autochtonen. (Mag je volgensmij ook niet meer zeggen maar weet niet het goede woord) maar niet alleen in Nederland maar in steeds meer landen zie je gewoon dat de situatie verergerd.. en dan die onvrede gaat zich uiten in allerlei andere dingen. Dus word overal een punt van gemaakt van zowel wij blanken als mensen met een andere huidskleur.. vind het erg om te zien van beide kanten..
     
    Jolien1991 vindt dit leuk.
  3. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Ja ik ook als ik de afspraak weet dan hoor je het...
     
    Jolien1991 en Orchid24 vinden dit leuk.
  4. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Dankje! Ja het wordt weer spannend... ben iig blij dat we uberhaupt weer gaan kunnen proberen... ze heeft ook naar m'n bms gekeken (vorige keer moest ik daar progynova voor nemen omdat dit te dun was) en die is nu 7,8 mm dik :eek:. :o:

    Ondertussen ook telefoon gekregen ivm bloedonderzoek; m'n waardes staan goed hoog dus het is goed aan het werken allemaal vanbinnen. :D Moet nu zeker me Menopur doorspuiten t.e.m. maandag, maar dus m'n lichaam reageert zeer goed op de minimale dosis. Had het echt niet verwacht, dacht dat er veel minder reactie ging zijn (ben al zoveel teleurstelling gewend intussen)... maandag moet ik terug voor follikelmeting en komend weekend moeten we wel zeker betrekking hebben voor de zekerheid. :)
     
  5. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Klopt helemaal! Omg ik word daar zó 'pissed' van als het over die onzin over zwarte piet en zogezegd racisme gaat... ze doen net alsof iemand heeft ooit bedacht: "hé laten we eens lekker racistisch doen en Sint zijn knecht een donkere huid geven hahhaa wordt lachen?",
    Néé.
    Zwarte Piet is zwart om één reden - het heeft zelfs helemaaaaal niks met racisme te maken - en dat is het gevolg van door de schoorsteen te kruipen.

    Echt... ik vraag me echt af wie dat idee in z'n kop heeft gestoken dat dit om racisme draait... vast en zeker een persoon met donkere huidskleur die zich geviseerd voelde door de maatschappij en op die manier dingen begint uit te vinden...
    Sorry, pff kan daar echt niet tegen. :roflmao::roflmao::roflmao:
     
  6. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    haha ohh zo bedoelde ik het eigenlijk niet:roflmao: ik kan hun ook best begrijpen, van mij had zwarte piet mogen blijven.. maar als het blijkbaar mensen kwetst dan okee doe dan roetveegpiet. Ik snap alleen niet waarom daar van beide kanten jaren over gediscussieerd moeten worden, door volwassenen. De kinderen maken het namelijk niet zo veel uit. Ik snap alleen dan niet zonder roetvegen etc, omdat ik wel vind dat mensen onherkenbaar moeten zijn.. en dat word wel moeilijker als ze niet zwart zijn of niet flinke vegen hebben. Maar kinderen boeit het echt niet of ze zwart zijn, roetvegen of wat dan ook. Dat is een probleem die wij volwassenen allemaal maken, doordat wij een herinnering hebben aan zwarte piet. Politiek moet maar gewoon de knoop doorhakken en dan allemaal niet meer zeuren en gewoon accepteren en dat het weer een leuk feest mag worden!:D
     
    Jolien1991 vindt dit leuk.
  7. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Stomme pieten discussie.. geef mij maar lekker kerst. En als ons kindje straks wat ouder is en t allemaal beetje snapt dan mag ik hopen dat ze idd een knoop hebben doorgehakt en weer normaal kunnen doen met elkaar. Ben allang over t " ze moeten zwart blijven" heen. Als t maar gewoon weer gezellig wordt zonder protesten etc. Triest gedoe.
     
    duitshollandsmeisje en Orchid24 vinden dit leuk.
  8. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    precies! Hoop ook dat het voor de kinderen gewoon leuk kan blijven.. en niet straks al die discussies al te veel meemaken.. het word te moeilijk om ze te laten geloven in de kerstman anders had ik dat gedaan :roflmao:
     
    MissElla87 vindt dit leuk.
  9. aYh4L8

    aYh4L8 Niet meer actief

    Vind het sneu voor de kinderen,
    Stel volwassen staan te roepen enz maar vergeten dat ze zelf ook kind geweest zijn
    Snap het best dat ze het racisme noemen maar vind niet dat kinderen er last van moeten hebben, doe lekker roetveeg pieten en laat het verder rusten,
    Zie nog gebeuren dat er op gegeven moment een verhaal aan gebreid wordt dat Sinterklaas dood is en dat het dus gewoon helemaal niet meer bestaat, om van al het gezeur enz af te zijn
     
    duitshollandsmeisje en MissElla87 vinden dit leuk.
  10. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ja en dat zou zo jammer zijn..
     
  11. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Precies het is toch erg dat er politie miet staan bij een kinderfeest. Echt te idioot
     
    MissElla87 vindt dit leuk.
  12. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Goedemorgen lieve mensen :)! Bijna weekend, hurray!! Hoe gaat t verder met jullie? Nog leuke weekend plannen?

    Met mij gaat t goed. Slapen gaat wat minder als in ik kan niet meer lekker liggen. Tijd dus voor wat kussens in bed of een voedingskussen. Want al dat gedraai is voor beiden irritant. En verder jeuken mijn borsten weer (gebeurd eens in de zoveel weken). Maja ga daar maar eens normaal aan krabben op je werk :roflmao:. Maar goed.. morgen drukke doe dag met beginnen met klussen en savonds een verjaardag. Zondag dan eindelijk naar Anastasia!! Zoveel zin in:D:D!!
     
    duitshollandsmeisje, Zonnetje19 en Orchid24 vinden dit leuk.
  13. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Hier gaat het goed hoor:)
    Wat vervelend dat je minder goed slaapt, hopelijk kun je snel beter slapen!
    Een erg leuk weekend voor de boeg dus, leuk man anastacia :D
    Voor mij veranderd er niet veel maar zaterdagavond gaat manlief met een groep vrienden weg dus hartstikke leuk. zondag lekker rustig dagje
     
    MissElla87 vindt dit leuk.
  14. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Hopelijk gaan de kussens helpen! Haha ja dat wordt moeilijk om onopvallend te doen:roflmao: Leuk vooruitzicht!

    Hier gaat goed, heb even 2 bijkomdagen omdat ik paar drukke dagen heb gehad en zondag ga ik een vriendin opzoeken in den haag:D Morgen ga ik testen denk ik en ben er echt een beetje bang voor maarja we komen er toch wel achter:rolleyes:
     
    Hartediefje1988, MissElla87 en Zonnetje19 vinden dit leuk.
  15. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Jarustig aan hoor, anders doet je lichaam weer zeer:(
    Leuk vriendin opzoeken, gaan jullie verder nog wat doen met z’n tweeën?
    spannend! Ben heel benieuwd, het kan zomaar :D
     
    MissElla87 en Orchid24 vinden dit leuk.
  16. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja het waren leuke dagen maar merk ik dat ik vandaag en morgen echt even niks moet doen. Alle energie nodig voor zondag! Uhm nee niet echt wat bijzonders ofzo, meestal gaan we ergens zitten en daar zitten we dan bijna de hele middag en dan rondje lopen door de stad en dan gaan we weer ergens zitten:roflmao: We zijn hele goede vriendinnen maar het lukt niet om elkaar vaak te zien, dus als we elkaar zien dan is het meestal vooral veel kletsen:p
    Ik hoop het zo! Maar nee denk het niet:|

    Jij ook lekker rustig weekend zo te horen, lekker!
     
    MissElla87 en Zonnetje19 vinden dit leuk.
  17. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Kun je in die drukke dagen wel af en toe je momentjes pakken? Nou klinkt iig super gezellig:) dat kunnen vrouwen toch het beste he, lekker bijkletsen:roflmao:
    Ja vind het niet erg hoor een rustig weekend:oops:
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  18. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja dat lukt wel! Haha ja heerlijk! :roflmao: Nee snap ik, is ook lekker!
     
    Zonnetje19 vindt dit leuk.
  19. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen allemaal!
    Zo te horen (of te lezen) hebben jullie een fijn weekend voor de boeg.;)

    Hier wordt ‘t een rustig weekend (en dat mag wel eens). Deze morgen lekker kunnen uitslapen (1x om de drie weken moet ik de vrijdagochtend niet werken :)).
    En verder staat er voor zaterdag en zondag helemaal niks op de planning. :o:
    Beetje rustig het huishouden doen en tijd maken voor hobby’s (ben nu begonnen met zelf kaarten maken voor Kerst, zó leuk).:D En ja alvast klussen natuurlijk:oops:
     
    MissElla87 en Orchid24 vinden dit leuk.
  20. Dame09

    Dame09 Fanatiek lid

    6 mrt 2019
    3.571
    5.519
    113
    Vrouw
    32 weken dansje vandaag :D
    Lekker uitgeslapen vanochtend. Heerlijk!
    Was wel nodig. Donderdag lag ik er pas heel laat in na een theatershow waar ik naartoe was.
     

Deel Deze Pagina