Zwanger worden voorjaar 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Momma2b, 1 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momma2b

    Momma2b Fanatiek lid

    29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Momma2b;
    29 jaar, eerste kindje, ronde 01, NOD 17 februari 2019
    Orchid24;
    24 jaar, eerste kindje, vanaf april 2019
    MDvD96; 23 jaar, eerste kindje, ronde 05, zwanger!!!
    Wonderd;
    26 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger!!!
    ThePhantom;
    24 jaar, eerste kindje, vanaf juni 2019
    Duitshollandsmeisje; 29 jaar, eerste kindje, vanaf januari/februari 2019
    Sjaantje91; 27 jaar, eerste kindje, ronde 01, NOD 22 januari 2019
    San0804;
    25 jaar, eerste kindje, ronde 01, NOD 10 februari 2019
    Sel078;
    26 jaar, eerste kindje, vanaf maart 2019
    BeeReis; 32 jaar, eerste kindje, vanaf mei 2019
    ElinevK; 29 jaar, tweede kindje, ronde 01, NOD 9 februari 2019
    Loveischocola;
    34 jaar, eerste kindje, ronde 02, zwanger!!!
    Katjes123;
    22 jaar, eerste kindje, ronde 01, NOD 9 februari 2019
    Sary;
    29 jaar, eerste kindje, ronde 03, NOD 22 januari 2019
    Stresskipje;
    30 jaar, eerste kindje, ronde 03, NOD 26 januari 2019
    - - - - - - - - - - - - - - - - - -
     
  2. MDvD96

    MDvD96 Fanatiek lid

    2 dec 2018
    1.006
    1.510
    113
    Vrouw
    11 februari! Met 7 weken en 5 dagen, dus ik hoop natuurlijk op een kloppend hartje!
     
  3. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.425
    7.266
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ik hoop ook zo voor je dat alles goed is!!
     
  4. MDvD96

    MDvD96 Fanatiek lid

    2 dec 2018
    1.006
    1.510
    113
    Vrouw
    Ah lief, dankjewel!
     
  5. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.425
    7.266
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Over dat kleertjes kopen vind ik ook wel herkenbaar hoor.. ik ga regelmatig voor mijn nicht op pad om voor haar dochtertje wat te kopen en mijn beste vriendin krijgt een jongetje in april dus ben me al heerlijk aan het uitleven. Helaas niet voor mezelf. Maar krijg zulke enorme klapperende eierstokken als ik die lieve baby kleertjes koop <3 dit voor mijn vriendin gekocht. Zo lief en zacht allemaal. Volgende maand haar baby shower en ik kan niet wachten om haar buik te voelen!! En ga ook weer langs mn nicht natuurlijk, daar blijf ik ook lekker een nachtje slapen want heb die kleine prinses gemist, heb ze met 3 weken gezien, 3 maanden en nu is ze alweer 7 maanden als ik kom, gaat zo snel .. nu mis ik Nederland wel heel erg hoor.. ik mis alles :( IMG-20190111-WA0012.jpeg IMG-20190111-WA0010.jpeg IMG-20190111-WA0012.jpeg IMG-20190111-WA0010.jpeg
     
    Sjaantje91, MDvD96 en Momma2b vinden dit leuk.
  6. Momma2b

    Momma2b Fanatiek lid

    29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Echt te schattig wat je allemaal hebt gekocht! :)
    Snel weer naar je prinsesje toe!!
    Ergens misschien ook wel fijn dat je toch een beetje toe kan geven aan je koopdrang?? Dan idd nog niet voor jezelf maar wel lekker voor andere kindjes.
     
  7. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.425
    7.266
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Wel heel fijn dat de meesten hier zo'n begripvolle man/vriend hebben!! Dat maakt het toch allemaal wat makkelijker.

    Mijn vriend is een beetje verwarrend soms, hij wil heel graag kinderen maar hij wil ook dat ik mee ga naar Ecuador. Omdat ik het antwoord al weet wil ik me storten op zwanger worden. Maar heb momenteel zo stress door alles dat misschien daardoor ook weer mijn menstruatie uit blijft. Zucht.

    Krijg wel ineens overal puistjes en heb al een tijdje een zeurende pijn in mijn onderbuik dus ben benieuwd!! Het kan nog steeds onder de 40 zijn! Zit nu op 37 en hoop zo erg dat mn cyclus weer iets korter is
     
  8. San0804

    San0804 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.776
    2.173
    113
    Vrouw
    Oh spannend! Ja dat hoop ik ook voor jullie, een kloppend hartje! Zal mooi zijn!
     
    MDvD96 vindt dit leuk.
  9. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.425
    7.266
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ja precies haha. Mijn nicht vertelde vorig jaar februari dat ze zwanger was maar ik kon helaas pas in augustus komen toen ze al bevallen was, dus in de tussentijd heb ik me zo uitgeleefd dat ik een boodschappen tas vol had hahaha!! Dit gaat met mijn beste vriendin ook gebeuren ben ik bang. En tussendoor als ik naar nl ga neem ik altijd wel iets mee. Kan het gewoon niet laten.
     
    Momma2b vindt dit leuk.
  10. Momma2b

    Momma2b Fanatiek lid

    29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Dat lijkt me ook erg verwarrend ja. Hopelijk als dat gedoe met die vakantie uit de lucht is, dat er vanuit hem ook meer duidelijkheid komt. Maar ook dit geeft weer stress natuurlijk en nee dat is niet bevorderlijk voor je cyclus.
    Hou hoop!!! Het kan nog onder de 40 :)
     
    duitshollandsmeisje vindt dit leuk.
  11. Katjes123

    Katjes123 Actief lid

    17 jan 2019
    475
    812
    93
    Vrouw
    Zooo leuk van de dames die al zwanger zijn! Hopen dat wij allemaal snel mogen volgen!

    Ik heb tussen het verhuizen door een blaasontsteking gekregen. Net nu ik in mijn (denk ik) vruchtbare week zit! Nu heb ik dus een antibiotica kuur.. de dokter zei dat het geen kwaad kon. Maar toch maak ik me een beetje zorgen of het niet mijn cyclus gaat verstoren. Wat denken jullie? Komende zaterdag zou mijn eisprong moeten zijn. Voor de zekerheid dus toch maar ovulatietesten besteld en die komen vandaag binnen! Hopelijk kan ik ondanks mijn blaasontsteking toch mijn eisprong opsporen.

    Fijne dag vandaag iedereen!
     
  12. San0804

    San0804 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.776
    2.173
    113
    Vrouw
    Als je nitrofurantoïne hebt gekregen voor je blaasontsteking, zal ik me daar geen zorgen om maken, dit werkt heel lokaal in de blaas. Maar schrik er niet van dat dit je urine bruin kan laten kleuren! Dit is heel onschuldig, maar kan je van schrikken als je dit niet weet van te voren.
     
    Katjes123 vindt dit leuk.
  13. Katjes123

    Katjes123 Actief lid

    17 jan 2019
    475
    812
    93
    Vrouw
    Dat heb ik inderdaad gekregen. Bedankt voor de tip, nu ben ik al meer gerustgesteld Haha!
     
    Momma2b vindt dit leuk.
  14. San0804

    San0804 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.776
    2.173
    113
    Vrouw
    Dat dacht ik al haha. Top, dat was ook mijn bedoeling!
     
    Katjes123 vindt dit leuk.
  15. ElinevK

    ElinevK Bekend lid

    29 jun 2016
    771
    751
    93
    Vrouw
    Ik hou al jullie berichten niet bij hoor dames haha!

    @San0804 heel erg herkenbaar! En in onze omgeving is nu echt een babyboom gaande. Weet sinds deze week van 3 mensen dat ze zwanger zijn! Dat, in combinatie met pcos, maakt het wel heel spannend en vraagt veel van mijn geduld.
    Ik zal een foto van mijn testen plaatsen. Ik verwacht ovu zaterdag. Ben benieuwd of dat ook zo is!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    duitshollandsmeisje vindt dit leuk.
  16. San0804

    San0804 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.776
    2.173
    113
    Vrouw
    Bedankt voor de foto! Mijn ovu zou in theorie ook zaterdag zijn, maar ik heb nog niet zulke mooie testen als jij! Mijn waren tot gisteren nog blanco.. we gaan het zien vanavond of er iets op gang komt.
     
  17. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.425
    7.266
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    In mijn omgeving is ook echt een babyboom gaande, ongelofelijk. Overal nieuwe zwangeren, tweede zwangerschappen, zucht.. :p een stuk of 3 in april uitgerekend al. Zal ook wel grotendeels de leeftijd zijn ;) Wel echt ontzettend leuk hoor.

    Ik heb tot nu toe alleen in augustus bijna mijn eisprong gevonden geloof ik, toen werden ze ook steeds donkerder maar helaas ging ik daarna op vakantie met vriendinnen die het nog niet wisten en wilde daar niet geheimzinnig gaan testen... dus die eisprong heb ik toen gemist. Had daarna wel een inwendige echo omdat ik even wilde weten of alles nog oke is daarbinnen na 18 jaar pil en de arts zei dat ik een eisprong gehad had op de dag dat ik dat ook dacht! Dus dat was wel grappig, de eisprong was dus in de vakantie ;)
    Nu zijn ze elke keer omo wit of een heeeeeel licht streepje, maar geen knaller.. Ik test nu ook niet meer tot ik ongesteld word, van 21 tot 31 getest en zit nu op 37 dus vind het wel mooi geweest. Zonde van de testjes aangezien ik ook nog niet in ronde 1 zit.

    @Katjes123 Oh vervelend! Hopelijk vind je alsnog je eisprong! Of je piek dan, bedoel ik



    Ja ik hoop dat dat met de vakantie ook ophoudt als het duidelijk is wat mijn chefin wil. Als zij nogmaals nee zegt dan hou ik ook op met vragen. Ik heb gewoon geen zin in stress en drama op het werk. Niet dat zij het gevoel heeft dat ik PERSE vrij MOET zijn blabla. Als het niet kan, kan het gewoon niet en ik heb dat eigenlijk al lang en breed geaccepteerd. Als het nou november was of oktober of weet ik veel welke andere maand dan had ik wel echt vrij gewild omdat het dan ook veel makkelijker is voor mijn collegas. Dat is wel een beetje het nadeel ook van de horeca, je werkt in een team en WEET ook met welke problemen je je team opzadelt als je zo lang weg bent. Naja.

    Ik ga wel vanaf morgen eens even lekker ervoor zitten en uitschrijven wat voor mij moet gaan veranderen als ik geen souschef meer ben, voordat ik dat gesprek heb met mijn baas en chefin, niet dat ze mij ineens 2 euro naar beneden gooien, want dat accepteer ik niet. Ik heb daarvoor als keukenleiding gewerkt en dat bedrag wil ik dan ook terug, lager ga ik niet zitten voor ze. Als dat niet gaat, dan ga ik wel langzaam op zoek naar een andere baan. Liever niet natuurlijk omdat het nu allemaal zo chill zou zijn met een evt. zwangerschap als het dit jaar lukt.. want dan ben ik gewoon verzekerd van een klein inkomen en daarna kan ik altijd nog 2 of 3 dagen in de week daar werken.

    Na vanavond 23.30 heeeeeeeerlijk 3 dagen vrij, omg, ik kan NIET wachten!!!! 3 dagen geen werk, hoef niet bereid te staan voor het geval er iets is, NIKS, en ik ga proberen zo min mogelijk op mijn telefoon te kijken haha ;)
     
  18. Stresskipje

    Stresskipje Bekend lid

    30 dec 2018
    770
    408
    63
    Vrouw
    Hmmm onzeker .. spannend... ik hoop dat ik ongesteld word. Hoe gek dat ook klinkt op een zwangerschaps forum. Ik hoop de dokter niet nodig te hebben...
     
  19. Stresskipje

    Stresskipje Bekend lid

    30 dec 2018
    770
    408
    63
    Vrouw
    Ja precies zo had ik het ook bedacht... de testen blijven negatief.. Heb sex gehad op de 12e en de 5e.. denk je dat het raak zou kunnen zijn?
     
  20. Wonderd

    Wonderd Actief lid

    3 dec 2018
    365
    511
    93
    Vrouw
    Daar is lastig antwoord op te geven , het zou kunnen....
    Soms overleefd zaad lang en ligt het al klaar als de eisprong er is , maar ook na de eisprong kan het eitje nog zo'n 12 uur bevrucht worden.

    Zelf had ik een positieve ovulatietest op vrijdag 14 december en woensdag 12 december voor het laatst seks gehad en ben nu dus zwanger.
    Dat had ik totaal niet verwacht , dus ik zegt alles kan haha
     

Deel Deze Pagina