Help, Wordt pol nu eindelijk mama? En ik dus ook nog papa? Het is een licht streepje, maar het is een streepje. Vandaag is pol d'r NOD... We willen het liefst meteen ouders inlichten, maar is dit duidelijk genoeg?
Waar zien jullie dat streepje? Overigens: ik wil jullie wel feliciteren. Streepje is streepje, daarvoor hoef ik de test niet te zien.
hoihoi ook ik zie de test niet maar een vaag streepje is ook een streepje en dat ie wat lichter is maakt niet uit als ie er maar staat was mijn eerste test ook dus bij deze: van harte gefeliciteerd en geniet ervan groetjes
Ow jeee Polman,,,, Hoop voor jou dat Polvrouw de plannen van Heidiii met mij voor de bevalling niet leest want dan ben je een bal kwijt. Het ziet er naar uit dat je PAPS wordt! Blijf je wel hier komen???? ALSJEBLIEFT Kan hopelijk tzt wel wat tips van je gebruiken Van harte gefeliciteerd jullie! (Ook van mij zegt Heidiii net naast me) Mannetje van Heidiii en Heidiiii
Raar dat sommige de test niet zien... En Heidi-man, de voorpret is pas net begonnen en duurt nog wel 8 maanden. Dan begint pas de echte pret. Dus je hebt nog wel een maand of 8 mijn steun op dit forum En daarna is er vast nog en hele hoop wat ik wil weten en zal ik vast blijven plakken hier....
Kijk net naar Heidiii haar banner..... De hoop slaat weer toe, {|= Denk spontaan aan het nummer: Now i'm a believer {|= , maar dat is de goden verzoeken. Ik hou het erop dat we, hopelijk, misschien steun aan elkaar kunnen hebben en info kunnen delen! Zoniet dan kom ik GRAAG gebruik maken van jou EVC's (eerder verworven competentie's ) in het vaderschap! Heel veel voorpret en napret toegewenst,,, Mannetje van Heidiii
Als ik haar banner zo zie... WAT DOE JE DAN NOG OP INTERNET! Hop hop hop, d'r bovenop! En dan hopen dat jullie over 2 weken ook op een roze wolk zweven. Als we alles dan toch aan muziek koppelen, denk even aan de AH... I FEEL GOOD!
Succes MvH! Wel goed richten he! (misschien kan Polman je richtles geven? maar dan ook de mijne? ) Polman en polleke... GEFELICITEERD hoor! Streep is goed te zien! Over een paar dagen issie nog vetter!