Krijtwitte/tipex achtige afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ingeborghuizing, 9 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeborghuizing

18 jan 2007
    79
    0
    0
    Hallo allemaal,

Vandaag opeens krijtwitte tipex achtge afscheiding. Zit nu 6 dagen voor NOD. Zou dit een teken kunnen zijn? Ik had het nog nooit zo gehad? Weet iemand dit?

2. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Dit vraag ik me ook af inderdaad.

3. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Dat vraag ik mij dus ook af! Iemand die het weet. Ik had weleens gelezen dat dit bij zwangere vrouwen voor komt, maar ik wil mezelf niet gek maken!

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Volgens mij kan niemand antwoord geven op deze vraag.
    Bij iedereen lijkt het anders te zijn. De ene heeft geen afscheiding de ander juist wel etc.
    Kijk eens bij de topic Temp-zwangerenkaartjes....dan kun je zien of iemand afscheiding had en wat voor soort ( C=creamy) (S=Sticky) etc.
    :idea: Maakt jezelf niet gek, want uiteindelijk kun je vaak pas achteraf (als je een positieve test in handen hebt) zeggen " Ik had die en die symptomen en zulke afscheiding)

Liefs Mirre

5. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb dat ook altijd voor me nod dan heb ik altijd wer van daar gaan we weer de duivels komen bijna weer

6. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Waar staat dat topic dan van die kaartjes? Ik kan het niet vinden hoor!

7. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik hoop dat je het inmiddels gevonden hebt (thanx Roses ;) ) en dat je er iets mee kan/beetje meer rust bij kan vinden.

8. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Dames, ik had een beetje hetzelfde topic gepost toen ik 5 dagen voor mijn nod zat. Had anders nooit last van slijmverlies en toen ineens zo een krijt-achtig verlies.
    En kijk maar naar mijn banner...

Nu wil jullie niet teveel hoop geven want heb ook al andere verhalen gehoord, maar bij mij was het in ieder geval een goed voorteken. Nu trouwens nog steeds last van die afscheiding!

Veel succes allemaal!

9. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Hoi Sofieke,
    Was het echt krijtwit en lijkend op tipex? Oh je geeft me wel een beetje hoop nu hoor. Ik heb het ook nog nooit gehad. Dus ik heb weer hoop!

10. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Ik heb nooit die afscheiding gehad, ook niet voor mijn NOD en bij elke zwangerschap dus wel, sinds het begin en nog voor te testen positief waren.
    Er is dus idd een beetje hoop, maar het blijft toch bij elke vrouw verschillend ;)

11. Nannie87

Nannie87 Actief lid

7 feb 2007
    112
    0
    0
    Student
    Kerkrade
    Ik moet zeggen ik heb ook van dat witte afschreiding sinds een paar dagen...Ik dacht dat was normaal.. :oops:

12. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Platliggertje en Sofieke, wat hadden jullie nog meer voor verschijnselen voor NOD?

13. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Hoofd- en rugpijn en de laatste dag voor de NOD begonnen m'n borsten al raar aan te voelen. En natuurlijk dat bekende ongi-gevoel.

14. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Ik had best wel veel pijn in mijn borsten een brandende maag.
    Die maag is nu volledig weg maar heeft plaats gemaakt voor misselijkheid.
    Maar die witte krijtachtige afscheiding was toch echt wel heel opvallend voor mij.
    Maar het is zoals platliggertje zegt, het is echt voor iedereen verschillend, alleen voor mij was het een teken dat er iets meer was...

15. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    He Nanny87,

Ik zie dat je overtijd bent. Al getest? En is bij jou de afscheiding ook krijtwitachtig/typex?
    Ben benieuwd. Ach, ik moet gewoon afwachten...Nog 6 dagen, zucht!

16. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Heel duidelijk, maar zegt toch vrij weinig.
    Ik zag wel dat iedereen zo ongeveer 4 a 5 dagen na eisprong afscheiding heeft.

17. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ik heb ook sinds twee drie dagen na me ei wittige afscheiding en dat werd steeds minder heb nu ook wel witte afscheiding maar nie meer zo heel veel

18. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Hier pas een paar weken na de +++ test wittige afscheiding... maar probeer je niet blind te staren op klachtjes die je hebt voor je NOD.. bij sommige meiden is dit een kwaaltje van de zwangerschap maar bij anderen is het helaas alsnog niet raak. De klachten van een beginnende zwangerschap en een naderende ongi zijn helaas ongeveer hetzelde.....
    Het enige waardoor je zeker weet dat je wel of niet zwanger bent is na je NOD een testje doen...... ;)

19. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi ik heb op het moment echt last van die krijtafscheiding niet fijn meer.
    Gaat wel weer over. ;) jennie72

Deel Deze Pagina