Zwanger zonder kwaaltjes, wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Star87, 20 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Star87

    Star87 Fanatiek lid

    21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Hoi allemaal!

    Een week geleden heb ik positief getest en ben nu 4,5 weken zwanger. Zo ongelofelijk blij!!! Het voelt nog zo onwerkelijk weer. Het enige waardoor ik weet dat ik zwanger ben is een positieve test en menstruatie dat uitblijft. Verder soms wat lichtelijke soortgelijke ms krampjes maar net iets anders. Iets meer plassen dan anders. Geen misselijkheid, geen pijnlijke borsten, echt ik voel me zo goed en daardoor voelt het nog zo onwerkelijk. Wie herkent dit en had ook weinig last van kwalen?
     
    RobinBird vindt dit leuk.
  2. RobinBird

    RobinBird Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    Ik herken het :). Nu 27 weken zwanger. Gefeliciteerd!
     
  3. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Gefeliciteerd! Ik had de eerste weken ook nergens last van! Vanaf 7 weken t/m 22 weken super ziek/misselijk geweest.

    Geniet er maar lekker van:rolleyes::roflmao:
     
  4. Star87

    Star87 Fanatiek lid

    21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Dankjewel, jij ook gefeliciteerd!
    Fijn he dat t zo ook gewoon kan;)
     
  5. Star87

    Star87 Fanatiek lid

    21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Dankjewel, jij ook gefeliciteerd! Wow wat heftig zeg.. wat een lange tijd. Dus nu gaat het sinds kort wat beter weer?
     
  6. RobinBird

    RobinBird Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    Zeker!! Heerlijk. De eerste periode maakte het mij wat onzeker, omdat ik geen "bevestiging" kreeg van mijn lichaam d.m.v kwaaltjes. Maar achteraf gezien en na de 12 weken, geniet ik er enorm van!
     
  7. Star87

    Star87 Fanatiek lid

    21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Dat heb ik dus ook! Ik herken het wel van mn eerste, ook totaal niet misselijk. Maar toen geloof ik wel wat vaker het voelen groeien vd baarmoeder. Ook dat is nu echt maar zelden die krampjes. Bijzonder dat er dan toch zoveel gebeurd in je lijf he.
     
    RobinBird vindt dit leuk.
  8. liefsvanha

    liefsvanha Niet meer actief

    Gefeliciteerd! En wat de rest ook zegt geniet er nog even lekker van haha! Ik heb altijd gezegd nou mijn maag is van gewapend beton dus dat misselijkheid gezeur krijg ik vast niet. Ha! I wish! Vanaf 8 weken zoiets zat ik net zo misselijk in de bus naar het werk als de rest :roflmao:
     
    kly073 vindt dit leuk.
  9. wepie

    wepie Actief lid

    2 nov 2014
    216
    99
    28
    Hier 5 weken zwanger en ook nergens last van. Eerste zwangerschap was ik super moe en hele zere borsten en tweede zwangerschap erg misselijk geweest dus is wel heel gek om nu nog niks te voelen! Maar wie weet komt dat nog haha
    Merk alleen dat ik soms iets wat chagrijnig ben maar dat is wel vaker zeker rond dat ik ongesteld moest worden
     
  10. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Het is nog heel vroeg he, vaak komt t pas met 6 weken. Ik had deze keer ook tot 6 wk bijna nergens last van, maar nu toch echt wel!
     
  11. Pechvogol

    Pechvogol Fanatiek lid

    19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Ik word altijd zo jaloers als ik dit soort topic titels lees :roflmao:
    Maar eerlijk is eerlijk, op jouw termijn had ik ook steeds nergens last van. Twee weken later was het hek van de dam, ziek ziek ziek o_O
    Maar goed, dit hoeft natuurlijk niet en ik hoop dat je nergens last van blijft houden!
     
  12. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Heel herkenbaar en ben morgen 19 weken zwanger!
     
  13. Mies97

    Mies97 Actief lid

    11 dec 2016
    122
    28
    28
    NULL
    NULL
    Ik had dat ook een week geleden, vroeg me af waar de misselijkheid bleef, nou, die is er intussen weer hoor :p
     
  14. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Hier ook nul klachten, wel een super zere borst maar dat is van het stoppen met de bv. Totaal geen klachten en soms wat rozige afscheiding, dus ik denk zwaar dat het verkeerd is helaas.
     
  15. Angelica1988

    4 mei 2015
    69
    20
    8
    Vrouw
    Ik ben nu 12+1. Ik ben geen 1x misselijk geweest! Super chill haha. Ik was alleen wel erg moe en moest veel plassen. Sinds 2 dagen hoef ik ook niet meer veel te plassen. God oh god. Elke nacht moest ik er wel 3x uit pff, viel niet mee. Maar tussen de middag lekker liggen slapen hihi. Heb wel veel last van mijn borsten gehad maar dat is ook sinds 3 dagen niet meer zo (halleluja, ik kan weer op mijn buik liggen, kuch, zolang het duurt hihi), mijn tepels zijn wel heel erg gevoelig nog.

    Ik knijp ik mijn handen dat ik niet zoveel last heb gehad van de kwaaltjes! :roflmao::D

    Fijne zwangerschap gewenst :thumup: en gefeliciteerd natuurijk ;)
     
    Star87 vindt dit leuk.
  16. Mini25

    Mini25 Niet meer actief

    Heb ook nergens last van. Het is dat ik 1,5 week geleden een kloppend hartje heb gezien en weet dat ik zwanger ben. Maar geen symptomen, zo gek vergeleken met m’n eerste zwangerschap. Toen wel veel misselijk en vooral veel buikkramp / groei van baarmoeder voelen.
    Woensdag weer een echo, hopelijk goed nieuws. Vind het erg spannend.
     
  17. Star87

    Star87 Fanatiek lid

    21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Wat je beschrijft is dus ook bij mij, weten dat je zwanger bent. Sinds een paar dagen heb ik het gevoel alsof je niet hebt gegeten smorgens. Terwijl ik dat al heb gedaan. Gevoelige tepels inmiddels maar verder njet misselijk inderdaad. Heb je met 6 weken een echo gehad? Ik krijg hem met 6,4/6,5. Wat fijn een hartje! Wat zie je ongeveer? Bij mijn zoontje was ik 8 weken toen ik voor de eerste echo ging dus erg benieuwd hoe het er nu uit zal zien. Het blijft zeker spannend. Maar het vertrouwen word na een hartje wel groter, tenminste ik had dat wel:)
     
  18. Star87

    Star87 Fanatiek lid

    21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Heerlijk he niet misselijk zijn. Heb nu wel sochtends even een weeïg gevoel maar niet te vergelijken met misselijk zijn. Veel plassen herken ik ook maar moet ook zeggen dat ik veel meer drink dan anders op t moment. Tepels zijn ook gevoelig, borsten daarentegen niet.

    Heel fijn dat je weer op je buik kunt slapen haha, dat vind ik ook fijn. Maar betrap me er op dat ik dit eigenlijk nu liever niet doe. Alsof ik mn baby plet haha. Ga vaak op mn zij.

    Geniet van je zwangerschap!
     
  19. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.700
    9.344
    113
    Vrouw
    Ik heb tot op heden vrijwel geen kwaaltjes gehad. Vooral in het begin had ik vooral pijnlijke tepels en nu ben ik eigenlijk de hele dag door moe.

    Gelukkig heb ik vanaf 7 weken elke week een echo gehad en gezien dat de kleine frummel het goed doet!
     
  20. Mini25

    Mini25 Niet meer actief

    Je ziet niks wat op een mensje lijkt hoor. Het is een heel mini garnaaltje waarin je een stipje ziet knipperen wat dan het hartje is. En een vruchtzakje waaruit de voeding wordt gehaald. Maar de bevestiging om het te zien is zeker fijn, aan de andere kant blijft de onzekerheid toch aanwezig omdat ik verder niks voel / merk.
     

Deel Deze Pagina