ZWANGER!?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door sGaaphOofd, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sGaaphOofd

    sGaaphOofd Actief lid

    26 jun 2007
    144
    0
    0
    Ik heb zaterdag 2 testen gedaan , 1 was dik vet positief en de ander die was mislukt (teveel over geplast of zo haha) .
    En donderdag had ik ook al een test gedaan , ook positief dus ik neem aan dat ik zwanger ben!

    Het is allemaal nog wel onzeker , want vorige week ben ik wel gewoon ongie geworden (tenminste dat denk ik dat dat het was) .

    Maar ik neem aan dat als een postitieve test wel de waarheid spreekt !

    Maar ik heb verder helemaal geen symptomen , kan dat kloppen?
    Alleen pijnlijke borsten .

    xx
     
  2. ZusjeVoorLynn

    ZusjeVoorLynn Bekend lid

    16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    hej meid,

    dat kan gewoon hoor, had ik ook bij mijn 2de zwangerschap, alleen liep die (jammer genoeg) uit tot een miskraam :(.

    geniet er lekker van en super gefeliciteerd ;)

    Groetjes my
     
  3. Balou

    Balou Fanatiek lid

    27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik had ook geen symptomen hoor, ja een beetje misselijk maar meer niet.
    Gefeliciteerd!
     
  4. 4days

    4days Niet meer actief

    Bij mij was het echt dat ik niet ongesteld werd, anders had ik no way geweten dat ik zwanger was! Dus geen symptomen wil niets zegen. En bloedverlies bij de innesteling komt vaak voor, dus misschien was dat het bloed waar jij het over hebt. Maar met 2 positieve testen mag je er inderdaad vanuit gaan dat je zwanger bent! ;)
     
  5. Marscha

    Marscha Niet meer actief

    toen ik erachter kwam dat ik zwanger was was ik al bijna 3 maanden zwanger, en ik teste het omdat iemand zat te geinen dus niet eens serieus. (prikpil, dus werd ook nooit ongesteld)

    mn vriendin kwam erachter dat ze zwanger was toen ze al ruim een half jaar was! Ook haar buik groeide bijna niet.

    Je hoeft dus geen symptomen te hebben nee.

    Gefeliciteerd! :D
     
  6. daantje86

    daantje86 Fanatiek lid

    20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    gefeliciteerd
     
  7. verena87

    verena87 Bekend lid

    9 dec 2006
    605
    0
    0
    Ik wer dook gewoon niet ongesteld. Maar waarom ga je niet eens naar een husarts, zodat die het via je bloed of urine nogmaals kan nakijken. Dan heb je meer zekerheid als nu.
    En er zijn ook meiden die ondanks dat ze maandelijks ongesteld worden, ook zwanger zijn.

    Groetjes
     
  8. 4days

    4days Niet meer actief

    Je in principe als een test positief is (en in jou geval twee testen) is het wel zeker dat je zwanger bent. Het enige wa dan nog zou kunnen is dat je heel vroeg een miskraam hebt gehad, en dus wel nog hormonen hebt maar niet meer zwanger bent. Maar er is niets waaruit zoiets zou blijken, dus ik denk vrijwel zeker dat je gewoon zwanger bent.

    Het beste kun je naar de dokter gaan en om een echo vragen ;)
     
  9. shanna23

    shanna23 Actief lid

    24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    hai,

    als je een test hebt gedaan en 2 x aan toe positief aangeeft lijkt het mij vrijwel duidelijk dat je toch zwanger bent,veel vrouwen krijgen tijdens dat ze net zwanger zijn geraakt/bevrucht innestel bloed.
    dat betekent dat het vruchtje zich gaat nestelen in je baarmoeder hierbij kan het een bloedvaatje raken waardoor je een beetje bloed kan verliezen waardoor de meeste vrouwen/meiden dat ze ongesteld zijn

    maar achteraf blijkt toch dat ze zwanger zijn,ik zelf ben een moeder van een dochter van bijna 4 jaar ik raakte zwanger tussen dag 5 en dag 7 na mijn ongesteldheid en een week later had ik ook innestelbloed dit hield 2 dagen aan waardoor ik dacht ongesteld te zijn eenmaal de dag aanbrak dat ik ongesteld moest worden werd ik niet ongesteld ik was onwijs misselijk en had net als jou zeer pijnlijke borsten,de dag nadat ik ongesteld moest worden heb ik een test gedaan en ja hoor zwanger nu een trotse mama van een dochter van bijna 4 en we werken nu aan de 2e :) :)
     

Deel Deze Pagina