zwanger,

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door WendyZ19, 29 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WendyZ19

    WendyZ19 Lid

    29 jan 2009
    7
    0
    0
    Hey dames,
    Ik ben wendy & ben 19 jaar.. Vorig jaar heb ik miskraam gehad van een ongeplant babytje, samen met mijn vriend hadden we wel besloten het te houden..

    NU ben ik er gisteren achter gekomen dat ik weer zwanger ben, ik zit nog op school, mijn vriend werkt & we hebben nog geen huisje..
    Ik heb meer twijfels als mijn vriend, ik wil het wel heel graag, maar er moet nog veel gebeuren..

    Ik heb het gisteren met een vriendin van mij over gehad en zij zegt dat ik het beter weg kan laten halen, dat kan ik echt niet! En vind het dus ook heel vervelend dat ze dat zei tegen mij,,

    Iemand tips voor de aankomde tijd?

    Alvast bedankt,

    Liefs, xx
     
  2. mijzelf

    mijzelf Lid

    27 jan 2009
    96
    0
    0
    studente

    Hey.. natuurlijk is het wel wat moeielijk als jij nog naar school gaat.. en dat je nog geen eigen huisje hebt .. maar dat gaat natuurlijk altijd een kindje..
    ik zou er goed over praten met je vriend.. en zelfs eens goed nadenken .. jammer dat je vriendin dat zo zei maar wel goed dat jij het niet wilt!
    succes zou ik zeggen !
     
  3. lennylenn

    lennylenn Niet meer actief

    Mijn advies is.. Je kan best met anderen over je situatie praten maar uiteindelijk moet jij zelf beslissen wat jij wilt.

    Je zegt nu zelf dat je het echt niet kan om je baby weg te halen, doe het dan ook niet wantje zal er spijt van krijgen! Als je het kindje wilt ga er dan ook voor, zwanger zijn is ontzettend leuk (ok behalve de misselijkheid dan :D)

    Wij zijn ook ergens in de nacht verrast met een bevruchting, totaaal onverwachts wij woonden niet eens samen, mijn vriend zit nog op school ik heb dan wel mijn werk maar goed ook bij ons moet er nog veel gebeuren hoor maar het gebeurt echt allemaal geleidelijk aan vanzelf.

    En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meid!
     
  4. mooslie

    mooslie Actief lid

    14 jan 2009
    155
    0
    0
    Als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap.

    Uit eindelijk heb je het zelf voor het zeggen wat je wilt doen. je geeft zelf al aan dat je niet een abortus wilt doen. Praat er goed met je vriend over.

    Vorig jaar heb je een miskraam gehad daar heb je niet voor gekozen, voor een abortus ken je wel kiezen en daar kan je spijt van krijgen.

    Ik heb er zelf 2 gehad en zou never nooit niet een abortus doen ik zou daaar behoorlijk spijt van krijgen.

    Je vriendin kan wel makkelijk praten zij zit niet in jou situatie
     
  5. 4days

    4days Niet meer actief

    Ik sluit me daar bij aan, je vriendin zou er waarschijnlijk een stuk minder luchtig over denken als het haar zelf betrof! En ik zou gewoon je eigen gevoel volgens hoor, als je naar anderen gaat luisteren krijg je heel veel spijt.

    En natuurlijk is het niet altijd even makkelijk, een kindje, En uiteraard veranderd je hele leven. Maar je krijgt er ook zoveel moois voor terug! En op de een of andere manier is het allemaal wel te regelen hoor. Ik was ook ongepland zwanger, toen was ik 20. Maar hier is het ook allemaal goed gekomen, en nu hebben we zo'n heerlijk ventje, ik zou het voor geen goud willen missen!
     
  6. Cherrylein

    Cherrylein Fanatiek lid

    14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Je eigen gevoel volgen. Je hebt zat de tijd om dat alles te regelen met school en een huisje e.d, daar zijn altijd oplossingen voor!
     
  7. MamaEsther

    MamaEsther Fanatiek lid

    24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Sluit ik mij bij aan, dus al wat ik nog toevoeg is PROFICIAT met jullie zwangerschap! ;)
     
  8. mamaomi

    mamaomi Lid

    1 feb 2009
    41
    0
    0
    huismoeder
    tiel
    hey meid
    ik sluit me er ook bij aan een abortus is niet niks!
    ik ben ook 19 en heb een dochtertje van 2 en woon nog thuis samen met me vriend en alles is goed gekomen en nog steeds goed
    je eigen gevoel en die van je vriend is belangrijk
    gefeliciteerd met je zwangerschap zie dat je precies een week langer bent als ik
    groetjes naomi
     
  9. verena87

    verena87 Bekend lid

    9 dec 2006
    605
    0
    0
    in een ander topic staat dat ze het kindje wilt houden.
     
  10. MOHkimke

    MOHkimke Lid

    10 okt 2007
    50
    0
    0
    GENT
    gewoon je hart volgen en het kindje houden! Hey komt wel allemaal op zn pootjes terecht!
     

Deel Deze Pagina