Ik heb op zich een zeer regelmatige cyclus alleen door stress of veranderingen kan het wel eens zijn dat ik een maand oversla. Dit is in maart ook gebeurd en wij dachten zal wel komen door de stress i.v.m. verhuizing ed. In april ben ik paar dagen grieperig geweest en daarna continue misselijk en werd toen weer niet ongesteld. Toch maar eens testen en wat blijkt zwanger!!! Moet maandag naar de dokter voor een test en hoop zo dat het waar is. Totaal onverwachts maar wel erg gewenst. Mijn vraag is nu ook zijn er meer mensen die er pas later achter kwamen dat ze zwanger waren.
Allereerst natuurlijk gefeliciteerd! Wij zouden net gaan starten met chlomid via de gyn. Ik moest een zwangerschapstest doen voordat ik met de medicijnen mocht beginnen, om een zwangerschap uit te sluiten. Tot onze grote verbazing bleek ik dus al zwanger te zijn volgens de test. Achteraf was ik op het moment van testen 8 weken zwanger.
Was echt een heel raar idee en kan het nog steeds niet geloven. We hebben het er wel over maar telkens toch wel weer die gedachte van "stel dat de test het fout heeft?". Heb van de week met de dokter gebeld en die gaf aan dat vaak als een test positief is dat je er wel vanuit mag gaan dat je zwanger bent. Daarnaast heb ik ook verschillende symptomen, dus even afwachten tot maandag!!!