YES we zijn weer zwanger! hoe lang? ik heb geen idee...ik heb op 6 april een vmk gekregen daarna gwn ovutesten gebruikt maar heb geen positieve gehad. 24 april gingen we op vakantie voor 2 weken heb toen nog snel een zw-test gedaan maar die was toen nega. Mn vriend en ik sliepen deze vakantie apart(hij bij zijn familie en ik bij die van mij) dus in die 2 weken hebben we slecht 2 keer sex gehad en nog steeds geen positieve ovu test dus ik had de hoop al opgegeven. Toch voelde ik me de laatste 4 dagen van de vakantie 'raar' maar toch niet zo als de vorige keer dus ik dacht nou ja mn cyclus is gwn in de war en ik zie wel wanneer ik ongie wordt. Vandaag zijn we thuis gekomen en ik dacht laat me toch maar is testen en JA HOOR! ZWANGER! morgen ff die van CB kopen dan weet ik ongeveer hoeveel weken. ben echt overrompeld! want heb helemaal geen posi ovu test gehad,terwijl ik elke dag getest heb. Maar t geeft allemaal niet meer nu, ik hoop gwn dat het vruchtje zich goed vastklemt en blijft zitten.
Wie helpt me even rekenen? 1 april vorige maand was ik zwanger 3 april spotte ik al wat bloed 6 april brak het echt door(vmk) 19 t/m 23 april sex gehad(volgens berekening in zou ik in de week mn ei gehad moeten hebben) 27 april sex gehad + helderrood bloed verlies na sex +/- 30 april donkerbuinbloed verlies 6 en 7 mei sex gehad vandaag 10 mei getest met CB indicator, deze gaf aan 1-2 weken. dus conclusie? hoeveel weken?
Super gefeliciteerd!!!! Ben benieuwd hoelang je zwanger bent Dus geen posi-ovu test geeft toch nog hoop zo te lezen Geniet er van
uhmm ik wil de pret niet drukken hoor...maar heb je niet nog hcg van de vorige zwangerschap in je urine?of hadden ze een echo gemaakt om te kijken of het helemaal leeg was? omdat je ook zegt dat je geen positieve ovulatie testen had? ja ik heb zelf rond die tijd ook een miskraam gehad en bij mij zagen ze dat ik helemaal leeg was en hij gaf ook geen hcg meer aan ik hoop t wel voor je natuulijk hoor dus als het echt zo is gefeliciteerd!!!!
een week na mn vmk hebben ze een echo gemaakt en alles was weer normaal...heb ook diverse zw testen gedaan en die waren ook weer gwn negatief. en de testen worden nu ook weer flink donkerder dus ik denk dat t wel goed zit....
heb mn banner maar ingesteld vanaf 27 april. kan liever van het korste uitgaan denk ik maar, de rest is mooi meegenomen