Gisteren 2 keer getest, eerst 's middags een Predictor test en deze was negatief. Gisteravond kreeg ik ineens een raar gevoel en heb toch nog maar een digitale test gedaan van Clear Blue en deze gaf aan dat ik zwanger ben. Vanochtend voor de zekerheid nog maar een test gedaan en deze gaf ook aan dat ik zwanger ben. Baal nu alleen wel een beetje. Tussen de 2 testen in gisteren heb ik bij het avondeten als toetje tiramisu gehad. En daar ik een gigantische hoofdpijn had gisteren en mijn zusje alleen ibuprofen in huis had, ook nog eens een ibuprofen. Ben zo bang dat dit negatieve gevolgen heeft voor onze kleine. Heb bijna de hele nacht niet kunnen slapen.
Volgens mij kan het nog niet veel kwaad omdat je kindje de eerste weken nog niet met je bloedbaan verbonden is. de navelstreng wordt niet gelijk aangemaakt, ander een verloskundige even om raad vragen of je huisarts! Trouwens: GEFELICITEEERD!!!
ik denk ook dat het nu nog geen kwaad kan maar doe het maar niet meer nu je het weet GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEERDDDD!!!!!!