Vandaag is me NOD dag en ik moest vanmorgen naar het ziekenhuis omdat ik paar maanden geleden een onsteking heb gehad aan baarmoeder en eierstokken en ze gingen kijken of ik hierdoor onvruchtbaar was geworden vanwege littekenweefsel dat zich in de eierstokken had genesteld. Maar ik had gisteren totaal geen krampen wat ik normaal wel had en vanacht heb ik de hele nacht liggen woelen en dromen dat ik positief testen. Ik sprong uit bed en ging testen het was een lichte streep maar hij stond er. Vanmorgen bij de gynacoloog zei ze dat er erg veel slijmvlies zat en dat ik zeker kon aannemen dat die streep niet gelogen had. Dus na de 2de ronde is het gelukt! We kunnen het nog steeds niet geloven. 24maart komt ons 2de kindje en broertje of zusje ter wereld!
Idd je wilt niet weten hoe opgelucht ik was zat gewoon te huilen die arts zat bijna mee te janken haha echt belachelijk. Onze wens komt gelukkig uit. Sneller dan gedacht want na de 2de x al raak maar we kunnen ons geluk niet op. Nou door naar de 12 weken. Gr.