Zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Clansman, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clansman

    Clansman Nieuw lid

    2 aug 2007
    2
    0
    0
    Hallo allemaal,

    Sinds kort zit ik met veel angst..
    Ik en mijn vriendin hadden sex gehad zonder enig voorbehoedsmiddel, ik weet dit is stom...
    Nu slikte ze binnen de 24uur een morning after pil.
    Ze kreeg daarna haar menstruatie te vroeg, meer dan een week, ik weet wel ook dat ze heel onregelmatig is en dat ze bijna nooit haar menstruatie op de juiste dagen krijgt.

    Is dit normaal? kan de morning afterpil ervoor zorgen dat heel je lichaam uit balans raakt?

    Ze voelt zich nu normaal, we zijn bijna 4 weken verder nadat we sex hebben gehad, ze klaagt wel beetje over buikpijn maar ik denk dat dat eerder van de stress is aangezien ze nergens anders last van heeft.

    Alvast bedankt,
    Bange Jongen
     
  2. Bloempje55

    Bloempje55 Fanatiek lid

    27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Hoi hoi bange jongen,

    ik zelf denk niet dat ze zwanger is, een vriendin van mij moest ook een keer de morning afterpil slikken. en die is echt een paar dagen van slag geweest (haar lichaam) ook aah ongesteld heid kwam een kleine week te vroeg.

    Maar je kan tuurlijk ook vene voor de zekerheid een test doen. Of even de huisarts bellen.

    Succes

    xxx Annemarie
     
  3. tiruja

    tiruja VIP lid

    28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik denk dat de kans zeer klein is dat ze zwanger is. Het is ook heel normaal dat een cyclus even flink van slag is na een morning afterpil. Het is immers een grote hormoon stoot die het dan te verwerken krijgt.
     
  4. Clansman

    Clansman Nieuw lid

    2 aug 2007
    2
    0
    0
    oke bedankt,

    ik ben ook niet in haar klaargekomen, als dat ook een rol kan spelen. Het was ook totaal ongepland gebeurd.

    Ik heb ook gelezen dat je cyclus na zo een morning afterpil kan veranderen, klopt dit? dat je je maandstonden dus op andere dagen kan krijgen int de toekomst
     
  5. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Dit kan in het begin wel verschillen maar na verloop van tijd of na enkele maanden wordt dit normaalgezien weer stabiel hoor, ze hoeft zich geen zorgen te maken.
    Dat je niet in haar klaarkwam maakt het niet altijd veiliger maar als ze de morning afterpil gebruikt heeft, zal ze hoogstwaarschijnlijk niet zwanger zijn.
     

Deel Deze Pagina