Zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door AP123, 15 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AP123

    AP123 Nieuw lid

    14 jan 2019
    2
    0
    1
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    Ik twijfel of ik zwanger zou kunnen zijn daarom toch maar even een berichtje.

    Mei 2018 zijn we ouders geworden van een dochter. Voor ik zwanger was wist ik precies wanneer ik ongesteld moest worden, echter sinds mijn zwangerschap ben ik pas 2x ongesteld geweest. Begin oktober en eind november. Ik ging er stiekem een beetje vanuit dat ik eind december weer ongesteld moest worden, maar helaas. (Achteraf onverstandig maar die periode wel onveilig gevreeën). Nu ben ik nog steeds niet ongesteld maar wel al een paar dagen last van mijn darmen, gevoel in mijn rug alsof ik ongesteld moet worden, last van boeren en heel koud.

    Zou het ongesteld zijn nu door gaan zetten of zou ik toch zwanger kunnen zijn? Heb getest maar deze was negatief. Herkent iemand dit? Ik had bij mijn eerste zwangerschap alleen het boeren, verder herken ik niets..

    Alvast bedankt voor jullie reacties :)
     
  2. Daphne91

    Daphne91 Fanatiek lid

    5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Lastig want het is inderdaad niet onmogelijk als je tijdens je eisprong onbeschermd hebt gevreeen. Het enige dat je uitsluitsel hierover kan geven is toch later weer testen.

    Bij mij waren dat (op boeren na) samen met gevoelige borsten wel reden om te testen. Eerste test negatief (zaterdag, blijkbaar 8dpo) en 10 dpo positief terwijl ik wel symptomen al had. Maarrr, het zou ook zomaar een aankomende ongesteldheid kunnen zijn. Dus nog even wachten op het antwoord helaas. Het kan, hoeft niet zo te zijn.
     
  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Begin oktober en eind november zit 1,5 mnd tussen.
    Als je dat aanhoudt zou je dus minimaal nu weer rond je nod zitten.
    Zwanger ben je (nog) niet aangezien de test negatief is.
    Ik zou over een een paar dagen weer testen.
     
  4. AP123

    AP123 Nieuw lid

    14 jan 2019
    2
    0
    1
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties. Vooralsnog niet ongesteld dus we wachten het nog maar even af :)
     
  5. Flowerpower86

    Flowerpower86 Actief lid

    25 jan 2019
    157
    14
    18
    Vrouw
    Ben ook niet ongesteld geweest sinds verwijderen van spiraal dat was 14 januari heb ovulatie test gebruikt.. Nog steeds niet ongesteld maar had 2e febr positieve test 3e héel vroeg in ochtend geklust en 3e mijn eisprong korte LH piek dus ...
    Morgen zou me innesteling zijn ben benieuwd
    Weet niet eens meer bij jongste wat ik voelde toen

    Zou over paar dgn weer test doen (kv) vind ik goede testten
     

Deel Deze Pagina