Zwanger.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BML23, 16 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BML23

    BML23 Nieuw lid

    16 dec 2021
    2
    0
    1
    Vrouw
    Hoi!
    Ik heb sinds een paar dagen last van symptomen. Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat ik zwanger ben, maar als ik mijn symptomen google, of met die van jullie vergelijk geeft dat me steeds meer zekerheid. Ik heb namelijk last van benauwdheid, misselijkheid de hele dag door, enorme vreetbuien en cravings voor zout eten, vermoeidheid, en merk ik veel verschillen in mijn borsten. Normaal had ik altijd “soft nipples”. Ze staken nooit uit, en nu de hele dag door. Ze zijn ook gevoeliger en ik krijg meer kliertjes van montgomery. Mijn menstruatie zou maandag (13dec) er moeten zijn. Ik heb een test gedaan, maar die zei dat ik negatief was. Enige tips of geruststellingen? Of iemand die hier ook last van had?
     
  2. Sophie2019

    Sophie2019 Fanatiek lid

    21 jul 2018
    1.755
    1.339
    113
    Vrouw
    Hi, heb je ovulatietesten of iets anders gedaan waardoor je weet wanneer je eisprong was?

    overtijd en symptomen kunnen helaas niet komen van een zwangerschap als een test negatief is, ik denk dat je cyclus dit keer wat langer is.

    hopelijk test je over een paar dagen wel positief!
     
  3. BML23

    BML23 Nieuw lid

    16 dec 2021
    2
    0
    1
    Vrouw
    Nee, ik slikte de pil maar ik was een paar dagen ziek geweest waardoor ik denk dat de pil niet goed heeft gewerkt.
     
  4. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Als je test negatief was, kunnen je kwaaltjes niet van hcg en dus zwangerschap zijn. Helaas kan progesteron je allerlei kwaaltjes geven die precies op zwangerschapskwaaltjes lijken. (Sterker nog, mijn enige kwaaltjes op dit moment nog in mijn zwangerschap zíjn progesteronkwaaltjes ;)).

    Dat wil niet zeggen dat je niet zwanger bent of zult zijn trouwens. Gewoon over een paar dagen nog eens testen, je bent waarschijnlijk te vroeg.
     
  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.578
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Wanneer ben je ziek geweest? Heb je ook elke keer direct na de pil inname overgegeven of diarree gehad?

    Je kwaaltjes komen iig niet van een zwangerschap, want als je al zoveel kwaaltjes hebt van hcg, zou een test dit zeker moeten aangeven.

    Zit je nu nog in je stopweek? Zoja, wanneer moet je weer starten met een nieuwe strip?
     
  6. AliceinW

    AliceinW Niet meer actief

    Jouw kwaaltjes had ik altijd een week voor ik ongesteld moest worden. Nu ken ik door zwangerschap het verschil. Ik moet wel zeggen rogijuli dat ik ging testen doordat ik afwijkende symptomen had deze keer die ik herkende van mijn vmk ronde. Dus ik had wel al symptomen voor de tests streepjes gaven. Want ik begon achteraf gezien te vroeg te testen.

    Hoe dat kan geen idee. Maar ik had de symptomen toch echt :p
     

Deel Deze Pagina