Zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door IsabelD, 13 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IsabelD

    IsabelD Fanatiek lid

    1 sep 2019
    1.429
    1.073
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    Wij zitten nu in ronde 12 en moet morgen ongesteld worden. Ik had op 7 t/m 10 dpo getest, maar allemaal negatief.

    Deze ronde heb ik vanaf mijn eisprong dingen opgemerkt waardoor ik dacht dat het weleens raak zou kunnen zijn.

    - Vanaf eisprong opeens soms een branderige gevoel in vagina/baarmoeder. Dit had ik t/m 5 dpo ongeveer.

    - Op 6dpo opeens erge eipijn waardoor ik met moeite kon lopen, dit duurde maar 5 min ofzo.

    - En het viel mij op dat ik geen menstruatieachtige krampjes had op 7/8 dpo, wat ik in de vorige rondes wel had.

    Maar na de witte test (geen early) op 10 dpo, was ik ervan overtuigd dat het weer niet gelukt is.

    Bij mijn 1e zwangerschap testte ik negatief op 9dpo en had pas weer op 13dpo getest en zwanger.

    Nu zit ik op 13dpo en het valt mij op dat ik nog steeds geen bruine afscheiding heb, nog steeds een hogere temperatuur heb en ook nog helemaal niet vochtig ben van beneden. Soms witte afscheiding, maar verder krukdroog. Ik heb soms na het tillen of bukken buikpijn en dit is dan weer na een paar minuten voorbij.

    Hierdoor weet ik eigenlijk al dat ik zwanger ben, terwijl ik nog niet eens positief heb getest!! Durf ook niet te testen, omdat ik bang ben om heel erg teleurgesteld te zijn.

    Morgen zal ik testen!!
     
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Succes met testen!
     
  3. Oilell

    Oilell Fanatiek lid

    8 okt 2018
    2.916
    3.967
    113
    Vrouw
    Hoe is je test gegaan?
     

Deel Deze Pagina