Zwanger?!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Kathy, 15 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Zitten twijfelen of ik al dan niet een topic zou gaan openen, maar wil het even van m'n afschrijven.

    Normaal moest ik gisteren ongesteld worden en heb een behoorlijk regelmatige cyclus. Je kan er met manier van spreken, je klok gelijk op zetten.
    Maar zoals je kunt denken, geen duivels te zien gisteren, vandaag ook nog steeds niet.

    M'n man en ik waren zeker nog niet van plan om aan een derde kindje te gaan denken en dus zit ik ook niet echt op een zwangerschap te wachten. Daarom zijn we gisteren toch nog een test weest halen, voor de zekerheid. Maar heb getest, was in de late namiddag (had ook wel al behoorlijk veel gedronken), maar die test was natuurlijk negatief. Zoals ik hoopte.
    Daardoor was ik weer wat meer gerustgesteld en dacht ik, oh die duivels komen er vanavond of ten laatste morgenvroeg wel door.
    Maar nee hoor, nog steeds geen duivels te zien.

    Het zou best wel kunnen dat ik mss zwanger ben. Als ik alles zo eens overloop. Maar twijfel toch best of het wel zou kunnen.
    Op dag 11 van m'n cyclus hebben we onveilig gevreeën, op dag 14 heb ik normaal m'n eisprong (de cyclus ervoor was het zelfs een dag eerder). Dus als je rekent, zou het best wel kunnen dat er een bevruchting plaats gevonden heeft.

    Heb in momenten echt opvliegers, ben de laatste week ook al een paar keer misselijk geweest zonder verklaarbare reden en ben ook wel behoorlijk moe, vind ik.
    Dit kunnen natuurlijk allemaal symptomen zijn, maar ik hoop zo van niet.

    Ik ben er echt (nog) niet klaar voor om nog eens zwanger te zijn.
    We hebben al een peuter van 2 rondlopen en een bijna dreumes van bijna 9 maanden.
    We zitten volop in de verbouwingsplannen samen met een architect, we wilden volgend jaar aan de verbouwingen beginnen.
    En ik sta niet te springen om het op m'n werk te moeten gaan vertellen. Toen ik zwanger was van Leander, had ik net m'n vast contract toen ik moest melden dat ik zwanger was. Dus die zullen ook niet gelukkig zijn dat ik weeral zwanger zou zijn.
    We waren er ook nog echt niet uit of we nog wel een 3de kindje willen.

    Ben ik dan toch zwanger, dan moeten we het aanvaarden. Ben tegen abortus en het is uiteindelijk onze eigen 'fout'. Maar ik hoop toch dat het anders is.

    Zo dat is een heel verhaal geworden, maar ik wou het even kwijt.
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Tjah, test is nog negatief.
    Je kan het over een paar dagen weer proberen.
    Succes met deze spanning (kan het ook nog uitstellen he!).
    Elmo
     
  3. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik was dus te vroeg in paniek!

    Deze namiddag zijn m'n duivels in alle hevigheid doorgekomen, met de nodige pijn erbij.
     

Deel Deze Pagina