Zwanger?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Bloempjeee, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    Hee cossy,

je stelt me best wel gerust!, maar ja even afwachten zondag heb ik me laatste pil geslikt en moet vandaag of morgen of OVERmorgen ongesteld worden ;P.
    ik ga morgen wel voor de zekerheid even testen.
    mn vriend en ik willen eigk ook wel een kindje..hy is 20 en ik over paar weekjes 18 misschien jong maar als we het zelf willen is dr niemand die ons tegen houd.
    we hebben over een tijdje een huisje en als we daar lekker op ons plek zitten gaan we ervoor.. maar wil het nu liever nog niet omdat ik nu niet echt een eigen plek heb..hoewel ik wel eigen huisje heb..met een huisgenoot maar dat word ook krap.
    maar ja in ons eigen huisje kunnen we ook de babykamer inrichten enz. mocht het zover zijn onder te wachten op een woning, want die hebben we dan al!

& natuurlk zal ik uitkijken:)..dit was gewoon een slechte zet van Mij (ons).
    en ik ben er erg van geschrokken dus zal absoluut mn pil telkens in mn tas houden .

ik kijk al uit als we samen wonen! hy wilt het echt heel erg graag en ik ook .

bedankt voor de reactie (K).

2. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    huh steeds als ik wil antwoorden op mn eigen dingentje komt he berichtje hier..hoe komt dat?:p.

3. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0

o w8 is nogi emand hier op ;P

4. hoi bloempje heb net je hele verhaal hier gelezen. ik ben wel benieuwd of je vandaag getest hebt...

5. 4days

4days Niet meer actief

Bloempje -> Hahaha dit berichtje staat ook op jouw topic! ;) Maar dat had je inmiddels al begrepen zie ik :) En als jullie echt toe zijn aan een kindje zou ik er zeker voor gaan! Maar wel eerst voor jezelf alles goed op een rijtje zetten, bijvoorbeeld hoe het financieel gaat en met een eventuele opleiding enzo. En ik zou inderdaad eerst samen gaan wonen, want op het laatste moment verhuizen is dus echt een probleem zoals wij inmiddels weten... Want wij wonen nu in een klein studiootje, dus echt maar 1 kamertje wat keuken woonkamer en slaapkamer in een is. En aangezien de wachttijden overal superlang zijn zitten we hier straks dus ook mijn zijn drieen, niet echt ideaal... Maarja we moeten het maar doen met wat we hebben, maar geloof me, als ik het voor het uitzoeken had hadden we eerst een woning geregeld!

Dus hou ons maar op de hoogte hier! ;) :D

6. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0

hee heee bedankt voor de reactiee :) !

Ik heb woensdag een zwangerschapstest gedaan, en ben dus niet zwanger!
    dag daarna werd ik ongesteld..en ben vandaag weer begonnen aan de nieuwe pil!

mn vriend wilt eigk wel heelgraag een kindje en ik zelf ook! maar hy zegt ook eerst een huisje en dan als we op onze plek zitten dat we dr dan voor gaan! en dan zal ik 19 misschien wel 20 zijn ofzo...ben namelijk byna 18 :rolleyes: !

Als ik nu zwanger zou wezen zou ik het weg laten halen maar ben dr eigk heel erg op tegen dus zeker dr van zou ik ook niet geweest zijn.
    maar nadat ik getest had (mn vriend was dr ook bij) was alle angst van mn rug gevallen gelukkig..eindelijk duidelijkheid!
    heb de test ook aan mn moeder laten zien en heb haar ook gezegd dat als we eenmaal op onze plek zitten we dr eigk wel aan willen beginnen.
    en me moeder reageerde heel erg positief!
    ze praat dr ook vaak met me over dat ze me dan zal helpen als ik haar nodig had.

Dus hoef eigk helemaal geen zorgen te maken!
    mijn probleempje is dus opgelost.

Als ik mn huisje heb laat ik het wel merken ;P.
    En ik blijf hier natuurlk wel posten.
    tis hier best gezellig xD.

Liefss.

7. 4days

4days Niet meer actief

Ah ok, dan hebben jullie dus voorlopig nog eventjes de tijd. ;) Kan trouwens heel snel gaan hoor, zeker als je eenmaal een woning hebt. Staan jullie al ingeschreven? Anders zou ik dat wel snel doen want dat kan dus echt eeuwig duren (en ik spreek uit ervaring :) )... En als je vriend of jij dan werkt en jullie wonen samen, dan heb je in principe binnen no time alles wat je je maar kunt wensen. ;)

Groetjes Cossy

8. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0

Jaa we hebben ons al ingeschreven!
    Bij me vriend in de buurt hy werkt en woont daar dus heeft voorrang!
    Jaa hy heeft een baan en ik ook, dus het komt allemaal goed :D.
    Alleen even op een woning wachten, haha :rolleyes: .

Liefs..

9. 4days

4days Niet meer actief

Oww beter hoor, zeker als je voorrang krijgt! Want dat geven ze tegenwoordig niet snel. Wij zitten strax met z'n 3en in één kamer (zonder slaapkamers) en dat is blijkbaar zelfs niet genoeg om urgentie te krijgen ofzo... Maarja, we doen het er maar mee... ;)

10. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0

het zit zo dat ze veel jongeren in nieuwbouwwijken willen hebben enz..zodat dr meer jongeren komen te wonen, die pas starten zegmaar..en die krijgen dan nog es subsidie ook..khad het ergens gehoord maar d8 OHW?
    en toen heeft me vriend het nagevraagd en het klopt!
    dus dat is ook lekker!

met zn 3tjes in een kamer.. nou ja als je je kont maar kan keren en je kindje genoeg plaats kan geven toch :).
    gwn langzaam verder zoeken jullie hebben nu iig iets!

zitten jullie bij iemand in een huis op een kamer? of gewoon ergens? :).

liefs.

11. 4days

4days Niet meer actief

Nee we zitten gewoon ergens in een flatje in een studio. We hebben wel nog een badkamertje en een gangetje, en gelukkig een groot balkon. Maar verder is het dus echt maar 1 ruimte die woonkamer slaapkamer en keuken in een is... Gelukkig hebben we een wiegje en de box wel nog mooi hier kunnen zetten, zodat het ook niet echt supervol staat. Maarja, wij blijven maar doorzoeken... ;)

12. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0

Zolang jullie maar onderdak hebben!
    En hopen dat jullie snel een huisje hebben!

mn vriend heeft trouwens zich ingeschreven voor weer een woningbouw zijn zus had daar binnen 5 maanden en huis..hopen dat wij het geluk ook hebben!

liefs.

13. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    we hebben ons bij verschillende instanties ingeschreven voor een huis!
    hoop dat het allemaal lekker snel gaat.. want als we samen wonen gaan we dr helemaal voor!
    kan echt niet wachten!

hoe is het met julliee
    ?

14. Bloemblaadje

Bloemblaadje Actief lid

2 aug 2008
    136
    0
    16
    Noord-Brabant
    hai meissie!
    Goed dat je je hebt ingeschreven, nu maar snel hopen op een huisje... Komt dan helemaal goed!

Met mij gaat het wel goed :) :)
    Mijn vriend mag deze week (of volgende week) in het huis gaan kijken en beslist dan of hij het gaat kopen. Als ij het gaat kope ga ik lekker naar de andere kant van NL verhuizen! Heerlijk!

En daar lekker zwanger zijn! :D

15. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    helemaal geweldig :D.
    wat is de andere kant van nederland voor jou dan :p.

Ik zie je dat je nog niet zo heel lang zwanger bent GEFELICITEERD:D(L).

liefs.

16. Bloemblaadje

Bloemblaadje Actief lid

2 aug 2008
    136
    0
    16
    Noord-Brabant
    Dankjewel!
    Kan het zelf ook nog niet echt geloven... Heb sinds maandag al 3 testen versleten........... Oops! :D :D :D

Andere kant van NL is voor mij Enschede. Ben zelf een Brabantse.

17. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    dat is indd aan de andere kant :D.
    mij maakt het ook echt helemaal nix uit waar ik kom te wonen! als het dr maar leuk is en ik het dr na me zin heb:D.

een vriendin van mij is ook zwanger.. kan niet wachten tot dr kleine meid dr is haha.. buurvrouw van mij is ook pas bevallen van een 2ling..
    al die lieve kleine schatjes..

ben blij dat me vriend heel graag wilt.. maar dan wel als we huisje hebben.. dus het huisje staat alleen nog in de weg(A).

18. Bloemblaadje

Bloemblaadje Actief lid

2 aug 2008
    136
    0
    16
    Noord-Brabant
    Ik hoop voor je mee!

Gek he, als je zwanger wilt worden dan zijn er ineens zoveel vrouwen die dikke buiken hebben! :p :p

19. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0

dankje meis,

haha jaa klopt :p.
    wil je heeel graag een kindje en dan kom je ze om de beurt tegen hor!
    hahaha.

kheb vanacht gwn een droom gehad datk een kindje kreeg..raar toch;$. maar die droom blijft me echt de hele dag al bij :p

20. Bloemblaadje

Bloemblaadje Actief lid

2 aug 2008
    136
    0
    16
    Noord-Brabant
    Die had ik een aantal dagen na het vrijen ook. Dat ik mijn zoontje borstvoeding an het geven was!

Deel Deze Pagina