Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zo heb deel twee geopend als jullie het goed vinden..
     
  2. Ey meiden,

    Onderstaande berichtjes heb ik gister op n ander forum geplaatste en heb ze ff gekopieerd..
    Om jullie ff op de hoogte te houden.



    Hier een verdrietige mama :'(
    Vanochtend naar het zh geweest met Frédérique en was niet zo goed met haar.
    Ze heeft aan beide kanten een middenoor ontsteking en in haar hele hoofdje vocht. Haar neus heeft altijd verstopt gezeten waardoor ze alleen met haar mond kan ademen. Eten gaat dus ook niet want zodra ze moet slikken krijgt ze geen lucht en denkt ze dat ze stikt.
    Die vrouw zegt dat ze altijd een gevoel in haar hoofd heeft alsof het op ploffen staat.
    Horen doe ze ook niet goed. Op heel korte termijn zal ze geopereerd worden..
    Sorry voor mn ego maar moest t ff kwijt

    tweede bericht:
    de amandelen worden weggehaald en ze krijgt buisjes in de oren.
    Is meer spoed bij dan ik dacht. Vanmiddag krijgt ze gehoortesten, morgen om 14.00 moeten we naar anesthesie en maandag wordt ze al geholpen.
    Poeh gaat me ff te snel eigenlijk..

    Update:
    * gehoortest was idd niet goed, horen was heel weinig *
    Benieuwd naar mn gesprek met de anesthesist vanmiddag
     
  3. DebJes

    DebJes Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    :(:(Ik dacht ineens jeetje forum gesloten! Maar komtzkeeromdat er zoveel pagina'szijn geschreven?

    Ryanne jeetje wat schrikken allemaal,vooral omdat ze nog zoklein is! Ik hoop dat het straks allemaal beter gaat voor je kleine meid! En voor jullie natuurlijk!

    Lot het maakt niet uit dat het eruit loopt ;) de zaadjes die het overleeft hebben zitten zwemmen allang daar binnen ;)

    Mijn kleine man vanacht ook rot geslapen!Kwam omhalf 12 wakker voor wat te drinken, en om 3 uur en toen om 5 uur weer en om half 6 riep hij ineens mamaheb ik maar paptuibeker gemaakt en sliep hij tot 8 uur (is nog vroeg voor zijn doen) dus ik ben best wel moe! ga vandaag wel weer werken voel me al wat beter en het is maar voor 4 uurtjes,ben ik er ook even uit!

    Mijn kleine aapie heeft net gegeten en zit nu in zijn kinderstoel teletubbies te kijken,dat vind hij zo leuk!

    Hij krijgt rond half 11 wat fruit, dan in bad en dan weer naar bed ;)
     
  4. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    goedemorgen ....

    hier een zieke mama ....heb een buikgriepje geloof ik ....bah ....heb echt een auwie buik.....maar dat komt goed

    jelmer heeft tot 09.00 geslapen ...
     
  5. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Jeetje waarom is ons forum gesloten?

    Ryanne wat heftig zeg! Wel fijn voor F. dat ze er vaart achter zetten om haar zo snel mogelijk van de pijn af te helpen, je gevoel is goed geweest he. Kan het horen beter worden door de buisjes? Heel veel sterkte!

    Mvj beterschap! Had je vandaag niet je 20 weken echo?

    Debjes jeetje wat een nacht voor jullie, snap dat je moe bent!
     
  6. mama van Suze

    mama van Suze Bekend lid

    9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deel 2, heb deel 1 nog niet eens uit. hahaha, ben zo druk op het moment dat ik steeds geen tijd heb om bij te lezen....

    Heb een sms van Linda gehad:

    "Update: bloeddruk daalt met medicijnen,nu nog stabiel worden, had alleen wat harde buiken op ctg vandaar vanmiddag nog een keer. Vandaag dus nog blijben. Morgen afwachten, misschien dan aan het einde van de dag naar huis."

    Ryanne: arme Frédérique! Veel sterkte met alles!!

    Deb: wat een nacht zeg! Als Suze tot 8 uur zou slapen zou ik dansen en springen want dat vind ik echt uitslapen! Suze wordt de laatste tijd steeds even na 6 uur wakker. Erg vroeg!! Fijn dat je je wat beter voelt!

    MvJ; das echt jouw lijfspreuk he "...komt goed...." Wat vervelend meis dat je ziek bent!

    Hier een gezellig dagje. Net op de thee geweest bij vriendinnetje en haar 3 kinderen en straks naar mijn schoonzusje en nichtje. Morgen 1e fm. Ben heel gespannen merk ik....
     
  7. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Mvs ben benieuwd morgen, veel succes!

    Rustig hier dames!
     
  8. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.466
    1.650
    113
    Brabant
    oh, gelukkig zakt de bd van Linda!!!! doe haar de groetjes van ons!!!

    @Ryanne, sterkte meid!!!!jeetje, schrik er wel van hoor!!! knuff!

    @Mvj, ojee, een buikgriepje, lekker balen zeg!!!beterschap!!

    @lot, t schijnt niks uit te maken, maar voor mij voelt t altijd raar, dus ik blijf altijd eventjes liggen...

    @mvS: nog 1 dagje! op welke dag zit je nu?? succes he!!! (hoelaat moet je, en kun je daarna even posten of niet??)

    @ll, alle krampjes zijn weg, dus t zal niks zijn geweest:(
     
  9. @ debjes dan hoop ik vannacht op een betere nacht!
    @ MVJ beteschap meid! Wanneer had je de 20 weken echo?
    @ Mvs dan hoop ik op een goede FM morgen! Hopelijk is het deze ronde raak! Nu 150 Clomid?
    @ Linda blij dat je bloeddruk gezakt is!
    @ Talia wat spannend!! Nog maar 6 daagjes tot je nod zie ik
     
  10. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    whats going on here??? Ik was alles kwijt???? Waarom????

    @ryanne, bedankt voorde zegeltjes van de super de boer!!!
    Enne sterkte met de kleine meid!! Zo zielig!!!

    @all, het was weer een haastje repje dag. Mn vriend komt als het meezit om 2000 uur thuis!
     
  11. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.466
    1.650
    113
    Brabant
    oh gelukkig pooh, heb je wel goed geslapen vannacht zonder hem??
    oja, de topics met meer dan 1000 berichten werden gesloten ivm traagte op de site.
     
  12. mama van Suze

    mama van Suze Bekend lid

    9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ryanne: inderdaad 150mg.

    Morgen dag 12. Moet de hele dag werken en ga even tussendoor. Ben dus laat weer online... Ik ga even lekker op de bank hangen met mannetje. Ben toe aan wat rust ben steeds zo druk!

    Oja, vandaag wilde Suze haar nichtje graag op schoot (nina is bijna 3 weken). Zo schattig!! Toen ik Nina even goed wilde zetten keek Suze me boos aan en zei ze "nee! mama!" met andere woorden Nina = mij!! hi hi, zo lief!!

    Fijne avond allemaal! Duimen jullie voor een ei(tje) morgen??
    Oei oei ben zo zenuwachtig!!
     
  13. DebJes

    DebJes Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVS ik duim heel HARD voor je! En wat een leuke foto van Suze zeg! Heerlijk om te zien!

    Ryanne heb ook even foto's bij jouw gespiekt! Maar wat een lekker vrolijk meisje heb jij ook!

    taliaa de krampen zeggen niks dat zenu weg zijn! het kan nog steeds!!! Ik blijf keihard duimen!
     
  14. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @taliaa, nee, eerst een uur wakker gelegen...whhahaa
    We gaan nu maar naar bed. Ben doodop!!! Maar gelukkig is hij veilig thuis.

    Moest wel effe lachen. Mn nicht (37 jaa3!) belde net.... ze was alleen thuis met de kids, keek naar haitihow en was bang in het donker. Ze is net als ik, ziet die beelden en gaat gelijk alles op zichzelf projecteren. Ik heb er ook bewust niet naar gegekeken.
    Wer vanmiddag gek van de radio...dankzij wij van jumbo supermarkten is giro 555 zoveel euro rijker...upc heeft een bijdrage gedaan aan giro 555.Dan word ik boos en denk, je zit verdorie alleen maar reclame te maken voor jezelf. Stort geld en hou je kop er over!! dat gepoch!!!! blegh!!!
     
  15. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    mvs ik duim ook heel hard !
    en mijn lijfspreuk ...ach positief blijven ...
    zat me vanmiddag te bedenken dat ik me aan het einde van jelmer zijn zwp beter voelde als aan het begin ....het word dus alleen maar beter !

    @ pooh lekker je mannetje weer thuis !

    @talia : we wachten het rustig af ,.....geen bloed geeft moed ....

    @all vanmorgen naar het cb geweest ..( ben wel 4 a 5 keer naar de plee gerend ...hihi)
    jelmer weegt 11.075 gram en is 85 cm lang ....ik schrok van zijn gewicht ....maar volgens de cb arts zou hij zwaarder mogen zijn ...mmhh oke ...

    vanmiddag hebben we de echo gehad , de medische 20 weken echo .....
    en hij was super ...ze hebben heel goed gekeken naar het hartje en dat tikt lekker ,..4 mooie kamertjes .....zit wel goed (tot nu toe)
    verder beweegt het goed ....maar dat wist ik al haha
    ik voelde het eergisteren aan de buitenkant ,....ja ja...maar naar papa komt dit beebje niet zwemmen haha
     
  16. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wat fijn zeg mvj dat alles goed is!!!!! Zie je, je doet echt je best hoor!!!! complimenten!!

    @all, jens is vannacht wel 6x wakker geweest. Hij kuchte even en er kwam eten naar boven. Het was niet echt kots als normaal, niet vloeibaar, geen stank. net alsof die hapjes rijst en doperwten in zn wang waren blijven zitten. Ik denk dat ie buikpijn heeft.
    We hebben dus beroerd geslapen.
    Vandaag is hij thuis met papa....
     
  17. DebJes

    DebJes Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVJ fijn dat de 20 weken goed was! Ik heb bij jouw het gevoel dat de zwangerschap niet zo snel gaat echt heel raar, denk ook gewoon, omdat ik met je mee leef en steeds denk nog even volhouden dan is alles voorbij! maar goed je moetnog eventjes!

    Pohh ik kan je handje geven hier vanacht ook rot geslapen! jesse 4x wakker geweest en WAAROM?????

    Ik ga zo even op dekoffie bij een vriendin zij hebben babytje van bijna 4 maanden een meisje dus wel even leuk! Daarna weer naar huis jesse boterham en naar bed! Dan komt mijnvriend thuis en kan ik weer gaan werken!
     
  18. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Goedemorgen dames,

    Mvj wat super dat alles goed is met de kleine, weet je wat het word?

    Mvs jammer dat je de hele dag niet online bent, moeten we lang wachten hoop dat alles goed is en er een mooi ei groeit!!

    Taliaa hoe is het met jouw?

    Tygo was vanmorgen weer vroeg wakker, hij heeft van papa zijn papfles gekregen en toen weer naar bed het was even huilen maar dacht kijk het even aan en hij viel weer in slaap tot 9 uur dus hij was nog wel moe. Tygo is zo gek op fruit staat vaak op een dag bij de fruitschaal te piepen dat hij fruit wil.
    Vanmiddag moet ik even naar mijn werk, verder weinig plannen vandaag.
     
  19. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.466
    1.650
    113
    Brabant
    ha meiden,
    MvS heeft vanochtend gesmst, geen ei te zien:(:( helemaal niks:( ze is er erg verdrietig door, en begrijpelijk....
    Volgende week donderdag moet ze terug... (mvs hoop niet dat je t erg vindt dat ik het alvast gepost heb??)
    Jeetje, dat is toch balen he?? Ik weet dat in mijn eerste clomidronde bij isab ik op dag 12 ook nog niks had....maar goed, we duimen natuurlijk nog even door.

    @pooh, jeetje zeg, dat is echt een brakke nacht geweest:( beterschap voor Jens! En hoe is het met jou?? kun je de zorgen een beetje achter je laten???

    @lot, wat heerlijk dat jullie ventje zo dol is op fruit, een gezonde vent dus! En fijn dat de verbouwingsplannen vorderen! Wanner wordt er echt gestart? en hoe lang gaat t duren??

    @ll, hier rustig, we wachten af he, haha. normaal maak ik me zo gek niet hoor. Even een ranzige vraag, ik heb nog steeds enorm veel afscheiding, maar het is ehm... van dat vruchtbare slijm.. *huh????* Dat vind ik raar, of niet?? oh ik hoop maar dat ik iig een eisprong heb gehad, dat clomid zn werk nog doet...
    Jeetje wat een gedoe zeg,zwanger willen worden, haha...

    Ik heb vanavond slaapdienst:( maar goed, de rest van het weekend lekker vrij:)

    liefss, Taliaa
     
  20. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.466
    1.650
    113
    Brabant
    ohja, @ thamaraa: wat fijn dat N wat beter slaapt!!!vannacht ook weer???
     

Deel Deze Pagina