Zwangere dames van het PCO-clubje deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lot23, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Dames er is gevraagd om deel 3 te openen dus bij deze.

    Makkie, Isa drinkt nu 80cc en krijgt Friso Standaard.

    Taliaa meid dikke knuffel hoop dat je je snel iets beter voelt. Snap je bezorgdheid en vragen, maar echt van een 2de kindje hou je ook zoveel. De onrustige nachten breken hier ook soms op maar overdag slapen helpt ook een beetje. Als je bent bevallen is je man dan ook nog vrij of niet?
     
  2. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    oh is al aan gemaakt ;) hallo maar weer
     
  3. nijntje1

    nijntje1 Bekend lid

    25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    even een ego bericht van mij

    ik moet nu al 3 dagen achter elkaar naar het zh. mijn eitje van 16 wil maar niet doorgroeien. en nu komen er steeds meer van 11 a 12 bij. dus morgen weer, ze zei dat ik bijna mijn bed neer kan zetten omdat ik er iedere dag ben.
     
  4. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    jeetje wat balen zeg nijntje, gek zeg vaak groeien ze boven de 12 toch wel door, wat ontzettend shit zeg, sterkte!!!
     
  5. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    shit nijntej!!

    Knuf taliaa

    ik race wer door, Mannetje moet de computer hebben!!
     
  6. DebJes

    DebJes Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Jeetje deel 3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hallo allemaal!

    Nijntje jeetje meid moet wel zwaar voor je zijn?

    Lot fijn dat de kleine het zo goed doet!

    Taliaa komt echt goed! Bekijk het positief (misschien makkelijk gezegd dan gedaan) en je bevalling zal vast goed komen!!!! Ik denk altijd als je 1ste heeeeel erg was kan de 2de toch alleen maar meevallen ;) (ik bekijk het positief :p )
    Mijn zus haar eerste bevallen was een ware HEL! Ik zal de details besparen mijn bevalling was er eitje bij!
    En haar 2de kind was er binnen 4 uurtjes en na 2 uur zat ze weer lekker thuis op de bank! Op haar roze wolkje ;)
    Dus het kan ECHT!

    Jeetje heb een veslaving een spelletje op hyves een eigen reataurantje onderhouden! Echt erg hahaha het is zo leuk!
     
  7. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Nijntje jeetje wat rot zeg dat die grote niet doorgroeit, ook wel vreemd dat de rest wel reageert op de medicijnen en deze niet, wat zegt de gyn?
     
  8. nijntje1

    nijntje1 Bekend lid

    25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    dat ze me nu extra in de gaten willen houden en dat niet alle eieren doorgroeien en we alles af moeten breken. dan is alles weer voor niks geweest. maar dit is best zwaar of zo'n manier.
     
  9. nijntje1

    nijntje1 Bekend lid

    25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    debjes leuk spel he maar de boerderij en die met de varkens is ook leuk.
     
  10. DebJes

    DebJes Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Oh die heb ik nog nooit geporbeert hashahahah vind dit al heel leuk! Ga zelfs opme werk onlineom te kijken of me gerechten al klaar zijn hahah
     
  11. DebJes

    DebJes Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Jesse is behoorlijk verkouden had ik dat al verteld?
    Snot loopt overal!
    Wilde vanavond ook niet eten!
    Dus ik ben benieuwd morgen!

    Donderdag ben ik ook vrij (morgen ook dus) aangezien ik naar leiden wilde naar het huis van Sinterklaas! Hoop alleen niet dat jesse ziek is dan!
     
  12. nijntje1

    nijntje1 Bekend lid

    25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    mijn probleem is dat ik ze maak maar vergeet te kijken of ze klaar zijn. dan kom ik weer een keer in mijn cafe en stikt het van de vliegen.
     
  13. @ me kom alleen ff zeggen dat ik nog leef. Lijkt wel of ik met de dag zieker wordt en heb de pc mniet langer aan dan noodzakelijk. Vandaag aan t werk dus kom ff zwaiien. Dinsdag aan de gyn. vragen of ze wat voor me kan betekenen.
    sorry voor de ego
     
  14. DebJes

    DebJes Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ryanne wat vervelend!
    En dan ziek met overgeven, misselijk?
     
  15. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Hey meiden !

    Talia ik snap heel goed je verdriet het zit allemaal effe niet mee zo.
    Is er niemand in de buurt die even op I kan passen ?
    Dan heb jij je handen lekker vrij en kan je even een lekker tukje doen.
    Heb je al eens laurierdrop geprobeerd voor je aardbei ? gewoon regelmatig een paar stukjes opeten wel van de echte italiaanse laurierdrop !
    En na de bevalling voel je je eigen een stuk beter, ik heb bij sanne haar bevalling toen ze er uit was de vk die mij hechte het hele verhaal van jelmer zijn knip verteld en toen heeft ze met hechten daar rekening mee gehouden.
    Dit keer heb ik minder last gehad dan de vorige keer.


    Nijntje wat balen zeg !

    Pooh ook drukjes dus ...wel om jezelf denken hoor !

    Debjes hoe is het met Jesse ?

    Lot alles goed met de kleine meid ?
     
  16. nijntje1

    nijntje1 Bekend lid

    25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    ryanne je mag best zeggen hoor dat je niet lekker bent. je hoeft dan toch tegen ons geen sorry te zeggen.

    mijn ei van 16 groeit niet meer maar aan de andere kant zit er nu 1 van 15,5, en 13,5 dus nu hoop ik maar dat deze 2 iets gaan doen.
     
  17. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    nijntje hopen dat die doorgroeit zeg, en dat deze ronde niet weggegooid is, succes.

    Debjes balen dat Jesse zo verkouden is, hoop dat hij zich morgen beter voelt.

    Taliaa hoe is het vandaag?

    Ryanne ben je zo aan het overgeven of gewoon hondsberoerd? succes

    Zo vandaag de eerste dag zonder kraamhulp, al heb ik haar net nog even gesproken het is een bekende van ons en wilde even wat vragen :) ik krijg volgens mij last van het kraamverband een beetje rode uitslag wat erg jeukt dus maar even wat ingesmeerd om de hechtingen heen. Maar snel over op maandverband denk ik. Isa heeft het vannacht weer goed gedaan, ze komt wel 2x in de nacht voor voeding maar verder sliep ze gelijk weer. Ze lust graag wat want een lange ruk snachts lukt haar niet max. 4 uur hoop dat ze binnenkort om een uur of 3 komt en dan 7 uur dan word je nacht maar 1x onderbroken he maar ben hier al heel blij mee. Verder doet ze het prima ze groeit zo'n 50 gram per dag en zit bijna op haar geboortegewicht, het word denk ik een klein dikkertje :) ik heb vandaag weer wat last van mijn onderkant gister natuurlijk weer meer gezeten en dat is even wennen.

    Even spammen mijn 2 schatjes:
    Bekijk bijlage 110257
     
  18. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    Lot, wat doet ze het goed zeg!! En de laatste late fles in de avond wat meer aanbieden? Of drinkt ze dat niet?

    Deel 3 alweer, hihihi we kunnen er wat van hier!

    Debjes, beterschap met je ventje!

    Ryanne, balen dat je zo beroerd bent, dan is genieten wel moeilijk ook al ben je er superblij mee natuurlijk! Dikke knuffel!

    Nijntje, he jee wat een gedoe! Hopelijk groeien de andere goed door, dan is niet alles voor niets geweest.Zwaar zo voor jullie hoor, succes!

    Taliaa, en hoe voel je je vandaag? Gaat echt goedkomen joh! En wie weet heb je wel geen gebroken nachten! Slaapt de kleine meid (net als Kai en jesse) meteen goed door en moet je dr wakker maken! Je weet het gewoon niet, dus gewoon over je heen laten komen. Hoop dat je je weer wat beter voelt vandaag.

    Hier alles goed, de mannetjes liggen te slapen. Ga straks met mijn zus en haar kids en Seth naar een sinterklaas speelhuis. Mijn moeder komt op Kai passen, even lekker alleen met hem, vind ze leuk!

    Morgen ga ik weer voor het eerst een ochtendje werken, heb er zin in! Papa is vrij dus blijven de jongens lekker thuis. Kai gaat echt zo hard joh, echt brabbelen en al speeltjes zelf pakken en vind het heerlijk om op zijn buikje in de box te liggen. Hij is ook steeds meer wakker en er gezellig bij, zo leuk! En veel naar Seth kijken en lachen naar hem, hij is nu al gek op zijn broer! Seth is ook zo lief voor hem en gaat ook als een speer met praten. Hij wordt alweer bijna 2!!
     
  19. DebJes

    DebJes Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie je zwangerschapsverlof alweervoorbij:$ wat gaat dat snel!
    Leuk dat ze zo gekop elkaar zijn! Volgens mij kunnen kleintje suren zoet zijn om alleen al naar hun grote broer of zus te kijken!

    Taliaa hoe is het vandaag?

    Pooh en hoe is het met jouw?

    Lot fijn dat alles wel goed gaat! En heerlijk dat de kleine meid meteen doorslaapt na de flessen(je hoort wel is anders)
    Ik hoop dat je snel af bent van je pijn!
    Ik had trouwens ook uitslag van de kraamverbanden! Insmeren met hoe heet dat grijze potje voor baby's als ze luieruitslag hebben (god kom er niet op, wat erg)
    En even lekker luchten! helpt ook wel is ;)
    Ook al is het geen gezicht hahaha.


    Jesse nog snot verkouden!
    Vandaag lekker dagje thuis hij kijkt nu plop en de paashaas!En gaat zo even lekker naar bed! Daarna boodschappen doen.
     
  20. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie, als we haar meer geven spuugt ze dus dat is teveel.

    Debjes ja dat is wel lekker dat ze weer gaat slapen, was tot aan 2 nachten terug niet iedere keer zo toen was ze onrustiger.
     

Deel Deze Pagina