zwangere gezocht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MyrtheMarijn, 11 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyrtheMarijn

    MyrtheMarijn Nieuw lid

    11 nov 2019
    2
    3
    1
    Vrouw
    Hoi allemaal,


    Mijn naam is Myrthe en ik plaats hier een berichtje omdat ik de hulp van de zwangere dames onder jullie nodig heb. Ik ben namelijk eerstejaars verloskunde student en ik loop voor mijn studie dit jaar een stage waarbij het de bedoeling is dat ik een zwangere vrouw volg gedurende haar zwangerschap, om kennis te maken met wat er allemaal bij een zwangerschap komt kijken en hoe een zwangere zelf het hele proces beleeft. Ik zou dan ten minste 4 consulten, over de zwangerschapsduur verspreidt, met jou bijwonen (gewoon bij jouw eigen verloskundige) en 3 korte interviews met jou afnemen. (Over de verdere invulling kunnen we natuurlijk nog overleggen en jouw gevoel en grenzen zijn hierin de leidraad). Het doel van de stage is echt het benaderen van een zwangerschap niet op medische wijze, maar juist het focussen op op de beleving van jou als zwangere (en dat van jouw eventuele partner). Lijkt het jou leuk om mij met een paar consulten op sleeptouw te nemen en wat meer te vertellen over hoe het voor jou is om zwanger te zijn, woon je in of in de buurt van Amsterdam of Bussum en ben je momenteel tussen de 12 en 18 weken zwanger, dan zou ik graag van je horen! Je kan mij mailen via meertje_44@hotmail.com, telefonisch contact met mij opnemen via 0647087055 of natuurlijk hier een berichtje achterlaten.

    In ieder geval al heel erg bedankt voor het lezen van mijn vraag en ik hoop dat een van jullie interesse heeft!


    Groeten,

    een enthousiaste verloskunde student
     
    Daantje17 en Want2beAmom vinden dit leuk.
  2. Daantje17

    Daantje17 Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.780
    1.065
    113
    Vrouw
    Welkom hier!

    Ik ben niet zwanger en woon ook niet in de buurt, maar hoop voor jou dat je iemand vind via hier!

    Succes! :D
     
  3. Kyra77

    Kyra77 Fanatiek lid

    3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Succes met het vinden van een zwangere. Ik ben wel zwanger maar woon niet in de omgeving van Amsterdam.
     

Deel Deze Pagina