Zwangere vrouwen gezocht onder 10 weken!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door simplxcity, 23 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simplxcity

    25 jun 2014
    7
    1
    3
    NULL
    NULL
    Hoi lieve dames,

    Ik zal me even voorstellen; ik ben Sarai, 20 jaar en ik ben aangenomen voor mijn droomopleiding, verloskunde! In de eerste week van september start ik meteen met mijn eerste stage. Tijdens deze stage kan ik vanuit het perspectief van een zwangere vrouw ervaren wat de wensen en behoeften zijn van de aanstaande moeder tijdens de zwangerschap, bevalling en kraamperiode. Ik ga graag mee naar de afspraken met de verloskundinge, gynaecoloog of andere hulpverleners. Zelf doe ik nog geen controles omdat deze stage puur is bedoeld om te leren wat belangrijk is voor de zwangere vrouw en natuurlijk haar partner of andere belangrijke personen in haar leven. Ik ben dus op zoek naar iemand die in de eerste week van september maximaal 16 weken zwanger is en die mij wil helpen met dit grote leermoment. In ruil daarvoor bied ik een luisterend oor en maak ik een mooi herinneringsboek van de zwangerschap.

    Wil je mij helpen of ken je iemand die mij kan helpen? Ik zou jullie echt 100000 maal dankbaar zijn ♥️
    Liefste in omgeving Den Haag/Rotterdam/Amsterdam
     
    margarethd vindt dit leuk.
  2. masami

    masami Fanatiek lid

    27 jul 2011
    4.213
    769
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat jij, jou opleiding mag doen.
    Ik zal niet meer zwanger worden, maar er zullen vast genoeg dames hier zijn die wel zwanger zijn.
    Hopelijk zijn er een paar dames in jou regio die kunnen helpen.
     
  3. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Puur uit nieuwsgierigheid, maar wat maakt dat jullie zelf een zwangere moeten zoeken? Waarom loopt dit niet via een verloskundigepraktijk? Ik leer af en toe vaker dit soort oproepjes en het voelt zo bijzonder...
     
  4. catlady

    catlady Bekend lid

    26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Wellicht handig om in het ik ben zwanger topic te openen.
     
  5. simplxcity

    25 jun 2014
    7
    1
    3
    NULL
    NULL
    Wat een lieve reactie van je! Ik hoop het ook :)
     
  6. simplxcity

    25 jun 2014
    7
    1
    3
    NULL
    NULL
    Hey! Ik zou eerlijk gezegd het antwoord daarop niet weten. Ik ben nog niet begonnen met de opleiding en dit is eigenlijk wat we opgelegd krijgen. Best lastig omdat er maar net iemand in je omgeving moet zijn die precies dat aantal weken zwanger is en daarnaast is het natuurlijk begrijpelijk dat het een bijzondere oproep is voor veel vrouwen. Hopelijk is er wel iemand die me hiermee wil helpen natuurlijk!
     
  7. simplxcity

    25 jun 2014
    7
    1
    3
    NULL
    NULL
    Goed idee! Ga ik doen.
     
  8. Striae

    Striae Fanatiek lid

    16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Ik denk persoonlijk dat dit heel moeilijk gaat worden vanwege corona. Er mag bij mijn vk bij echo's maar 1 persoon mee en dat is mijn man. Bij controles hebben ze liever dat ik alleen kom
     
  9. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dat denk ik eigenlijk ook... Waar ik woon mag er nog steeds helemaal niemand mee en over NL lees ik inderdaad meestal max. 1 persoon. :(
     
  10. catlady

    catlady Bekend lid

    26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Mijn man mocht alleen mee met de punctie en de terugplaatsing, de echo's voor follikel groei mocht hij niet mee.
     
  11. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Gek he dat het zo verschilt?

    Mijn man mag alweer 10wk mee naar alle echo's en afspraken.
     
  12. Striae

    Striae Fanatiek lid

    16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Ja, ze mogen hun eigen richtlijnen bedenken. Mijn man mag ook gewoon mee, maar een 2e persoon mag dat niet. Bij de controles mag het wel, maar ze hebben het liever niet vanwege het feit dat ze de wachtruimte zo rustig mogelijk willen houden.

    De 1e afspraak gaat hij mee, daarna ga ik zelf. En alle echos gaat hij natuurlijk ook mee
     
  13. simplxcity

    25 jun 2014
    7
    1
    3
    NULL
    NULL
    Ja, dat kan ik me inderdaad ook wel voorstellen. Ik weet eigenlijk niet of ze uitzonderingen maken voor verloskundigen in opleiding.. Aan de ene kant zou ik snappen als dit niet zo is maar het maakt het wel lastig om zo een goede opleiding te krijgen. Ik ga denk ik morgen even bellen naar een verloskundigenpraktijk om dit na te vragen.
     
  14. Striae

    Striae Fanatiek lid

    16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Misschien kan je via die vk ook een zwangere dame vinden
     
  15. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.908
    15.352
    113
    Mijn man mag inderdaad ook al een tijdje weer overal mee naar toe (loop bij een gynaecoloog en dus in het ziekenhuis)
     
  16. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief


    Ja hier idem idd!
     
  17. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.450
    4.879
    113
    Vrouw
    Hier mag man ook gewoon weer mee en bij de volgende controle ook de kindjes!
     
  18. simplxcity

    25 jun 2014
    7
    1
    3
    NULL
    NULL
    Update! Ik heb nagevraagd hoe het zit. Ze hebben me verteld dat ze naar de situatie gaan kijken tegen die tijd en het eventueel via videocall kan, stel het is nog steeds het zelfde als nu. Het belangrijkste is dat ik iemand vind voor die tijd :)
     

Deel Deze Pagina