Zwangeren omgeving Haarlem/Hoofddorp

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door shiltje, 16 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shiltje

    shiltje Actief lid

    31 jul 2014
    466
    256
    43
    NULL
    Hoofddorp
    Zijn er hier nog meer meiden uit omgeving Haarlem/hoofddorp die gezellig willen kletsen en tips willen uitwisselen? Ik woon zelf in hoofddorp en ben in verwachting van ons eerste kindje. Het lijkt me leuk om in contact te komen met andere aanstaande moeders in de buurt.
     
  2. cetje

    cetje Niet meer actief

    Zie besloten clubje van eerste kindje aug/september 2015 :)
     
  3. shiltje

    shiltje Actief lid

    31 jul 2014
    466
    256
    43
    NULL
    Hoofddorp
    leuk :)
     
  4. MommyChar

    MommyChar Actief lid

    14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Ik ben net bevallen maar woon ook in deze omgeving! Geniet van jou eerste zwangerschap!!
     
  5. shiltje

    shiltje Actief lid

    31 jul 2014
    466
    256
    43
    NULL
    Hoofddorp
    Gefeliciteerd mommyChar! Ik zie dat je echt net bevallen bent, hoe gaat het met jullie? Heb je een jongen of meisje gekregen?
     
  6. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik woon ook in die omgeving :)
     
  7. Mandy3

    Mandy3 Fanatiek lid

    27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Ik woon ook in die omgeving. Meer "omhoog" zeg maar. Werk daar wel:)
    Alleen nog niet zwanger.
     
  8. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik woon tussen Alkmaar en Haarlem zeg maar ;)
     
  9. MommyChar

    MommyChar Actief lid

    14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Dank je wel!!
    Het gaat goed met ons, heb er nog een zoontje bij.
    mijn eerste is van 2012.
     
  10. Mandy3

    Mandy3 Fanatiek lid

    27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Ik tussen Alkmaar en Schagen haha!
    En werk tussen Hoofddorp en Haarlem in :)
     
  11. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Wat grappig. Ik werk die kant op.
    Alleen nu even niet. Zit al aantal weken thuis

    Jij/jullie zijn al behoorlijke tijd bezig voor een kleintje zie ik.. lijkt me erg moeilijk
     
  12. Mandy3

    Mandy3 Fanatiek lid

    27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Haha toevallig zeg:)!

    Wat vervelend dat je al een aantal weken thuis zit zeg.. Neem aan vanwege je zwangerschap? En nu? "Uitzitten" tot het einde of is er noh een mogelijkheid om te gaan werken?
    Wel gefeliciteerd met jullie zoontje!! :)

    Ja helaas zijn we al zo lang bezig.. Het lijkt allemaal wel tegen te zitten :( en sommige momenten heb ik het ook echt heel moeilijk. Hopelijk mag ik aan de Clomid en gaat m'n lichaam daardoor beter z'n werk doen! En natuurlijk hoop ik weer snel zwanger te zijn!
     
  13. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Nee ben idd bang dat het uitzitten tot bevalling wordt. Heb last van HG. Daardoor niet echt een roze (blauwe) wolk.
    Moet zeggen dat nu ik hem zo goed voel schoppen het genieten wel beter gaat als in het begin :)

    Ik hoop heel erg voor je dat de clomid gaat helpen. Ik lees er wel veel goeie verhalen over. Lijkt me erg frustrerend af en toe. Ik ga gewoon elke maand voor je duimen dat je zwanger mag worden (en blijven)
     
  14. Mandy3

    Mandy3 Fanatiek lid

    27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Jemig meis wat k u t!!!
    Wel fijn dat je de kleine man goed voelt:), maakt alles toch een beetje dragelijker denk ik:)

    Dat vind ik lief van je' en precies; hopelijk blijft de kleine dan ook lekker bij me in m'n buik!
     
  15. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ja zeker weten. Zo bijzonder gevoel :) en ik ben heel blij om over de helft te zijn.

    Vrijdag hoor je dus of je clomid mag gaan gebruiken?
     
  16. Mandy3

    Mandy3 Fanatiek lid

    27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Lijkt me zeker bijzonder! Al kamertje aan t inrichten enz?

    Ja! Gyn wilde overleggen met mede collega. Doen ze altijd met medicatie. T is namelijk een kleine praktijk, heel fijn!
    Officieel mogen ze me pas een jaar helpen na m'n miskraam (mei), maar omdat m'n cyclussen echt nergens opslaan vind zij dat ik nu wel hulp nodig heb. Dus hopelijk vrijdag groen licht!
    Wel dubbel hoor, wil natuurlijk liever niet de mmm in.. Maar zo wil ik ook niet verder! T kindje is zo welkom!
     
  17. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ja we zijn begonnen met kamertje. Tenminste vriend dan ;)
    Behang is eraf en vloer eruit. Nieuw behang en nieuwe vloer uitgekozen en in huis.
    Dus druk bezig :)

    Snap ik dat je niet de mmm in wil. Maar als het nou net dat zetje geeft wat je nodig hebt...
    Ben erg benieuwd wat ze vrijdag zeggen! Hopelijk mag je gelijk starten.
    Wat vreselijk van je mk... lijkt mij echt een nachtmerrie :(
    Hoe ver was je (als je het er niet over wil hebben, hebben we het ergens anders over hoor)
     
  18. Mandy3

    Mandy3 Fanatiek lid

    27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    #18 Mandy3, 19 jan 2015
    Laatst bewerkt: 19 jan 2015
    Woehoe lijkt me zo leuk he!!
    Wij kochten ons huis rond de zwangerschap en had helemaal t "kleine" kamertje in m'n hoofd.. Nu kom ik allemaal spullen tegen en denk ik hmm de kleine moet maar naar de grote kamer haha!

    Is niet erg hoor:) was ruim 6 weken. Nog njet heel ver dus, maar zo gewenst en familie al ingelicht enz... Maar ondanks dat t zo kort was maakt het me niet minder verdrietig. Andere miskraam was een vroege.. Heb ik emotioneel gelukkig niet veel last van gehad en ook niet zoveel lichamelijke pijn
     
  19. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Het valt me nog best tegen wat je allemaal nodig hebt voor een baby ;) maar superleuk om dingen te zoeken en alles in te richten.
    Heb ook allemaal leuke kleertjes gekocht

    Vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent ben je ermee bezig. Dus ook bij 6 weken is het natuurlijk gewoon vreselijk als het dan misgaat.
    Je cyclus is ook helemaal ontregeld dus... hoe was die ervoor? Altijd al zo onregelmatig?

    Hoe staat je vriend/man erin?
     
  20. Mandy3

    Mandy3 Fanatiek lid

    27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Pff ja dat geloof ik! Ik denk alleen nog maar aan de grote spullen. Laat staan al de tuttels die je nodig hebt!

    Precies! Je snapt me:) daarvoor was die helaas ook onregelmatig, maar niet langer dan 50 dagen. Laat staan 144, echt te erg!

    M'n vriend (verloofde), was in t begin nogal nuchter. Komt wel goed blabla. Maar sinds een maandje denk ik helemaal om! Uitgerekende datum kwam er ook aan (3-01) Baalt als een stekker, is er verdrietig om enz. Zeker nu ik misschien wel aan de medicatie moet dringt het meer tot hem door op 1 of andere manier.
    En toen ik zei van: " schat in de afgelopen 9 maanden ben ik 3x ongesteld geweest en meiden met een normale cyclus al dik 9x. Toen had die ook zoiets van hmmm
     

Deel Deze Pagina