zwangerschap afbreken 14/15 weken

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door rodebanaan, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rodebanaan

    21 aug 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    #21 rodebanaan, 13 sep 2012
    Laatst bewerkt: 13 sep 2012
    Lieve mensen,

    Het is zo oneerlijk allemaal, bij de één mag een kindje niet geboren worden en wij, wij hebben gisteren te horen gekregen dat onze zoon de afwijking niet heeft waar ik draagster van ben. (nog wel een kleine slag om de arm, ze doen de test nog een keer opnieuw om te kijken of die goed uitgevoerd is) Voor mijn gevoel heb ik een engeltje op mijn schouder zitten, ik vind het een raar idee dat ik naast mama van een dochter ook mama van een zoon ga worden.
    Als alles goed gaat, word onze zoon half maart geboren.
     
  2. rodebanaan

    21 aug 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Petra, ook voor jou draaien mijn duimen.. Wanneer staat je vlokkentest gepland?
     
  3. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.995
    5.821
    113
    Rodebanaan, wauw, wat een fijn nieuws! Hopelijk kan je nu genieten!

    Edith, het is zo oneerlijk! Veel sterkte met een vreselijk verlies. Wat een prachtige naam hebben jullie uitgekozen voor jullie zoontje. Nogmaals veel sterkte.
     
  4. Petra83

    Petra83 Bekend lid

    3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Rode banaan, wat fijn zeg! Ben zo blij voor jullie.

    Edith, zo oneerlijk, ook hier brandt vandaag een kaarsje voor jullie zoontje

    De vlokkentest staat hier gepland voor volgende week donderdag, nog 1 weekje geduld hebben dus.
     
  5. mjs

    mjs Fanatiek lid

    14 mei 2009
    2.128
    1
    0
    Lieve rodebanaan.
    Ik heb echt geen oog dicht gedaan , ben om 4 uur even weg gesukkeld maar was om 5 uur weer op .
    Ik ben kots misselijk van verdriet , omdat wij mees* na 3 weken zijn verloren dacht ik dat dit ,minder heftig , zou zijn maar het is juist dubbel zo erg .
    De herinnering , de lijfelijke pijn van verdriet , echt een nachtmerrie .
    Ik ben nu in het ziekenhuis en de ok loopt ook nog uit dus het zal wel 1 uur worden.
    Omdat we sepp mee naar huis nemen zijn we nu aan het regelen dat sepp bij mees bijgelegd kan worden .
    Zo confronterend weer dat we straks ook weer , oog in oog, staan met mees* zijn kistje.
    We willen gewoon dat onze zoons bij elkaar zijn maar ik vind het zo vreselijk moeilijk .
    Liefs Edith
    Mama van mees*,juultje &sepp
     
  6. kickk

    kickk Actief lid

    3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rodebanaan, super nieuws! Ben heel blij voor jullie!!

    Maar tegelijk zo verdrietig om het nieuws van Edith te lezen... Ben er stil van. Ik wens je/jullie heel veel kracht en sterkte toe.
    'Mooi" dat je zoontjes straks samen mogen zijn. Zo zou ik het ook gewild hebben, ondanks dat het ook enorm confronterend zal zijn.
     
  7. mjs

    mjs Fanatiek lid

    14 mei 2009
    2.128
    1
    0
    Sorry rodebanaan ik had jullie nieuws nog niet gelezen .
    Gefeliciteerd .

    Liefs Edith
    Mama van Mees*, Juultje & Sepp
     
  8. rodebanaan

    21 aug 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Edith,

    Ik lees je bericht en heb de tranen in mijn ogen. Ik voel je verdriet door het scherm heen. Wat is het allemaal toch vreselijk oneerlijk. Dappere vrouw wat je bent..
     
  9. rodebanaan

    21 aug 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Edith,

    Ik wil je laten weten dat ik heel veel aan jou heb gedacht, bah wat ligt geluk en verdriet toch dicht bij elkaar.
     
  10. mjs

    mjs Fanatiek lid

    14 mei 2009
    2.128
    1
    0
    Wil even laten weten dat ik niet gecuretteerd ben gisteren , ik moest nog 2,5 wachten ivm uitloop op de ok , en er knapte iets in mij .
    Ik kon het niet over mijn moederhart verkrijgen om sepp , in mijn ogen ,cru, te laten weghalen .
    Ik kreeg het ineens zo benauwd ....
    Ik heb echt een hele emotionele huilbui gehad waarbij ik er alles uit heb gegooid wat er dwars zat .
    En nadat we thuis waren heb ik het Sophia kinderzienhuis gebeld of ze me daar wilde inleiden zodat sepp geboren kon worden .
    Nu lig ik dus al sinds gisteren 18.00 in het ziekenhuis aan de wee opwekkend maar er gebeurt eigenlijk niets
    Geen weeën , geen ontsluiting , dus ook geen sepp .
    Hopelijk gaan ze straks flink opvoeren zodat hij alsnog vandaag geboren word , en anders gaan ze denk ik morgen alsnog curetteren .
    .
    Liefs Edith
    Mama van mees*, juultje &sepp
     
  11. kickk

    kickk Actief lid

    3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat naar... Ik hoop dat jullie kleine Sepp snel geboren mag worden en dat jullie op een mooie manier afscheid van hem mogen nemen.
    Heel veel sterkte!
     
  12. rodebanaan

    21 aug 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Edith,

    wat een dappere keus die je maakt uit liefde voor je Sepp,
    Ik hoop dat hij vandaag geboren mag gaan worden zodat jij voor de derde keer mama wordt.
    Heel veel sterkte vandaag!
     
  13. Nen87

    Nen87 VIP lid

    17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Rodebanaan, wat fijn dat jullie uitslag goed was en je dit kindje hopelijk gezond mag voldragen.


    Edith, wat een afschuwelijke berichten :( Ontzettend veel sterkte toegewenst!!!
     
  14. rodebanaan

    21 aug 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Edith,

    Ik hoop dat Sepp geboren is en dat het allemaal voorspoedig is gegaan.
    Ik ben er een weekje niet.

    veel liefs rodebanaan
     
  15. mjs

    mjs Fanatiek lid

    14 mei 2009
    2.128
    1
    0
    Nee helaas Sepp is helaas nog niet ,zucht,
    Liefs Edith
    Fijne Week !
     
  16. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Oh Edit, wat schrik ik hiervan! :( Dat dit jullie weer moet overkomen, afschuwelijk. Wat mooi en diep triest dat je zoontjes straks samen zijn... Ik wens jullie heel veel licht en liefde, hou je vast aan elkaar.

    TS, wat een opluchting dat met jullie kindje alles goed is.
     
  17. Edith, ik zie dat hij is geboren.. Heel veel sterkte. Zo verschrikkelijk dat je alweer een kindje moet afstaan.. :(
     
  18. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heel veel sterkte!!
     
  19. RomyM

    RomyM Actief lid

    13 jul 2012
    217
    0
    0
    NULL
    Edith, veel sterkte!
     
  20. rodebanaan

    21 aug 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Edith,

    Hoe is het met jullie?
     

Deel Deze Pagina