wanneer ben je te zwaar om zwanger te worden? Ik was ecxht veel te zwaar maar ben nu al 20 kilo kwijt!!!
je bent nooit echt te zwaar om zwanger te worden alleen kan het langer duren als je overgewicht hebt. Dat je nu al 20 kilo kwijt bent is geweldig het belangrijkste is gewoon dat je gewrichten met overgewicht en dan nog eens een baby in je buik gewoon heel veel te leiden hebben. Ik zou zeggen blijf gezond eten en honger je niet uit want dat bevorderd het zwanger worden niet omdat je lichaam zegt dat je niet in de optimale contitie bent om een kindje te laten voeden en groeien. succes met zwanger worden en met afvallen. Groetjes labmuisje
Ik heb ook oergewicht en ben zelfs door de pil heen zwanger geworden. Dus ik denk dat overgewicht niet echt veel uitmaakt. Wel is het zo als je 100 KG of meer weegt dat je dan in het ziekenhuis mag bevallen
als je overgewicht hebt, heb je kans dat je cyclus in de war is, of dat er gewoon helemaal geen eitje komt. Maar als dit niet van toepassing is bij jou, heb je net zoveel kans om zwanger te worden als de rest.. Het enige is wel, dat ze aanraden niet te zwaar te zijn, is dat je dan te veel moet dragen, wat je bekken niet aankan (als je zwanger bent, verweekt alles, om de 'uitgang' wat soepeler te maken voor het kindje) Ook voor je hard/bloeddruk is het heel slecht, en ja je moet je kindje toch 9 maanden bij je houden, die gaat daar ook onder lijden. Maar zwanger worden, hoef geen probleem te zijn.. Groetjes Kalush
ok, dus ik hoef niet bang te zijn dat dat het niet doet bij mij... ja je gaat je overal druk om maken haha
ik heb ook fors overgewicht, maar ben toch heel snel zwanger geworden, binnen een half jaar was het raak, ik ben nu wel heel bang om heeeeel zwaar te worden, want lijnen mag neit nu ik zwanger ben, dat vind ik wel heel moeilijk!!!!!
ik was ook gestopt en in de 6e maand zwanger geraakt, ik ben 1.61 en woog in het begin 80 kg, veelste zwaar dus, ben in de tijd dat ik bij mijn vriend ben gaan wonen bijna 15 weer aangekomen, deels natuurlijk me eigen schuld maar mijn vriend krijgt van zijn moeder 2 zakken chips, nu was ik erbij gekomen dus werd het 4, en tja als hij dan een zak pakt savonds, (of snoepjes) pakje makkelijk en snel een chipje en snoepje mee, dat smaakt dan lekker dus neem je nog een handje, etc, zelf toen ik op me eigen woonde nam ik weinig tot geen snoep of chips in huis, Ma goed, vlak voordat ik zwanger raakte ben ik die dingen gaan vermijden, als hij sávonds chips pakte, niet meer als een handje of gewoon maar een paar chipjes... ook at ik iets meer als gemiddeld qua aardappels, dus aardappeltje minder (dat zet ook zo lekker aan) en mocht ik nog wat trek hebben, een schep groente extra... Ik ben daarvan afgevallen, maar hoeveel weet ik niet, aangezien ik zwanger geraakt was ( dat natuurlijk na een 6 week pas merkte en wist) wel zag mijn vriend het aan me kin, die was volgens hem weer aanwezig en niet meer een dubbele kin haha, ik ben dus naar schatting al minimaal 5 kg afgevallen, maja zwanger dus kom ik weer aan haha... ik weeg nu tegen de 85 kg, tot mijn 3 maanden zwanger is het op 80 kg blijven hangen soms een paar honder gram erboven soms eronder... was natuurlijk dat ik aan het afviel door het gezonder cq wat minder te eten maar tegerlijkertijd aankwam door zwangerschap, ik heb tot nu toe er nog niet zo veel last van, wel van mijn knieen als ik erg veel trappen loop, of van die vervelende trappen, Aparte hoogte qua trede's bv.... ik neem aan dat buiten je bekken die verweeken al je gewrichten verweeken en ik daarom wat sneller last heb bij veel trappen lopen? Ik lijn niet nu ik zwanger, ik let gewoon op wat ik eet, niet te veel gekke dingen maar wel genoeg aardap.groente en vlees... dat kan neem ik aan geen kwaad?