Zwangerschaps trainingsbroeken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LaQueen, 9 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.114
    4.954
    113
    Vrouw
    D
    M
    Ik zoek fijne trainingsbroeken of nette joggingbroeken, maar ik kan alleen maar ‘niet zo modieuze’ a la ‘bankhangkloffie’ broeken vinden of 1 broek kost minimaal €50..

    Ik geef de bovenbouw van een middelbare school bewegingsonderwijs en dus is het wel zo netjes om er verzorgd (maar in sportkleding) bij te lopen. Ik heb tenslotte een voorbeeldfunctie.

    Bij dochter was ik uitgerekend in augustus en kon ik het wat beter oplossen met fijne korte broeken. Nu uitgerekend in januari en ik wil eigenlijk na mijn verlof al mijn ‘gewone’ trainingsbroeken nog fatsoenlijk kunnen dragen, zonder dat het elastiek naar z’n mallegrootjes gaat.

    WIE MAAKT MIJ LOS? Oftewel, wie weet waar je fijne broeken kan scoren waar je nog mee over straat kan en toch wat beter betaalbaar zijn?
     
  2. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Hi! Zoek je echt een trainingsbroek of is een tight/legging ook goed? Ik vind de tights van H&M echt prima namelijk
     
  3. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.043
    113
    Vrouw
    Ik heb gewone joggingbroeken van de takko. Met leuk printje erop, normale vorm bij de benen en geen strak elastiek oid bij de enkels. Prima geschikt, ook voor buitenshuis. Droeg ze bij nr1, erna en nu weer. Al is ie wel wat verkleurd nu maar mag ook wel na 4 jaar :p
    Tijd voor een nieuwe haha
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  4. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.114
    4.954
    113
    Vrouw
    D
    M
    Helaas is een sportlegging niet toegestaan, want dat is een beetje eenzelfde idee als een laag uitgesneden shirt.

    Maar @GroeneBomen hopelihk heb ik wel wat aan jouw tip. Ik ga komende week gauw langs de takko!
     
  5. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.511
    10.344
    113
    Ik zou een (of meer) betaalbare joggingbroek kopen in een maat groter dan normaal. Ik paste aan het einde van mijn zwangerschappen nog mijn gewone joggingbroeken, alleen was het inderdaad niet bevorderlijk voor de pasvorm na de bevalling.
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  6. Goldrose

    Goldrose Actief lid

    4 feb 2017
    318
    193
    43
    LaQueen en AnnevandePol vinden dit leuk.
  7. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Ik heb joggingsbroeken van de h&m, betaalbaar en kleed nog best af. Vooral de zwarte :thumup:
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  8. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.457
    3.313
    113
    Lidl online heeft mooie joggingbroeken voor 10 euro! In geloof 3 verschillende kleuren.
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  9. Sokkie87

    Sokkie87 Fanatiek lid

    1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Ik heb er eentje van de h&m (wel zwangerschaps). Zit mooi aangesloten, fijn lange elastische band aan de onderkant (dus knelt niet maar daardoor wel mooi aangesloten). Ze hebben 'm in t zwart en grijs in elk geval.
    Kan prima voor "de straat op".
    €20
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  10. Ila

    Ila Fanatiek lid

    30 aug 2017
    1.232
    979
    113
    Vrouw
    Ik heb die van de Lidl en van de H&M. Die laatste is meer een joggingbroek, maar die van de Lidl is meer yogabroek achtig en vind ik zelf wat netter staan. In beiden kan je heerlijk bewegen overigens.
     
  11. zeilbootje

    zeilbootje Fanatiek lid

    15 jan 2014
    2.634
    1.283
    113
    Ik had wel een gewone sportbroek gekocht, maar net een maat groter dan mijn normale maat. Die liet ik dan tot net onder mijn buik zitten (voorkant gewoon een rand omvouwen). Verder een extra lang positie-shirt/hemd in de broek, zodat wel alles bedekt was. En nog een leuk t-shirt er overheen.

    Ik had trouwens ook een yoga broek met een hele losse band, die kon wel over mijn buik heen. Was van Rituals geloof ik.

    Anders even op marktplaats kijken?
     

Deel Deze Pagina