Zwangerschapsdementie

Discussie in 'De lounge' gestart door mvamberenkeenan, 3 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Vandaag ben ik jarig, alleen voel ik me vandaag totaal niet jarig, want ik heb echt een kl*te-ochtend achter de rug....

    Eerst ging het vanmorgen helemaal super ! Keenan werd om half acht wakker, heeft een voeding gehad, Amber lag nog heerlijk te slapen dus ik kon ook nog lekker douchen. Daarna Amber wakker gemaakt, want we moesten nog naar de winkel om taart te halen. En daar begint de ellende allemaal !

    Nadat ik de taart had gehaald moest ik Amber en Keenan allebei weer in de auto doen. Het was voor mij de eerste keer dat ik boodschappen ging doen met twee kinderen, dus mijn hoofd liep een beetje over. Ik had mijn tas even op het dak van de auto gezet zodat ik Keenan en Amber kon vastzetten....... Tsja, jullie raden het waarschijnlijk al: ik ben dus weggereden terwijl mijn handtas nog op mijn auto stond ! Toen ik thuis was kwam ik tot de ontdekking dat ik mijn tas nergens kon vinden, dus ik was behoorlijk in paniek ! Als een gek ben ik terug gereden naar Wormerveer in de hoop dat ik mijn tas nog terug kon vinden, maar helaas........... Iemand heeft mijn tas meegenomen ! Ik naar de AH, helemaal in paniek, daar heb ik Erwin gebeld. Die zei tegen mij dat ik meteen naar het politiebureau moest gaan om aangifte te doen, dus huppakee, ik met twee kinderen naar de politie.

    Ik heb aangifte gedaan van vermissing van mijn handtas, met daarin mijn portomonnee met bankpasjes, rijbewijs, huissleutels, noem maar op en het zat er wel in.........

    Dus nee, mijn verjaardag is totaal niet goed begonnen, ik was zoooooooooooo boos op mezelf en helemaal overstuur.

    Gelukkig was mijn schoonmoeder in de tussentijd bij mij thuis aangekomen en die had de sleutel mee, dus ik kon wel weer naar binnen, maar ik moest meteen een heleboel regelen met pasjes blokkeren enzo.

    Toen ik dat geregeld had, konden we eindelijk een kopje koffie met taart nemen. En ja hoor, door dat gerace van mij met mijn auto was de taart van mijn stoel gevallen en de hele taart geplet, dat kon ik er ook nog wel bijhebben.........

    Anyway, ik ben nu aardig bijgekomen van het drama en voor mijn verjaardag krijg ik van Erwin een prachtig mooie nieuwe handtas van Oilily !
     
  2. Niet meer actief

    pfff, wat een rotbegin van de dag ..... maarja, toch maar gefeliciteerd met je verjaardag dan :D ;)
     
  3. Lara11

    Lara11 Niet meer actief

    Gefeliciteerd met je verjaardag!

    Ja, dit zijn inderdaad van die K-dagen, maar over een tijdje kun je er vast heeel hard om lachen! En geplette taart is ook heeel lekker.

    fijne dag!
    Amber
     
  4. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    wat een rotdag!
    Hopelijk heb je nu alle ellende vandaag wel gehad!
    en vinden ze je tas nog terug!

    gefeliciteerd met je verjaardag!
     
  5. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    jeetje! dit gun je zowiezo niemand, en helemaal niet op degene's verjaardag!

    alsnog een prettige dag vandaag!
     
  6. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    In ieder geval van harte gefeliciteerd.

    En die rot dementie toch ook.
     
  7. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Gadverdikkie balen zeg. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, beetje laat maar goed. Erg he die dementie.. ik vraag me constant af wanneer t weer beter word..
     
  8. Female

    Female Niet meer actief

    Wat een gedoe, idd balen,
    Hopelijk heb je toch een toffe dag gehad enne...

    VAN HARTE GEFELICITEERD! :D
     
  9. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    wat een gedoe zeg.. kan me voorstellen dat je je ineens spontaan minder jarig voelt

    wel heel erg leuk dat je meteen een nieuwe handtas hebt gekregen!
     

Deel Deze Pagina