Zwangerschapsdozen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Samm26, 7 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samm26

    Samm26 Actief lid

    29 feb 2016
    136
    24
    18
    Allemaal al aangevraagd? Vroeg me af hoe dat in zijn werking gaat bij afhalen, moet je echt al je gegevens volledig invullen online? Vragen ze naar naam of is een mailtje voldoende?
    Ik heb een site gevonden waarin alle gratis dozen staan. Lekker makkelijk, kan je ze in 1x allemaal aanvragen. ;)
    https://www.zwangerschapskadoos.nl
     
  2. honkeytonk

    honkeytonk Fanatiek lid

    5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    De zwangerschapsdozen zijn gratis spulletjes in ruil voor jou gegevens, je vult bij het bestellen dan alles volledig in, en bij de meeste krijg je een mailtje wat je kan uitprinten en afgeven bij de winkel, daar hoef je niet nog eens al je gegevens in te vullen. En daarna wordt je gespamd bij mail, post en telefoon ;). Dat laatste valt wel mee, bij 1 box bellen ze totaal een keer of 3 ofzo.
     
    Zonnestralen en Samm26 vinden dit leuk.
  3. EdN

    EdN VIP lid

    27 mei 2011
    8.691
    3.472
    113
    Ja dit :D. En er zit voor zo’n 80% reclamemateriaal/folders in, dus verwacht niet te veel ;). Meestal als ‘gratis spulletjes’ een speentje, kortingsbon voor geboortekaartjes oid, een luier, een monstertje zalf, dat soort dingetjes.
     
  4. Samm26

    Samm26 Actief lid

    29 feb 2016
    136
    24
    18

    ja dat dacht k dus al, maar ook echt post dus?
     
  5. Samm26

    Samm26 Actief lid

    29 feb 2016
    136
    24
    18
    haha thanks!
     
  6. Ila

    Ila Fanatiek lid

    30 aug 2017
    1.236
    989
    113
    Vrouw
    Ik heb er zelf geen een aangevraagd omdat ik dus inderdaad niet zit te wachten op ongevraagde reclame in mail, post en al helemaal niet aan de telefoon. Dat is me die paar gratis dingetjes niet waard, vooral omdat ik die net zo goed zelf kan kopen. Je zou natuurlijk wel voor deze gelegenheid eventueel een extra email adres aan kunnen maken, die je verder nooit meer gebruikt of in je telefoonnummer ‘per ongeluk’ een nummertje verkeerd kunnen schrijven ;).
     
  7. Peet1369

    Peet1369 Actief lid

    6 dec 2018
    399
    354
    63
    Vrouw
    Bij veel supermarkten kun je na de geboorte het geboortekaartje inleveren en daar zitten vaak wel leuke en nuttige spullen bij. Dan gewoon even met stift de adresgegevens van het kaartje halen. Deden ze bij mij (5 jaar geleden) niet moeilijk over. Ik ga het deze keer weer proberen.
     
  8. Nora001

    Nora001 Bekend lid

    22 jan 2019
    507
    303
    63
    Vrouw
    Oh wat had ik daar spijt van.
    Twee of drie dozen aangevraagd, wel nuttige, maar niet echt bijzondere spullen. En heel veel reclame e-mails en post ...
     
  9. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Yep. Ik ook. Voor die ene speen, die 2 luiers en het blikje 0,0 procent 'drank' erin....
    Ik zei al voor de grap dat ik mijn ziel had verkocht want ze wisten mij keer op keer te vinden!

    Babydump was wel oké overigens :)
     
    Ila vindt dit leuk.
  10. EdN

    EdN VIP lid

    27 mei 2011
    8.691
    3.472
    113
    Oh ja, die 0,0 blikjes, zulke onzin. In de laatste doos die ik had zat ook een heel gezellig boekje met de geweldige titel ‘wees lief voor je anus’ :D
     
  11. Stakato

    Stakato Niet meer actief

    Inderdaad! en dan krijg je ineens ook van Blue Band dingen binnen, omdat ze je gegevens aan derden mogen verspreiden (niemand leest natuurlijk de disclaimer als je de dozen aanvraagt, maar dat mag dus). Vond het ook niet echt een fijn idee achteraf dat ze al die gegevens van je hebben. Ik ben verhuisd sindsdien en bij de tweede wel zo verstandig geweest om niets aan te vragen.
     
  12. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.583
    4.623
    113
    Echt niet doen! Je krijgt een doos vol met reclame en wat goedkope plastic prullen, een tijdschrift en zo'n blikje drinken. En vervolgens nkg ruim een jaar post, mails en reclame van allerhande bedrijven.

    Koop gewoon zelf wat he nodig hebt.
     
  13. Kittycat2018

    Kittycat2018 Actief lid

    28 nov 2018
    105
    69
    28
    Vrouw
    Van de Kruidvat en baby dump krijg je geen reclame folders maar spulletjes waar je echt wat aan heb. Knuffeltje, wasgel, pak luiers, drinkbekertjes, vershoudbakjes, romper enz. De ouders van nu box zit inderdaad vol reclame folders
     
  14. EdN

    EdN VIP lid

    27 mei 2011
    8.691
    3.472
    113
    Nou ja, theoretisch heb je gelijk, maar je krijgt geen normaal flesje wasgel of een pak luiers, je krijgt dan bijvoorbeeld een monstertje wasgel en een pakje met 2 of 3 luiers. En dan idd een knuffeltjes of een bakje of zo er erbij, maar niet de hele rits aan spulletjes die jij nu noemt. Het enige dat ik echt altijd wel handig vond is het minipotje sudocreme, handig voor onderweg. Niettemin leuk hoor, om de doos open te maken en te kijken wat er in zit en het is maar gratis, dus alles is leuk meegenomen, maar als we heel eerlijk zijn is het toch vooral wel reclametroep.
     
  15. Simba1992

    Simba1992 Fanatiek lid

    8 dec 2017
    1.033
    1.020
    113
    Vrouw
    Ik heb ook spijt dat ik ze heb aangevraagd. Die paar proefzakjes, 1 luier, een speentje en een blikje 0.0.
    Verder alleen maar folders en reclame. Nu zit ik met alle spam die op me af komt.
    De enige leuke gratis babydoos is die van Babydump. Daar zitten echt spulletjes in waar je iets aan hebt.
     
    Kittycat2018 vindt dit leuk.
  16. Jet2018

    Jet2018 Niet meer actief

    Etos niet doen! Zit een paar kilo aan reclame in en verder niks bruikbaars op 2 luiertjes na (proefpakket). Daarnaast wordt je daarna enorm veel gebeld door onbeschofte harde telefonische verkoop. Daar zit je niet op te wachten als je net een kindje hebt.

    Kruidvat, Jumbo & Plus supermarkt, babydump zijn aanraders. Geen spam!
     
  17. LadyBird90

    LadyBird90 Bekend lid

    10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Van Kruidvat krijg je wel een heel pak luiers, een normale flacon wasgel en een normaal pak billendoekjes. En een leuke shopper. Die vond ik echt de moeite waard!

    De rest is inderdaad veel rommel, vooral die van Ouders van nu (had ik niet verwacht!). In de babydoos zat 1 luier en een scheermes o_O en verder volgens mij alleen maar folders.

    De Blije Doos van Prenatal en die van Babydump vond ik wel geinig, maar als je niet al dat reclamegezeur wilt, niet de moeite waard.
     
  18. Marsepein

    Marsepein Fanatiek lid

    31 mei 2019
    1.411
    1.253
    113
    Vrouw
    Wanneer kun je de Kruidvat en Etos babydoos verwachten ?
     
  19. EdN

    EdN VIP lid

    27 mei 2011
    8.691
    3.472
    113
    Ik moet bekennen dat Kruidvat de enige doos is die ik nooit heb gehad, heb ik dus blijkbaar de beste gemist! :)
     
  20. Petra13

    Petra13 Niet meer actief

    Ik heb de meeste aangevraagd en inderdaad vooral heel veel reclame. Maar, ongewenste mail is zo afgemeld en ja, ik beken schuld ik vul bij telefoonnummer vaak 12345678 ofzo in.

    De box van Jumbo vond ik erg tegenvallen, die van de Plus is wel top. Kruidvat is sowieso een aanrader, als je een klantenpas hebt krijg je na de geboorte af en toe een mailtje dat je iets gratis kunt ophalen ( speen, potje Olvarit ed.). Wil je dat niet, dan is afmelden heel simpel.
     

Deel Deze Pagina