zwangerschapskwaaltjes waar je je lullig bij gevoeld hebt

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Suzie01, 18 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    Gisteren kwam er een vriendin bij ons langs die onder het rijden kotsmisselijk was geworden en nog wel haar hoofd uit het autoraam kon steken maar toch haar autodeur onder gespuugd had.
    Is door mijn schat weer netjes gemaakt, heeft haar auto gewassen:):):)

    Ik trap af:

    In een schaterlagbui terecht komen en voelen dat je urine verliest.
    Een nogal lastige stoelgang hebben en het dan juist aan voelen komen als het net niet gelegen komt.

    Wat zijn jullie aanvullingen:):):):)
     
  2. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.044
    113
    Vrouw
    Een enorme scheet laten in de bouwmarkt omdat ik er geen controle over had hihi
     
    Suzie01, Suuzan en Spectre vinden dit leuk.
  3. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    Ook gehad na een echo, je zag "wat darminhoud zitten" omdat ik daar toch wat last van had een afspraak met de huisarts gemaakt, tja met op mijn zij gaan liggen en voelen:cry::cry::cry: tja toen kwam er ook een scheet mee die buiten geluid ook geur gaf
     
    GroeneBomen en Lara123 vinden dit leuk.
  4. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Die ene keer dat ik in de supermarkt moest overgeven en het tasje (ik had altijd, overal een plastic tasje mee voor het geval dat) onderaan een flink gat bleek te hebben en alles alsnog op de grond kwam, voelde wel heel lullig ja.
     
    NiVa0230, spannendetijden en Starfire vinden dit leuk.
  5. twee

    twee Fanatiek lid

    7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    De ene keer toen ik hoogzwanger ging zwemmen met de zwangerschapsclubje meiden . Ik perongeluk moest plassen tijdens het douchen
     
  6. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.850
    16.878
    113
    Vrouw
    Gevalletje zwangerschapsdementie;
    Bij de 1e zwangerschap stond ik eens bij de kassa van de supermarkt om mijn boodschappen af te rekenen: pincode vergeten. Ik wist het gewoon écht niet meer:|:o: moest toen m'n man vragen om naar de winkel te komen hahaha en eenmaal thuis wist is het weer offcourse..

    Nu paar weken geleden zo'n zelfde soort geval; stond bij de kassa met portomonee, zonder pinpas (die zat nog in het hoesje van m'n telefoon en m'n telefoon had ik niet mee) :o: 'Sorry mevrouw moet even weg om mijn pas te halen':oops:
     
  7. Dastoch3

    Dastoch3 Bekend lid

    1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Dit dus, allebei! :roflmao:
     
    Spectre vindt dit leuk.
  8. Dastoch3

    Dastoch3 Bekend lid

    1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Ik sta met enige regelmaat een kwartier te vloeken en te tieren dat ik de auto niet van slot krijg.. Achteraf heel logisch want verkeerde sleutel bij verkeerde auto :thumup:

    Kokhalzen bij het tanden poetsen.
    Sabbelen op het witte wasgoed, want ruikt zo lekker :oops:
    En de echokop die een scheet eruit drukte :o:
     
    mum2be2, Suzie01 en Spectre vinden dit leuk.
  9. Suuzan

    Suuzan Fanatiek lid

    21 dec 2013
    1.804
    654
    113
    Een maand voor de bevalling kreeg ik uit het niets aambeien. Het deed zo’n zeer dat ik naar de huisarts ging. Daar werd het helaas uitbundig onderzocht. Ze probeerde ze zelfs tevergeefs terug te duwen (auuuu!!!) ik voel nog de schaamte terwijl het 3 jaar geleden is:roflmao:
     
  10. Striae

    Striae Fanatiek lid

    16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Haha dit had ik ook een keer tijdens de seks haha. Bij mij was de mood toen gelijk overgeslagen
     
    Suzie01 vindt dit leuk.
  11. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik vond chihuahua's schattig...
     
    Emsy, Soturi, GroeneBomen en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief


    HAHAHAHAHA dit maakt m'n dag weer goed :roflmao:

    In tranen uitbarsten bij de gynaecoloog omdat he zo moe bent.
    Omdat de baby met haar hoofd op m'n blaas draait in m'n broek plassen :oops:
     
  13. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    Rook toch gewoon naar roosjes:D
     
  14. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    Ach 1 van de keren dat ik dus aandrang had op een vervelend moment was met varen/vissen. Lekker geluncht aan de waterkant en weer heerlijk aan het varen. Ja hoor aandrang. Naar de haven was te ver in de boot op een emmer no wat dat Ik dat kan. Uiteindelijk met zo'n touw trapje uit de boot geklommen in m'n blote kont. ⛵ voor anker voor een rietkraag en gezorgd dat Ik met mij n buik onder water stond en staande geleegd:cry::cry::cry: je schaamt je rot maar het lucht wel op.
     
    NiVa0230 vindt dit leuk.
  15. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    Vind het zo ie zo knap dat je het durfde. Ik vond het zonder aambeien al beschamend. Aambeien na helaas wel. Tijdens niet wat me echt een raadsel is
     
    Suuzan vindt dit leuk.
  16. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    Nog geluk dat het geen aankondiging was dat je naar het toilet moest. Dan in een bouwmarkt zou ik nog erger vinden
     
  17. mum2be2

    mum2be2 Fanatiek lid

    4 jan 2010
    3.894
    3.375
    113
    Vrouw
    Hier stond ik ook van de bij de verkeerde zwarte auto met de automatische sleutel... waarom gaat ie nou niet open....
    Lees ik VW Touran op de achterkant :oops:
    Wij hebben een Opel Zafira :rolleyes:
     
    NiVa0230 en Sado vinden dit leuk.
  18. Arwen86

    Arwen86 Actief lid

    29 nov 2016
    304
    206
    43
    Vrouw
    Moest de hele tijd kokhalzen bij de tandarts van die geur en smaak van steriele handschoenen. Toen ik klaar was en ze de stoel recht zette moest ik opeens keihard huilen... :oops:

    Bij vrienden op bezoek in m’n broek geplast. Met een smoesje snel naar huis gegaan.

    Vorige zwangerschap moest ik huilen van sommige reclames op tv.
     
  19. Friezin87

    Friezin87 Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    In de supermarkt voelde ik een niesbui opkomen. Ik raakte meteen in paniek. Niet in mn broek plassen niet in mn broek plassen. Helaas werden mn gebeden niet verhoord... met het schaamrood op mn gezicht en een natte broek de supermarkt verlaten.
     
  20. Arwen86

    Arwen86 Actief lid

    29 nov 2016
    304
    206
    43
    Vrouw
    Ik ga inmiddels de deur niet meer uit zonder tena’s. Dat gebeurd me niet nog eens...
     

Deel Deze Pagina