Zwangerschapstest geeft ovulatie aan?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door qwerty123, 18 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. qwerty123

    qwerty123 Fanatiek lid

    16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Beste lezer. 2 September was me eerste dag van me laatste menstruatie. Vrijdag had ik een positieve test. Niet een knaller maar zeker duidelijk. Dus de volgende dag weer een test en deze was minder duidelijk en de dag erop was deze weg. Ik dacht Zal wel een vroege miskraam zijn, had ook erg veel lage rugpijn,kon er niet door werken, maar Ben nog steeds niet ongesteld. Kan het ook mijn ovulatie zijn geweest? Of wat denken jullie? Bovenste is van vrijdag en onderste van zaterdag.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Lovebabys

    Lovebabys Actief lid

    13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
    Ik heb op 4 september positief getest voor het eerst in mn leven. Helaas werden mijn testen lichter ipv donkerder. Las op internet dat een miskraam altijd gepaard gaat met krampen. Ik zelf heb nooit krampen ervaren. Op 10 September begon ik helse lage rugpijn te krijgen, maar geen bloeding. Tot 14 september toen brak het los. Diezelfde dag ook het vruchtje verloren. Was toen bijna 7 weken zwanger.

    Ik hoop dat het bij jou goed afloopt.
     
  3. qwerty123

    qwerty123 Fanatiek lid

    16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Jeejtje wat heftig. Gaat het goed met je? Vind gewoon zo raar dat de menstruatie weg blijft. Denk als de test nu weer wit is zou toch miskraam zijn en menstruatie op gang Moeten komen.
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.584
    15.061
    113
    Nabij Utrecht
    Ja dat kan zeker. Er was zelfs iemand hier (Jane1981) met een digi cb die 1-2 weken zwanger aangaf als reactie op de lh piek (echo die dag liet een groot folikel zien die op knappen stond.

    Maar heb jij hele lange cycli? Aangezien 2 september (start cyclus) alweer ruim 6 weken geleden is.
     
  5. qwerty123

    qwerty123 Fanatiek lid

    16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Ik denk dat dat het is. Dan Zal ik over een dikke week ongesteld Worden. Ja erg Lange cyclus. Zo wisselend bij mij, zo vervelend. Maar wel raar zo denk je even zwanger te zijn.
     

Deel Deze Pagina