Zwangerschapstest - Heel licht streepje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bloemblaadje, 7 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemblaadje

Bloemblaadje Actief lid

2 aug 2008
    136
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hallo dames,

Eigenlijk zou ik nog 12 dagen moeten wachten tot een test, maar ik ken mezelf... Ik kán nu eenmaal niet wachten. Nu had ik al wel gedacht dat er niks uit de test zou komen, maar toch moest en zou ik vandaag een test gaan doen.

Nu heb ik deze tegen de avond gedaan, en zoals ik al voorspelde; negatief.

Nu keek ik zojuist nog eens goed naar de test en er staat een heel erg licht streepje.

Ik dacht eigenlijk dat dat gewoon een voordruk was; zodat áls er een duidelijke streep er zou moeten staan; deze ook duidelijk is. Ik had twee testen gekocht (zelfde merk) dus scheurde de tweede ook open, en daar stond geen voordruk op.

Nu dacht ik als tweede, dat het gewoon het geabsorbeerde urine was, die lichtelijk een streepje vertoonde...

Maar de streep is wél te zien! Ik wilde hem fotograferen maar op camera is hij niet zo goed te zien, licht ook echt aan de lichtval waarin ik kijk.

Ik ben niet over tijd; mag pas over 12 dagen gaan testen. Maar wat kan dit betekenen? Kan het zijn at ik echt al zwanger ben? Of is het zoals mijn vermoede zegt; een voordruk?

Kan iemand me helpen?

Bedankt!

2. Bloemblaadje

Bloemblaadje Actief lid

2 aug 2008
    136
    0
    16
    Noord-Brabant
    Ik heb zojuist een topic gevonden, in mijn blijdschap heb ik eerst een topic aangemaakt en daarna pas gezocht... Sorry hiervoor! Maar mijn emoties lopen een beetje over denk ik...!

http://www.zwangerschapspagina.nl/about35237.html

Heb in het fotoalbum gekeken van Irene en zó ziet mijn streepje er ook uit!

3. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Als je later gekeken hebt dan de aangegeven tijd op de verpakking (voor de 2e keer) dan is de uitslag ongeldig en zal je nog eens moeten testen. Als je eigenlijk pas over 12 dagen kan testen (?) dan is het onwaarschijnlijk dat je zwanger bent.

4. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    idd je moet binnen de tijd wat vermeld staat op de verpakking kijken.
    als je echt twijfeld kun je een digitale doen maar ik zou zeker die 12 dagen even afwachten(zei degene die ook veel te vroeg teste :))

5. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    12 dagen is nog veel te vroeg meis. Het was wss een indrooglijntje, heb ik ook een paar x gehad. Gewoon geduld hebben en dan weer testen ;)

6. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    je hebt dan nog niet genoeg HCG in je urine, dus onmogelijk dat de test dat al 12 dagen te vroeg aangeeft.
    enige oplossing: wachten!

anders maak je jezelf misschien onnodig blij, en ben je straks super teleurgesteld...

7. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    oei oei 12 dagen eerder is wel heeeel erg vroeg meis.

Ik zou zeker niet uitgaan van het lijntje op je test.
    Als je toch twijfeld een digitale test doen van clear blue.

en afwachtten...

8. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    En daarom kun je dus beter wachten.
    Nu was je blij met een streepje en dat zal nu helemaal verdwenen zijn.

Meid ik gun je wel 10 streepjes op een test maar wacht gewoon tot je echt kunt testen.
    Snap dat het moeilijk is maar dan weet je tenminste zeker dat het een echt streepje is.

9. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    12 dagen van tevoren kun je onmogelijk positief testen; je hebt dan twee dagen ervoor je eispring gehad, dus is er -als je eitje al bevrucht is- nog geeneens een innesteling geweest.

ik denk dus dat het een indrooglijntje is; die heb ik ook wel eens gehad. heel vervelend, want je denkt 'zou het?'.

ik zou gewoon die 12 dagen afwachten, en als er dan niks roods te zien is die andere test doen. sterkte! snap je ongeduld wel; had ik zelf ook steeds, maar het is compleet zinloos.

10. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    12 dagen is erg vroeg. Misschien dat het 2de streepje je eisprong is geweest...

11. Bloemblaadje

Bloemblaadje Actief lid

2 aug 2008
    136
    0
    16
    Noord-Brabant
    Nee het streepje staat er nog..
    Maar zal idd geen valse hoop hebben, bedankt voor de reacties.

12. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik doelde op de blijdschap dat die is verdwenen.

Meid vergeet die test want zoals de meiden hier al aangeven is dat echt veel te vroeg om positief te kunnen testen.

13. Bloemblaadje

Bloemblaadje Actief lid

2 aug 2008
    136
    0
    16
    Noord-Brabant
    Nee ik begrijp wel wat je bedoeld hoor, hihi.
    Ik schrok gewoon toen ik dat gisteren zag.

Deed de test alleen maar om mijn lichaam even te kalmeren; Werd gek van het 'gezeur' naar een test. Had ook niet anders verwacht dan negatief natuurlijk, maar schrok een beetje toen ik dat streepje zag staan.

Als ik goed nadenk (moeilijk, moeilijk ;) ) dan kan het idd ook niet kloppen dat ik zwanger kan zijn. Moet immers nog ruim een week wachten voordat ik kan gaan testen!

Bedankt voor de reacties, mijn lichaam is weer heerlijk tot rust gekomen, mijn verstand ook... Volgende week maar voor het eggie testen.

Dankje!
    BB

14. xsterretjex

12 jun 2008
    10
    0
    0
    zelfstandig
    diksmuide
    hoi,

was het de digitale van clearblue die je hebt gedaan?
    want daar verschijnt bijna steeds een licht lijntje op.

zij meten naast hcg ook lh ....daardoor krijg je vaak als je het staafje eruit haalt nog een lichtblauw lijntje maar dat telt niet. (google anders eens)

wilniet negatief doen hoor want ik ben ook een erg vroege tester.
    heb nu ook 6 dagen voor nod positief getest (kijk maar in album)...

ik hoop voor jou dat het goed gaat, maar 12 dagen voor nod is feitelijk vrij onwaarschijnlijk om positief te testen.

liefs,
    en nog een weekje geduld meid
    maar ik weet hoe moeilijk dat is ;)
    sterretje

15. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    als je streepje zo is als op de test van irene uit het andere topic ben je zwanger, als je goed kijkt zie je daar ook een gekleurd streepje, als ie gewoon grijs is of donker wit dan is het waarschijnlijk gewoon een indroogstreepje, het kan natuurlijk zijn dat je een kortere cyclus hebt deze maand en dat je te vroeg hebt getest, als je blijft twijfelen kan je over een week toch alvast testen om te kijken of ie duidelijker is geworden..
    Mijn test was de eerste keer ook heel licht (dacht zelf een indrooglijntje, maar zag wel een beetje kleur, 2e test 2 dagen later gedaan en was echt duidelijk zwanger toen..
    succes met wachten!

16. Bloemblaadje

Bloemblaadje Actief lid

2 aug 2008
    136
    0
    16
    Noord-Brabant
    Het was een heel licht blauw lijntje, nu zie ik 'm nauwelijks meer.

Heb net een nieuwe test gedaan van e kruidvat en daar is niets op te zien. Denk gewoon dat ik echt te vroeg ben ja.

Morgen als het goed is de innesteldag dus laten we maar hopen voor volgende week.

Bedankt voor jullie reacties, erg fijn!

Liefs BB

Deel Deze Pagina