Zwangerschapstest... morgen hysteroscopie

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mom4life, 27 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mom4life

    Mom4life Actief lid

    17 mei 2015
    147
    322
    63
    1/8 is een derde miskraam begonnen. Mijn gynaecoloog is bij de nacontrole op 6/8 met testen gestart. Morgen staat een hysteroscopie gepland. We mochten deze maand dus niet zwanger worden en werden verzocht om enkel seks te hebben met condoom.
    14/8 had ik een ovulatietest gedaan en hierop was amper iets te zien, ik verwachte ook helemaal nog geen eisprong zo kort na de miskraam. 15/8 ‘s ochtends sex gehad, zonder condoom, omdat ik in de veronderstelling was dat er nog helemaal geen eisprong aankwam. Die dag in de namiddag opnieuw een ovulatietest gedaan: positief! Op 16/8 in de voormiddag nogmaals getest: nog positiever! Nadien zijn ze stilaan afgenomen...

    Vandaag dus maar een zwangerschapstest gedaan, want ik wil de hysteroscopie morgen uiteraard niet laten doen als ik zwanger blijk te zijn.

    Dit is de test:

    AA18A64A-DDA4-4E2D-AD17-023DAA16CDDC.jpeg

    Ik zie een streep... of ben ik gek aan het worden? Zien jullie iets?
    Nu meteen weer zwanger zijn hoeft niet, dus moest het nu niet zijn zal de teleurstelling niet te groot zijn. Maar ik wil natuurlijk absoluut vermijden dat we een eventuele goede zwangerschap wegspoelen morgen!
     
  2. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.814
    5.560
    113
    Vrouw
    Ik lijk heeeeel in de verte ook vag een streepje te zien.... jeetje meis wat spannend zeg. Ik zou toch even contact opnemen mt de gynaecoloog hierover.
     
  3. MissFluffy

    MissFluffy Fanatiek lid

    25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Oei.. ik zie ook wat ja. Wat zijn de gevolgen als je nu zwanger zou zijn?
     
  4. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.011
    25.460
    113
    Beetje dom dat jullie niet gewoon de hele cyclus condooms hebben gebruikt. Je hebt een onregelmatige cyclus dus je weet dat je eisprong ook vroeg kan komen?
    Ik zou bellen om te overleggen, ik denk dat de hysteroscopie wordt geannuleerd voor de zekerheid.
     
  5. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ja ik zie wel een streepje. Zou even bellen voor overleg
     
  6. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Ik zie ook een streepje in de verte. Zou toch even de gyn bellen voor overleg, dat kunnen ze het uitstellen. Je wilt het risico niet nemen dat als je wel zwanger bent dit ongedaan wordt gemaakt. Wat is het risico als je nu wel zwanger bent? Waar was de hysteroscopie voor?
     
  7. Mom4life

    Mom4life Actief lid

    17 mei 2015
    147
    322
    63
    Dat het niet slim was is overduidelijk en een spijtige zaak achteraf! Maar gedane zaken...
    Thanks for stating the obvious, op deze geweldig tactvolle manier :thumup:
     
    lidu1, Lisa890, angela22 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.586
    15.063
    113
    Nabij Utrecht
    Ff de gyn bellen en vragen of ze het een paar dagen kunnen uitstellen totdat je duidelijkheid hebt.

    Waarom krijg je deze kijkoperatie trouwens?
     
  9. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.011
    25.460
    113
    You're welcome
     
  10. Heartofhope

    Heartofhope Fanatiek lid

    14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Heb je na de mk een negatieve zwangerschapstest gehad, dat je dus zeker bent dat het nieuw hcg is en niet nog een restje? Zou sowieso met de gyn overleggen.
     
  11. Mom4life

    Mom4life Actief lid

    17 mei 2015
    147
    322
    63
    Ik heb bloed laten trekken tot hcg 0 was. Ik moest dit zeker weten, zodat ik 6 weken nadien nogmaals bloed kan laten trekken ivm stollingsonderzoek. 13/8 was hcg 0.

    Mijn gynaecoloog wil de kijkoperatie doen omdat we nu 3 miskramen na elkaar hebben gehad. Hij wil zeker zijn dat er niks mis is in mijn baarmoeder, ondanks het feit dat we reeds twee kinderen hebben na twee gezonde zwangerschappen.

    Ik ga morgenvroeg nogmaals testen. Als ik dan nog steeds een streepje zie bel ik de afspraak van 15u af.
     
  12. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Ik denk hele grote kans dat je nu 9/10 dpo zit en dit geen oud hcg meer is. Weet niet hoe ver je was? Mijn laatste mk met 7,5 week was hcg na 2 wkn eruit en daarna pas cyclus opgestart. Bij de latere mk duurde dat nog langer.
    Ik denk dat de hystero niet door kan gaan en hopelijk goede zwangerschap nu!
     
  13. Mom4life

    Mom4life Actief lid

    17 mei 2015
    147
    322
    63
    Zie boven: hcg was 13/8 reeds 0. Dus is sowieso geen oud hcg meer :)

    Ik hoop nu eigenlijk wel echt dat de hysteroscopie niet door kan geen omwille van een goede zwangerschap!
     
    vlinderCN vindt dit leuk.
  14. velena

    velena Bekend lid

    7 jun 2017
    750
    543
    93
    Vrouw
    Herkenbaar! Had hetzelfde deze maand en moest dus ook de hysteroscopie afbellen. Die was ingepland toen mn ovulatie net geweest was, dus kon er niks aan doen, was zonder dat te weten op dat moment al bevrucht, maar voelde me toch een beetje lullig over het afbellen. Nergens voor nodig, echo gehad en gyn was superblij voor me. Zie banner. Lekker blij zijn jij!!
     
  15. Mom4life

    Mom4life Actief lid

    17 mei 2015
    147
    322
    63
    Hopelijk loopt het voor ons idd ook zo...
    Maar ga nu nog niet te blij zijn, het streepje is nog niet erg duidelijk natuurlijk!
    Proficiat voor jou alleszins!
     
    Zulema vindt dit leuk.
  16. Zulema

    Zulema Fanatiek lid

    8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    Spannend hoor, maar zou hem voor de zekerheid afbellen. Of in ieder geval overleggen.
    Hopelijk loopt dit streepje op en is dit een goede zwangerschap!
     
    Mom4life vindt dit leuk.
  17. Mom4life

    Mom4life Actief lid

    17 mei 2015
    147
    322
    63
    Nu maak ik mezelf wel gek: zonet bij het naar toilet gaan met vegen wat roze aan het papiertje... innestelingsbloeding? Ik begin toch te hopen dat ik zwanger ben en die rotonderzoeken niet hoef te doen!

    Wat ik zou geven om eindelijk zwanger te zijn en te BLIJVEN :(
     
    margarethd vindt dit leuk.
  18. Juun012

    Juun012 Bekend lid

    30 jun 2017
    797
    275
    63
    Vrouw
    jee wat spannend!
    Ik ben heel benieuwd hoe het afloopt. Een beetje roze is niet meteen einde oefening!

    Ik zag trouwens ook een licht streepje
     
  19. Cupcake01

    Cupcake01 Fanatiek lid

    8 feb 2016
    2.942
    1.309
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het nu?
     
  20. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.586
    15.063
    113
    Nabij Utrecht
    Innesteling zou niet kunnen omdat je test dan gisteren nog niet op hcg gereageerd kan hebben.
    Een verlate innestelingsbloeding zou wel kunnen, maar dan zou je bruin verwachten en niet roze ;)

    Hoe is de test vandaag?
     

Deel Deze Pagina