[Zwangerschapstest] Paar probleempjes

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hiddenboy, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hiddenboy

    hiddenboy Nieuw lid

    6 jan 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste Lezers,

    Gezien ik dit anoniem plaats, zal ik mijzelf niet voorstellen 8)

    Anyway, ik heb een paar vraagjes,

    First of all, ik heb een zwangerschapstest, deze is alleen een maandje over datum, is deze nogsteeds 'betrouwbaar' ? Mocht die twee streepjes geven ga ik er sowieso nog een halen, maar als die een streepje geeft (niet zwanger) zou ik er dan nog een halen?

    Ten tweede, mijn vriendin gebruikt de prikpil, het probleem is dat ze medicijnen heeft tegen migraine oid. en haar huisarts zei dat hierdoor deze pil niet betrouwbaar was. (helpt die wel ngosteeds?)

    Ook moet ik er even zeggen (probeer het zo netjes mogelijk te formuleren, ben pas 16:)) dat ik 'm er vroegtijdig uit haalde (dus de enigste kans dat mijn visjes zijn gezwommen is in het voorvocht?)


    Alvast bedankt !

    - Een jongen met wat vraagjes
     
  2. blike1987

    blike1987 VIP lid

    14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ik zou een test die over datum is niet gebruiken. Je geeft zelf al aan dat je een nieuwe zal kopen als je twee streepjes krijgt. Koop zowiezo maar een nieuwe! dan weet je het in ieder geval 100 % zeker.

    Wanneer hebben jullie sex gehad? want je kan namelijk pas twee weken na haar eisprong een test doen. Of is ze al overtijd?

    Het is inderdaad mogelijk om zwanger te worden van voorvocht.
     
  3. mama079

    mama079 Fanatiek lid

    30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Hoi Hiddenboy,

    Ik heb geen idee of een test die een maand over datum is, nog betrouwbaar is, maar die datum staat er niet voor niets op. Ik zou dus gewoon een nieuwe test halen.

    Wat betreft of de prikpil nog werkt|: als de arts heeft gezegd dat deze door de migraine medicijnen onbetrouwbaar is, dan kan je vriendin idd wel zwanger geraakt zijn. Het was beter geweest om ook condooms te gebruiken. En ook van voorvocht kun je zwanger raken.

    Laat je ons weten wat er uit gekomen is? Heel veel succes!
     
  4. hiddenboy

    hiddenboy Nieuw lid

    6 jan 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal het laten weten hoor, probleem is dat ze door de prikpil geen menstruatie krijgt, maar ik zal binnekort een betrouwbare gaan halen.

    Groetjes
     
  5. Maedra

    Maedra Fanatiek lid

    29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Hallo, wat de andere meiden al gezegd hebben, ik zou een nieuwe zwangerschapstest halen (bij Kruidvat heb je ze erg goedkoop, 2 voor 5 euro, die gebruiken veel meiden hier).

    Hoe lang geleden hebben jullie gemeenschap gehad? Heeft je vriendin niet bijvoorbeeld een Morning after pil kunnen halen of is het daarvoor te laat (kan binnen 48 uur). Ik neem aan dat het al langer geleden is, anders heeft het ook nog niet zoveel nut om een zwangerschapstest te doen, maar ik zeg het voor de zekerheid maar. :)
     
  6. nanette77

    nanette77 VIP lid

    11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hai hiddenboy..
    Ik zou op zijn vroegst 14 dgn (en misschien wel 19) na jullie leuke avond gaan testen.
    Anders heb je de kans dat hij neg. aangeeft terwijl ze wel zwanger is...
     
  7. dolfijn1982

    dolfijn1982 VIP lid

    1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Pff.. Spannend Hiddenboy.. kan me voorstellen dat je wat vraagjes hebt..

    De test die over datum is zou ik niet meer gebruiken.. gewoon voor de zekerheid een nieuwe halen.. Kruidvat 2 voor € 5,- is inderdaad een goede, goedkope optie.

    Testen heeft een nut over het algemeen voordat er ruim 14 dagen verstreken zijn na de sex..
    Maar helaas voor jou kan ze ook van voorvocht zwanger zijn geraakt.. en voor het zingen de kerk uitgaan geen effect!
    Gebruik ajb voortaan ook condooms om zeker te zijn van anti-conceptie.. De waarschuwing van de arts over de pil van je vriendin is niet voor niets geweest!

    Heel veel succes en hoop voor jullie dat het met een sisser afloopt en dat jullie nog even mogen genieten van het kind zijn :)

    xx
     

Deel Deze Pagina