zwangerschapstest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Cinderella22, 3 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    Hallo,

    Ik kon niet wachten en heb vandaag een zwangerschapstest gedaan. Ik voelde me echt zwanger!
    Ik had rond 18:00 getest maar met heel weinig urine, de eerste streepje stond er wel maar er kwam geen tweede streepje. het kan dus niet aan de hoeveelheid urine liggen toch want er kwam wel 1 streepje. ? ofwel?

    Ik ga 1 dag na mijn nod nog een keer testen. Willen jullie aub met mij meeduimen :oops:

    KusKus
     
  2. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Je bent ook wel heel vroeg met testen
    Neem wel aan dat de test correct is uitgevoerd

    Hoop dat je met je nod posi test
     
  3. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    13.024
    414
    83
    Vrouw
    home sweet home
    je hebt inderdaad te vroeg getest. Maar als je 1 streep krijgt betekend dat dat je de test goed hebt uitgevoerd.

    succes hopelijk heb je over een paar dagen alsnog een positieve test in handen.

    gr
    vruchtje
     
  4. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    Dames ik zie nu wel een streepje, ben ik zwanger?

    hij is heel vaag maar er is wel een streepje
     
  5. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    streep moet je binnen 10 min zien
    kan ook een indrooglijntje zijn
     
  6. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Oeh... hopen van wel zeg! Over een paar daagjes nog een keer testen en dan hopelijk een vette dikke streep. Ik duim voor je!
     
  7. FunnyMe

    FunnyMe VIP lid

    8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Is de streep roze of blauw? dan zou het kunnen. Is het streepje wit of grijs dan is het zeer waarschijnlijk een indrogingslijntje
     
  8. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik had met die vd Hema een vaag blauw streepje.. Maar testte vandaag met CB dgitaal toch echt "niet zwanger".
     
  9. hartewens

    hartewens Fanatiek lid

    11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Missyzuilen, ik heb wel gelezen dat die digitale vaker niet zwanger aangeven terwijl je wel zwanger bent. Die schijnen meer Hcg nodig te hebben of zo. Wil je geen valse hoop geven.
     
  10. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    Ik heb net weer getest met ochtendurine. Ja sorry kan echt geen dag meer wachten haha. en het lijntje kwam al na 3 minuten maar ook weer heel vaag en de kleur is roze
     
  11. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Nou Cinderella22, dat klinkt echt als zwanger hoor, gefeliciteerd!

    MissyZuilen, digitaal is idd iets minder betrouwbaar, heb ik ook wel eens gehoord. Als je een roze, paarse of blauwe streep hebt, hoe licht ook, dan ben je wel zwanger, hoor!
     
  12. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    ik kan het nog steeds niet geloven. dus ook al is de streep vaag dan ben je echt zwanger?
    Als ik de test tegen de raam hou dan is de streep wel heel goed zichtbaar
     
  13. Majel24

    Majel24 Fanatiek lid

    21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Wil niet vervelend zijn,maar houd je er wel rekening mee dat omdat je voor nod getest hebt de mogelijkheid bestaat dat er toch nog iets mis kan gaan met de innesteling waardoor je alsnog ongi word?
    Het is niet voor niets dat je het beste tot na nod kan wachten met testen.
    Nogmaals absoluut niet vervelend bedoelt en hoop dat het inderdaad allemaal goed gaat, maar de kans is aanwezig.
     
  14. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Ik zou toch nog over een paar daagjes weer testen, en dan met een gewone cb testen, die zou dan toch ook posi aan moeten geven....
     
  15. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    @ majel, ja je hebt helemaal gelijk. In mijn omgeving weet niemand het en dat wil ik nog effe zo houden. Maar ik ben wel uitgegaan van de langste cyclus dus waarschijnlijk ben ik wel al overtijd. Ik heb geen idee omdat ik niet weet hoelang mijn cyclus deze maand was
     
  16. Marije1980

    Marije1980 Fanatiek lid

    14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Nou meid, van harte gefeliciteerd! Ik zou wel over een aantal daagjes nog een keertje testen voor de zekerheid....
    Voor NOD testen is gewoon een beetje "gevaarlijk" ;)
     

Deel Deze Pagina