Hallo, Wie herkent dit: Soms als ik me beweeg, bijvoorbeeld als ik opsta van de bank of als ik mijn broek wil aandoen, voel ik soms een pijnscheut(je) door mijn onderbuik. Ik denk niet dat het iets ernstigs is omdat ik het alleen heb als ik me beweeg en dan ook nog niet altijd. Kan dit de baarmoeder zijn die zich uittrekt? :
Ik heb dat ook een hele tijd gehad, alsof ik iets te snel deed ofzo. Nu moet ik zeggen dat ik het niet echt meer heb. Maar ik ben ook wat minder snel haha. Volgens de VK was het idd de banden/baarmoeder die dan ff trekt.
Het zou inderdaad heel goed kunnen dat het je banden zijn, ik heb het ook zo nu en dan... Maar bij mij schiet het ook vaker bij andere momenten erin. Inderdaad bij start bewegingen (opstaan, omdraaien, bukken enz) maar ja nu hebben ze bij mij de twijfel over bekken instabiliteit aangezien ik met lopen ook pijn heb en lang zitten en eigenlijk altijd wel...
Heb dit ook soms/vaak.. Volgens mij is het bandenpijn. Als je denkt wat er allemaal veranderd in je lichaam