Zwangerschapsverlof bijna afgelopen

Discussie in 'De mama's' gestart door Charisma83, 7 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charisma83

    Charisma83 Actief lid

    25 okt 2008
    173
    0
    0
    amsterdam
    hoi meiden

    Ik ben op 7 april bevallen van mijn zoon Ayden.
    En moet 27 juni weer aan het werk. Ik ga 4 dagen werken en mijn vriend ook. 2 daagjes gaat de kleine naar mijn moeder omdat er nog geen plek op dagverblijf is. Maar zodra er plek hebben gaat hij 2 daagjes daarheen. Ik zie er wel tegen op om weer aan het werk te gaan omdat ik dan de kleine heel erg ga missen, maar vind het ook wel weer lekker om weer te gaan werken mn sociale leven weer een beetje op vijzelen. Zijn er meer meiden die binnenkort weer aan het werk moeten en hoe gaan jullie er mee om?? Vinden jullie het vreselijk of ook wel fijn om weer aan het werk te gaan en hoeveel gaan jullie werken? Het lijkt me leuk om gezellig te kletsen over onze kleintjes en ook straks als we weer aan het werk zijn over hoe dat allemaal gaat met zo een kleintje erbij.
    Groetjes charisma83
     
  2. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Misschien kun je je aansluiten bij de april mama's. Zij zitten in dezelfde fase, dus je kunt vast wel aansluiting vinden. Deze doe ik dicht, aangezien het in dit stukje van het forum, niet is toegestaan om losse onderwerpen te openen.
     

Deel Deze Pagina