Zwangerschapsverschillen Jongen-Meisje

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door valerie4, 28 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valerie4

    valerie4 Lid

    27 okt 2008
    9
    0
    0
    Hai,

    Ik ben benieuwd of er vrouwen zijn die net als ik zwanger zijn(geweest) van een jongen en later van een meisje( of andersom). En die ook totaal anders zwanger waren. Dan bedoel ik niet de buik, maar je gemoedstoestand. :evil: :D :evil: :D ! Toen ik zwanger was van mijn jongens was ik altijd goed in mijn doen :D , nu van een meisje en ik ben vreselijk humeurig :evil: . Wie kent dit: Of is het gewoon toeval?
     
  2. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    JA!
    Mijn 1e was een meisje, kwaaltjes: kotsmisselijk de 1e 4 maand, hield NIETS binnen, GEEN puistjes, soms beetje meer moe.
    En nu de 2e een jongen, kwaaltjes: Paar weekjes misselijk geweest, veel puisten, vanaf dag 1 dood- en doodmoe!
    Que humeur ben ik bij beide erg uit mijn doen.
     
  3. Witte

    Witte Lid

    11 mrt 2008
    97
    0
    0
    Hmmm of het toeval is weet ik niet. Maar van mijn eerste ( zoontje ) was voelde ik me super en mega energiek. Nu zwanger van mijn tweede ( meisje ) en ben inderdaad erg zwaar op de hand en erg lastig! Ben ook erg moe, maar dat heeft er wellicht mee te maken dat er al een kindje rond springt en je zo minder rust kunt nemen.
     
  4. mamaatjevan5

    mamaatjevan5 VIP lid

    30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

    hier 5 keer zwanger geweest en 5 verschillende zwangerschappen, kwaaltjes en bevallingen dus bij mij klopt er helemaal niets van

    groetjes nathalie ;)
     
  5. Arevinol

    Arevinol VIP lid

    7 okt 2007
    7.759
    2
    0
    mama!
    Ik ben zwanger van de eerste, een meisje, en ben extreem misselijk geweest. Nu nog steeds wel eens misselijk, verder iedere dag maagklachten en vreselijk moe! Ik hoop dat - mocht ik ooit nog zwanger (durven!) worden - ik bij een jongetje andere klachten heb!

    In mijn groepje van de zwangerschapscursus verwachten alle meiden die erg misselijk waren/zijn een meisje, ook de cursusleidster was veel misselijker bij haar meisjes!
     
  6. Isademi

    Isademi VIP lid

    3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Bij de eerste kreeg ik een jongem ik droeg juist heel rond heel snel :p (terwijl dat bakerspraatje niet opgaat voor een jongen) ik was totaal niet misselijk of ziek (later in de zwangerschap kreeg ik het wel moeilijk door hele grote buik en teveel vocht vasthouden maar dat zal bij deze niet anders zijn.

    Nu ben ik zwanger van een meisje en draag minder rond, ben afgevallen, kotsmisselijk (soms nog steeds) veel huileriger en hormonaal als bij de eerste (valt iedereen op maar komt ook wel door onzekere tijd dus misschien is hier een combi probleem)

    Puistjes had ik bij de eerste heel erg en nu niet (terwijl dat volgens bakerspraatjes ook andersom zou moeten zijn)

    Ik merk dus wel veel verschil maar wie weet had ik dat bij een jochie ook wel gehad haha
     
  7. iniminie

    iniminie Bekend lid

    11 okt 2008
    974
    0
    0
    ik weet het nog niet goed
    hiervoor zwanger van 2jongens,nooit geen enkel kwaaltje
    alleen moe zijn extreem,niet misselijk gene zere borsten geen puistjes niet emotioneel
     
  8. Pientje

    Pientje Fanatiek lid

    17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Bij mijn dochtertje was ik kotsmisselijk en veel last van brandend maagzuur.
    Bij mijn zoontje een beetje misselijk, maar niet tot kotsend aan toe.
    En niet zo erg dat brandend maagzuur gehad.

    En bij mijn dochtertje had ik een streep onder mijn navel zo'n linea nigra ofzo?
    En bij mijn zoontje niet.
     
  9. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ze zeggen dat als je heel veel misselijk bent je een meid krijgt
    nou ik ben vanaf het begin kotsmisselijk geweest tot 20w.
    en we hebben tog echt een zoon;)

    ik dnek dat je daar niks van kunt zeggen!

    grtjes
     

Deel Deze Pagina