zwangerschapsymtoom: Pijn bij gemeenschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Roos2424, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos2424

    Roos2424 Actief lid

    11 okt 2008
    150
    0
    0
    Goedeavond dames,

    Misschien rare vraag maar kan het zo zijn dat je nadat je gemeenschap hebt gehad beetje rare pijn kunt voelen? Kan dit een zwangerschapssymtoom zijn?

    Aantal jaar geleden heb ik bij 12 weken een miskraam gehad en dacht ook dat soort pijn te hebben..

    Maar ik lees er eigenlijk vrij weinig op het forum er over. en duurd nog even voor mijn NOD..


    Liefs, mij
     
  2. Roos2424

    Roos2424 Actief lid

    11 okt 2008
    150
    0
    0
    Heeft niemand hier een reactie over?

    Ik bedoel niet echt pijn, pijn maar beetje rot gevoel onder in de buik...
     
  3. Chai

    Chai Niet meer actief

    Hoi Roos,
    ik had pijn na de sex gewoon aan mijn vagina zeg maar.
    Ik had dit nooit en dit zei bij mij dus echt heel veel, ik vond het meteen verdacht.

    Groetjes
     
  4. Ospiri

    Ospiri Actief lid

    5 apr 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Roos,

    Ik wil je graag helpen maar herken het niet echt ben ik bang.
    Ik heb wel eerder een soort samentrekkingen onder in mijn buik gehad tijdens m'n zwangerschap, soort zenuwtrekjes ofzo, lijkt dat erop?
    En ik had geen last na de gemeenschap maar wel soms tijdens omdat alles wat opgezet aanvoelde.

    Maar bedoel je dat je het vorige keer had tijdens je zwangerschap of vlak voor je miskraam?

    Ik hoop in ieder geval dat het een goed teken voor je zal zijn!!
     
  5. Roos2424

    Roos2424 Actief lid

    11 okt 2008
    150
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties dames,

    Ik geloof dat ik het de vorrige keer al vroeg in de zwangerschap had (bij 12 weken heb ik een auto ongeluk gehad). Dit is al een aantal jaar geleden

    Voor het zelfde geld zit ik er helemaal naast maar het gevoel komt mij zo bekend voor.

    Het gevoel is moeilijk te beschrijven, tijdens de sex is het inderdaad gevoelige en na de sex een soort trekkend gevoel inderdaad onder in de buik. (drukkend)... En van dat gevoel word ik een beetje misselijk.

    Ik vond het zo raar en las er verder ook helemaal niets over dus had gehoopt dat iemand mij kon helpen.

    En mijn NOD is pas met een week. heb verder ook geen kwaaltjes...


    liefs, mij
     
  6. brunette85

    brunette85 Bekend lid

    29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    hoi..

    ik moet zeggen dat ik dit ook heb, ik ben blij dat ik het nu lees, want ik kon er ook niks over vinden.
    gisteren had ik dit en bij mij deed het toch wel erg zeer (onderbuik) soort samentrekking/krampen.. nooit gehad.. maar niet prettig.
    ik heb er een kruik opgelegd en met een 5 min. was het weggetrokken.

    vorige keer na een orgame had ik ook een samentrekking en toch was ik zwanger, maar helaas niet doorgezet..
    ik hoop nu op meer geluk.. ook voor jou!!
    vandaag had ik een negatieve test dus morgen hoop ik op een streepje.. (had clearblue gehaald, maar nu test ik met kruitvat 2v5)

    succes mag het toch een ongenaam, goed teken zijn.. dan heb ik het er wel voor over haha
     

Deel Deze Pagina