Zware krampen, wie herkent dit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door guusje27, 13 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Afgelopen maandag liepen mijn vriend en ik door de Ikea en plotseling kreeg ik zware krampen onderin mijn buik. Menstruatie-achtige krampen maar dan veel sterker!

Mijn vriend en ik zijn naar huis gegaan en in de auto had ik het niet meer. eenmaal thuis direct op de bank gaan liggen met een kruikje en een kop thee. Na een half uur ging het langzaam weg. We hadden bij vrienden afgesproken om te gaan eten dus daar gingen we toen heen. Eenmaal in de auto begonnen de krampen weer...
    Toen ik eenmaal daar op de bank ging zitten ging het wel weer en heb ik het gelukkig niet meer terug gekregen.

Wie herkent dit??

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.250
    6.770
    113
    Ja bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook.

Ik had dat rond de 5 a 6 weken.

Erg pijnlijk.

3. kvinna

kvinna Niet meer actief

Was het je baarmoeder of waren het je darmen? Je kunt namelijk ook gigakrampen in je darmen krijgen, en die trekken inderdaad gewoon weer weg en dan is er niets aan de hand.

4. Koekjeerbij

Koekjeerbij Niet meer actief

heel erg gehad zo rond de 6-7 weken van mijn zwnagerschap....
    oprekken van de baarmoeder waarschijnlijk

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik had ze vorige week, vooral 's nachts. Zelfs een topic over geopend! Inmiddels is het (voorlopig?) voorbij.

6. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Ik heb het eigenlijk niet echt gehad. Alleen één keer onderweg in de auto, maar dat waren mijn darmen. Pijnlijk dat het was! Vreselijk! Eenmaal bij de jarige aangekomen, ben ik meteen naar de wc gerend. Voelde me zo lullig, haha. Daarna was het over. Maar goed, je darmen kunnen dus ook hevige krampen teweeg brengen.

7. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    ik heb geen idee of het mijn baarmoeder of darmen waren,het was mijn onderbuik...duurde een paar uurtjes en heb het sindsdien niet meer gehad....

8. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook regelmatig gehad, ook al zo vroeg. Heb het ook wel eens dat het mijn darmen zijn. Maar meestal is het al bandenpijn, je baarmoeder is gewoon erg bezig met oprekken. Ik denk dat het bij jou ook is. Kan ook behoorlijk zeer doen met niezen of lachen... auch

9. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Heel herkenbaar. Alsof iemand een ballon opblaast in je buik en kijkt tot hoever hij kan gaan voordat ie knapt. Volgens mij is het het oprekken van de baarmoeder of je banden of zo. Maar ik heb het gehad rond die tijd en met het kindje is alles goed.

Pfff, ik weet niet of het jouw eerste is, maar voor mij wel. Je voelt zoveel en het is allemaal onbekend. Gelukkig is er dit forum en onthou: 90% van de zwangerschappen gaat gewoon goed.

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ja, het is voor mij ook de 1e zwangerschap dus heel erg spannend!! Je bent er continu mee bezig en toch ook voordurend een beetje zenuwachtig gevoel van binnen... Het is een fantastisch wonder wat ook zenuwslopend is!!

11. Fed

Fed Actief lid

2 apr 2010
    107
    0
    0
    NULL
    NULL

12. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Deze week maakt ik een wandelingetje in de buurt. Kreeg ik ook een enorm drukkend gevoel op mijn vagina + enorme steken in mijn bm. Ging weer over toen ik ging zitten. Echt oprekken van de bm volgens mij. Veel succes met je zw!

Deel Deze Pagina