zwarte streep op echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Miccie, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miccie

    Miccie Actief lid

    18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    28 oktober heb ik mn laatste menstruatie gehad, ik heb een onregelmatige cycles dus vandaar dat ik geen idee heb hoe lang ik zwanger ben. Uitgaande van mn temperatuur moet ik op 3 december mn eisprong gehad hebben. Zojuist ben ik bij de verloskundige geweest en ze zei dat ze niet kon bevestigen dat het goed zat of niet. Er is alleen een zwarte streep op de echo te zien. Nu moet ik over 2,5 week terug komen, maar ik moest er wel rekening mee houden dat ik een bloeding kon krijgen. Het stelde haar wel gerust dat bij mn eerste zoon ook alleen via een inwendige echo iets te zien was bij 7,5 week. Wat moet ik nu doen, ik kan niet wachten!
     
  2. sjorsjette

    sjorsjette Fanatiek lid

    31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hoi hoi...

    tja zal wel afwachten worden meis... maar is een digitale test van Clearblue met indicator niks voor je???

    Ik heb een zeer onregelmatige cyclus met vaker geen dan wel een eisprong en heb op 14 dec een test gedaan van cb en die gaf aan 1-2... als ik van mijn 1e dag laatste ongi uit zou gaan zou ik nu op 7 weken en 2 dagen ofzo zitten... terwijl de test korter aan geeft en op de echo op 24-12 bleek ook zo'n 4/5 weekjes.

    Dan heb je dus wel een beetje een idee.

    Succes ermee! LiefssSjors

     
  3. Charmed72

    Charmed72 Fanatiek lid

    8 mrt 2009
    1.318
    227
    63
    Vrouw
    Dat is erg vervelend zeg, die onzekerheid.
    Hoezo zag ze een zwarte streep? In je baarmoederslijmvlies of ergens anders? Met in- of uitwendige echo?

    Ik heb met 4w6d de eerste echo gehad, er was toen een zwart 'iets' te zien, een zwart stipje van 3 mm. 3 dagen later, 5w2d, was het zwarte 'iets' nog steeds te zien, nu 6 mm en ze zagen een miniscuul dooierzakje erbij.

    Ik hoop dat je zwarte streepje hetzelfde zwarte 'iets' is wat ze bij mij zagen. Succes!!
     
  4. Miccie

    Miccie Actief lid

    18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey ik heb vannacht geen oog dicht gedaan en voelde ineens geen klachten meer vandaar dat ik vandaag toch maar weer 2 testen heb gedaan, een kruidvattest en die was positief en Clear Blue en die was ook positief en gaf 2-3 aan dus dan ben je 4-5 wk zwanger. Ik heb me net van blijschap volgegooid met schepsnoep en ijs en hahah nu ben ik echt k... misselijk maar dat is niet van de zwangerschap
     
  5. sjorsjette

    sjorsjette Fanatiek lid

    31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai miccie

    zie je nou wel!! Hahaha gefeliciteerd hoor meid... geniet er van... en ehh tja dat misselijke hihi ach ik heb me ook wel eens klem gegeten aan chocola en dat ik daarna dacht bleehhhhhhhh ;)
     
  6. ingef

    ingef VIP lid

    30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    da's een mooie bevestiging meid! alvast gefeliciteerd!
     

Deel Deze Pagina