zweet aanvallen..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sabina84, 13 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabina84

    sabina84 Lid

    7 sep 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

    ik heb een vraagje, en misschien dat iemand hier antwoord op heeft..!?

    2dgn geleden had ik mijn NOD maar ben het nog niet geworden.. nu ben ik de laatste paar maanden niet geheel regelmatig maar een cyclus van gemiddeld 22 dgn.. nu is mijn tempratuur al 3 dgn 37,5 ( normaal 37) nu heb ik ook sinds vandaag verschrikkelijke zweet aanvallen warm/koud/warm/koud met klamme handen.. kan dit een symptoon zijn?? ik weet natuurlijk dat ik zekerheid krijg door een test.. maar wil hier toch nog even mee wachten.. en vroeg me eigenlijk af of dit uberhaubt wat met een evt. zwangerschap te maken kan hebben??

    hoop het uiteraard zo erg.. we zijn al 2 jaar bezig waarvan we 1 keer een MK hebben gehad dus mijn geluk kan niet op als het eindelijk zo zou zijn:D

    alvast bedankt..
     
  2. sinada

    sinada Niet meer actief

    Veel vrouwen hebben de week voor hun ongi deze klachten. Het hoeft dus niks te zeggen
     
  3. sabina84

    sabina84 Lid

    7 sep 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    owkee heb er nog nooit last van gehad.. maar goed zo was ik tot 4 maanden geleden ook nog nooit misselijk geweest door mijn ongi en heb dat sinds 4 mnd iedere maand dus krijg er steeds meer nieuwe menstruatie klachten dr bij:(
     
  4. swirl

    swirl Fanatiek lid

    16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ik herken dit wel....ik had ook vanaf mijn nod een soort van opvliegers....terwijl ik normaal echt een kou kleumer ben. Zweet handen etc etc ....Het kan dus bij jou ook het geval zijn.
    Hoop het voor je ;)
     
  5. brunette85

    brunette85 Bekend lid

    29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    hey!!

    ik herken het ook..

    ik had het heel koud..!! ik douchte wel meerdere keren per dag.. (leuke kosten trouwens haha)
    ook 'ópvliegers' klam/ heet/ gloeiend hoofd..

    ik heb het nu nog * snik *

    groetjes
     
  6. sabina84

    sabina84 Lid

    7 sep 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ik wacht toch nog ff af maar blijf stiekem hopen:D ben nog steeds niet ongi:D en mijn temp blijft hoog en steeg vandaag zelfs weer met 0,1! heb steeds een temp van 37,4 (normaal 36,9/37,0) en vandaag steeg tie zelfs naar 37,6!!?? maar goed durf nog niet te testen ben bang dat ik dan toch te vroeg ben iig bedankt heb het nog steeds warm koud en klamme handen dus ik wacht af!!

    ow enne gefeliciteerd brunette, zag dat je 7 januari positief heb getest.. :)
     
  7. Brix

    Brix Fanatiek lid

    25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Vlak voordat ik normaal gesproken ongesteld moest worden, had ik enorm veel last van zweetaanvallen. Dan lag ik echt te zweten in bed, met drijfnatte lakens.
    Toen ik zwanger bleek te zijn, had ik vlak voor NOD die zweetaanvallen juist niet. Dus in mijn ogen zijn zweetaanvallen juist een slecht teken.
     
  8. sabina84

    sabina84 Lid

    7 sep 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    heey krokodielletje,

    zo zie je maar dat het dus echt per vrouw verschilt..

    ben nog niet ongi.. maar doe ook nog geen test heb besloten tot volgende week te wachten..

    we zullen zien waar het bij mij mee te maken heeft.. heb het iig nog nooit eerder gehad.. maar zoals ik hier boven al had geschreven werd ik tot 4 mnd geleden ook niet misselijk als ik ongi moest worden en nu heb ik dit iedere maand:S

    iig thanx voor je reactie..:D
     

Deel Deze Pagina