Zweet breekt me uit

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Marisha, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi,

    Sinds twee dagen heb ik last van 'vapeurrekes' (zoals we in België zeggen). Elke keer ik rechtsta krijg ik het enorm warm en begin ik te zweten. Toen ik dat vandaag tegen een collega zei vroeg ze meteen of ik zwanger was. Volgens haar zou dit ook een van de symptomen zijn. Ik ken die collega niet zo goed en ze weet dus helemaal niet dat we aan het proberen zijn om zwanger te geraken.

    Ik zit nu ongeveer volgens mijn berekeningen op 2 à 3 dagen voor mijn NOD en heb ook al een dag of 5 een raar gevoel in mijn onderbuik en wind in mijn darmen.

    Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben bang dat ik mezelf iets wijs maak en ga hopen...
     
  2. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Wat ik uit je verhaal uitmaak, kan je idd wel zwanger zijn. Vapeurkes zijn één van de typische symptomen. Mss toch maar eens een testje tegenaan gooien of anders nog een paar dagen geduld hebben en afwachten tot je nod.
     
  3. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Kathy,

    Bedankt voor je snel antwoordje! Ik was al gaan kijken op de lijst van syptomen maar dit was er dus een die er niet tussen stond...

    Ik denk dat ik braaf zal wachten tot mijn NOD en dan zien we wel verder... zwangerschapstesten heb ik toch niet in huis... de verleiding zou te groot zijn :D
     
  4. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Hihi, ik begrijp volledig wat je bedoelt. Ik duim met je mee dat je zwanger bent hoor.
     
  5. vissie26

    vissie26 Actief lid

    15 sep 2006
    272
    0
    0
    Ik zou inderdaad ook gewoon testen. maar wel op je nod. Ik duim ook voor je.

    succes
     
  6. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    dat heb ik nu ook afentoe net alsof ik op moet voor een examen zo'n gevoel krijg ik dan ineens zweten enzo! Snap er niets van... Ook niet erg prettig :(
     
  7. jolie

    jolie Fanatiek lid

    26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Marisha, voor iedereen is het anders maar ik heb er ook last van. Ik mag pas over een week testen maar ik weet bijna zeker dat ik zwanger ben. Als ik jou was zou ik ook wachtten met een test anders is het een teleurstelling terwijl als je later test toch zwanger blijk te zijn. Succes groetjes Jolie
     

Deel Deze Pagina